/Constanta/Dealer auto

Mercedes-Benz

Bulevardul Aurel Vlaicu 133, Constanța 900498, România

Mercedes-Benz
Dealer auto
4.3
366 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
6J47+82 Constanța, România
+40 31 713 3333
autoklass-market.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 9–14
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Ionel Ivan (Johnny)
Ionel Ivan (Johnny)2 ani în urmă
Am adus mașina - Honda Civic 2016, pentru constatare. După o zi sunt informat că nu are nici o defecțiune, totul funcționează perfect. Dar, problema cu care am venit nu a fost rezolvată. Nuca schimbătorului de viteze care s-a desprins, fara un motiv anume, și incomodează deoarece se rotește și exista riscul de a rămâne cu ea in mana în timpul condusului. Am fost informat de către personalul reprezentanței Honda Constanta sa i-au mașina deși nu remediat problema deoarece electricianul este in concediu și va reveni peste o săptămână.
Nu se poate ca o reprezentanta sa ofere un astfel de răspuns.
Lipsa totala de profesionalism.
Andrei
Andrei2 ani în urmă
Tuamne inoata pestii in suvu de 70000€ si numai motoare de renault
Tu
Tu
Tu
Tuamne renault clio la un miliard de euro scartaie plasticu ca la galeata (toyota e mai calitativa si mult mai ieftina+ ca toyota face cele mai fiabile masini)
N-am vazut asa ceva
Costyn Constantin
Costyn Constantin2 ani în urmă
Auto showroom unde gasesti autoturisme marca Mercedes si Honda in principal ,noi si second hand.Firma este o firma serioasa puteti apela cu incredere la ei,preturile sunt exagerate pentru Romania,puteti negocia cu dealerul pentru o reducere de pret la orice tip
de masina.Recomand!
Alexandru Rusu
Alexandru Rusu2 ani în urmă
Am acordat doua stele pentru amabilitatea personalului. Serviciile de tinichigerie sunt de proasta calitate. După două încercări de a repara o dauna ușoară, mi-am dat seama ca pur și simplu nu au capacitatea sa o remedieze corespunzător și am renunțat. Dezamăgitor pentru un service de talia Autoklass.
Stefan Calin
Stefan Calin2 ani în urmă
Personal amabil, locatie la standarde inalte.
Preturi excesiv de mari. Pentru un simplu schimb de ulei si filtre la primii 15000 km, masina fiind noua fara probleme, 1600 ron, cu 10% reducere.🤯. Mercedes cu motor de Renault dar cu emblema de Mercedes. Nu vreau sa stiu ce preturi sunt la modelele mai mari!😱. Nu se poate verifica ce lucrari se fac la masina in realitate. Nu exista camere la posturile de lucru, si nici acces in service.
Orice se plateste, de la cafea la apa.
Marian Tiron
Marian Tiron2 ani în urmă
Buna seara,
Am achizitionat un GLC coupe, nou, in Sept 2020, configurat personal si mi a fost livrat cu functia de asistent la pacare cu parktronic NEFUNCTIONALA( cod 235 )
Sunt mai bine de 8 luni de cand ma lupt atat cu ei cat si cu MB Romania pentru a afla de ce s a anulat aceasta, toate raspunsurile fiind NECLARE, de la o vreme, nici nu mai raspund la revenirile mele.
Mi s au justificat ca nu stiu ce rezolutie/restrictie europeana UN-R-79 a reglementat aceasta si ca ...modelele sunt livrate fara acest retrofit.
Am cerut rezolutia si....nimic primit pana acum.
La a treia achizitie de la ei, sunt profund dezamagit de feedback ul acestora referitor ultima masina achizitonata.
La cat de suparat sunt, n as fi dat nici macar o stea, sincer.

N am crezut ca voi ajunge sa ofer acest review, dar e bine sa i atentionezi si pe altii.
Alx Albu
Alx Albu6 ani în urmă
După 7 luni de utilizare a autoturismului achiziționat de nou, s-a tocit pielea de pe volan. În urma constatării defectului, volanul a fost retapițat pe garanție într-un mod dezamăgitor ca să nu spun altfel. În urma unei discuții cu directorul reprezentanței, volanul a fost retapițat a doua oară la fel de "bine" ca prima dată (la ora 12 pielea este ințepată + la ora 10 aproximativ materialul anterior nu a fost decopertat/curățat bine și s-a pus pielea așa peste, că în România merge și-așa). În tot acest proces de montare-demontare a volanului și în încercarea de a cârpi efectiv și a nu înlocui volanul cu unul nou, domnii din service au reusit să întepe/rupă materialul din spatele volanului din partea stângă. Pe lângă aceste amănunte, m-am mai trezit cu niște urme pe volan (unde este claxonul/ airbag-ul) după cum se pot vedea în poze, urme care nu se văd la lumina din interiorul service-ului și sunt vizibile doar la lumina soarelui.
Țin să precizez si faptul că până la discuția cu domnul director, mașina a fost ținută în service FĂRĂ folii de protecție pe scaunul șoferului și a volanului, problemă care s-a remediat imediat în urma discuției, după cum spuneam.
În urma reparației pe care am avut-o la mașina, aceasta mi s-a predat fără a fi reglate farurile (farul din stânga bătea în jos) + presiunea în roți nu fusese verificată.

Păcat de asemenea servicii... la banii pe care îi scoatem din buzunar pentru "servicii românești", personal eu nu mai am ce căuta în acest service.
David Alexandru
David Alexandru2 ani în urmă
Foarte slabi in diagnosticare ! Am fost cu un C220 care parca se ineca in mers , dar numai la rece. Dupa o diagnoza de 400 de ron am primit raspunsul: 100% de la injectoare.( nu mai spun de tariful de 500 de ron doar pentru a scoate injectoarele de pe masina pentru a le trimite la un atelier in Bucuresti). Nu am fost convins de acest diagnostic si ca urmare am apelat la un service renumit din Constanta, care in urma unei constatari de 50 de ron am primit verdictul care s-a dovedit cel corect: CONVERTIZOR CUTIE. In sfarsit, poate a fost o greseala izolata dar aveti niste tarife foarte mari care nu se justifica deloc.
Locații recomandate