/Cluj/Dealer auto

Service Automobile Turda S.A.

Strada Clujului FN, Turda 401180, România

Service Automobile Turda S.A.
Dealer auto
4.2
209 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
HQM7+C8 Turda, România
+40 748 887 330
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Onet Bogdan
Onet Bogdan2 ani în urmă
Foarte mulțumit de acest service. Mulțumesc.
Alex Petrean
Alex Petrean2 ani în urmă
Zero interes, zero organizare, zero zero.
Iti faci programare la 9.30, la 10.30 iti spune ca ora programarii, nu este ora de intrare a masinii in sercice, mai stam pana la 10.45, ne baga masina, la 1 ora si 15 minute.
Organizare slaba. Desi sunt doar 2 mecanici, ei au 8 masini programate de dimineata.
Belea Vctora Maria
Belea Vctora Maria2 ani în urmă
Foarte bine. Oameni de treabă și buni meseriași
Marginean Marginean
Marginean Marginean2 ani în urmă
cred ca nu este corect ce se întâmplă acolo,cel mai scump service auto îl găsești la dacia - service.Nu recomand la nimeni.Cea ce mi-au cerut ei pe un schimb de caseta de direcție ,am gasit in alta parte de 3 ori mai ieftin.De la 700 ron.pîna 250,ron este o foarte mare diferență.ce mai te jupoaie nu alta.Ps,nu uitați că este părerea mea.!
Bogdan Ploscaru
Bogdan Ploscaru2 ani în urmă
Stat la revizie peste 6 ore, deși am avut programare. Lipsă totala de interes față de client, 0 profesionalism.
Bia Aurel
Bia Aurel2 ani în urmă
Dezamăgit, angajat la vânzări fără dorință de a vinde, am renunțat, îmi achiziționez nouă mașină din alt loc.
Liviu Ionel Marian
Liviu Ionel Marian4 ani în urmă
Astăzi am revenit în Sibiu după ce am parcurs degeaba mai bine de 400 de km cu intenția de achiziționa un Renault Clio IV.
Am vorbit înainte la telefon cu reprezentantul firmei și acesta mi-a confirmat că mașina nu a văzut accidente/ și nici probleme estetice grave ( nu zgârieturi ).
Astăzi spre surprinderea mea, după ce am cerut să ridicăm mașină pe elevator( un proiector nu stătea bine; mișca și nu stătea în locașul lui), am constatat că mașina a fost lovită în stânga până la lonjeron și tragerile rup, fusta ruptă, etc. , După care am văzut că pragul era așa de tare lovit încât s-a dus toată vopseaua; 3 cauciucuri de un fel din care unul era rupt pe interior până la ate, capace aripi rupte, interiorul cu scaunul șoferului rupt, magaraua la geamul din spate-dreapta nu funcționa......
Extraordinar de dezamăgit de modul în care a comunicat reprezentantul cu mine susținând că el nu știa acest aspecte la mașină :))
Mă îndrept către mașini din străinătate fiindcă se pare că ei reprezentantele la noi in tara sunt mincinoase
Dani Manu
Dani Manu2 ani în urmă
Domnul de la recepție foarte arogant, enervat, răstit in tonalitatea vocabularului. Programat și ajuns cu autoturismul la 08.45 pentru o problemă urgentă, stat si pierdut 2 ore fără că autoturismul sa intre măcar in service. Întrebând când și la ce oră anume ar putea intra masina ( în garanție fiind )in service măcar pentru un diagnostic.
Raspunsul: aveți răbdare.
Locații recomandate