/Constanta/Coafor

EOS Beauty Salon

Str. Pescarilor nr 98, Constanța 900581, România

EOS Beauty Salon
Coafor
4.4
14 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
6J6X+26 Constanța, România
+40 721 813 638
eos-beauty.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: Închis
Marți: 10–19
Mirecuri: 10–19
Joi: 10–19
Vineri: 10–19
Sâmbătă: 10–19
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Corina Macovei
Corina Macovei2 ani în urmă
Ionut Marina
Ionut Marina2 ani în urmă
Cristiana Cărțună
Cristiana Cărțună2 ani în urmă
prima stea scazuta si motivul ei : am fost sunata duminica seara de catre ei sa fiu intrebata daca ma voi prezenta la programarea de marti. Am confirmat cu gandul ca saloanele care se respecta au o agenda electronica ce anunta clientii/le reaminteste clientilor ca au programare in apropierea ei.

2 stele scazute : neprofesionalism si vrajeli : cand am ajuns am fost pusa in fata faptului implinit : hostessa mi a spus ca manichiurista/nail tech ul a sunat aseara si a anuntat pe nepusa masa ca s a mutat din oras. (vrajeala, sau? poate am eu trust issues, si eu am lucrat in domeniul hospitality si stiu cum sa dreg o situatie dificila cu clientii). Mi-am dat seama de bluffing cand am intrebat o pe noua manichiurista daca e prima ei zi, din moment ce luni seara a anuntat fosta manichiurista ca s a mutat din oras, si mi a raspuns ca e a3a si ca ieri si azi a preluat toate programarile fostei colege. Acum, sa ma ierte Dzeu, poate cele 2 ar fi lucrat 2 zile cu 2 zile, desi am inteles ca ar fi lucrat aman2 in aceeasi zi, nu le stiu programul, dar as fi putut fi anuntata. Totusi, timp berechet a fost de duminica pana marti dupa-amiaza. Insa hostess ul tinea mortis, in mod insistent, sa imi inoculeze faptul ca cea noua lucreaza identic celei vechi. Nu am de unde sa stiu asta, caci la fosta manichiurista mi am facut doar o oja semi. In orice caz, mi a fost de ajuns sa aflu ca e priceputa, asta, si pozele de pe facebook, in urma vizionarii pozelor am decis sa mi fac unghiile acolo. Vrajeala numarul 2 a fost realizata cand am fost intrebata daca vreau sa particip la o tombola cu un premiu in valoare de 1000 de lei, sanky, formulare gresita daca ma intrebati pe mine, daca dadeau saloanele bani in mana erau cozi peste tot. Poate "servicii in valoare de 1000 de lei" suna altfel. In orice caz, pachet promotional nemaiintalnit de mine, si asta spune ceva din moment ce periodic utilizez serviciile a 6 saloane diferite. 2 dintre ele fiind High Class. Ce trebuia sa fac eu pt acesti 1000 de lei era sa mi las nr de telefon si numele pe spatele bonului, bonul in valoare de 140 de lei ramanand la ei in salon. Zis si facut, eram putin pe graba, mi era si foame dupa 1 ora pe scaun . programarea a durat de la 17:30 la 19:15, o demontare de oja semi *de la fosta colega, 80 Lei*, unghii cu gel si french, sanky.

a4a stea scazuta pt raportul calitate pret : as da 140 de lei pe unghii cu gel daca rezultatul final nu ar semana cu niste lopeti. Japca : demontare + unghii gel + french = lopeti in valoare de 140 de lei. As pune poze da nu am aceasta optiune, cine stie cum as putea face asta, sa ma anunte.

Mentiuni : ❗As fi revenit in ciuda faptului ca nu aratau bine unghiile, cu cateva rugaminti manichiuristei sa nu le faca asa lopeti, cand nu s multumita de ceva, spun diplomat. ❗ Ce m-a facut sa nu mai revin a fost ❗incercarea hostessei de a pastra bonul, de a ascunde faptul ca s a schimbat manichiurista, de a inocula ideea ca lucreaza la fel ca fosta angajata si de a incerca sa justifice pretul "ridicat" al serviciilor❗apreciez cand cineva e atent cu serviciile acordate, nu cu ochii sa faca cat mai multi bani pe termen scurt. ca argument poate ca puteti spune ca as fi putut spune ca nu vreau sa particip si sa pastrez bonul, dar am vrut sa vad pana unde mai duce atitudinea domnisoarei care marca, incasa, suna clientele pt confirmarea programarilor si intampina clientii. ❗ daca era corecta de la bun inceput si pana la final as fi revenit cu drag ❗e n interesu firmei sa isi pastreze clientii, inteleg, dar nu asa:)). La alte saloane am fost mereu anuntata de schimbari de genul.
- am fost totusi atenta cu manichiurista, caci saraca in afara de rezultatul nereusit, a fost foarte de gasca. Cum am mai spus, am lucrat si eu in hospitality, si stiu cum e cu munca pe care o depui pana la rezultat. Manichiuristele si ospatarii isi rup coatele sa si faca un trai, nu i mai tratati ca pe sclavi. Poate o fi fost o zi mai proasta, am fost si ultima programare, habar n am:))).
Mihaela Otilia
Mihaela Otilia2 ani în urmă
Mihai Nanea
Mihai Nanea2 ani în urmă
Sabina Papazi
Sabina Papazi2 ani în urmă
Doc zis Jim
Doc zis Jim2 ani în urmă
Amalia minncu
Amalia minncu3 ani în urmă
Locații recomandate