Carrefour Market
Strada Cuza Vodă nr.131, Oltenița 915400, România
3.8
586 recenzii
8 comentarii
3JPQ+8P Oltenița, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 7–22
Marți: 7–22
Mirecuri: 7–22
Joi: 7–22
Vineri: 7–22
Sâmbătă: 7–22
Duminică: 7–22
Marți: 7–22
Mirecuri: 7–22
Joi: 7–22
Vineri: 7–22
Sâmbătă: 7–22
Duminică: 7–22
Azi, după mai multe experiențe neplăcute, m-am hotărât să scriu. Sper ca prin aceasta lucrurile să revină la normal.
Despre magazin, pe foarte scurt:
Un marchet într-un oraș mic, de provincie, unde aproape toți locuitorii se cunosc între ei.
De ce spun asta? Pentru că, datorită acestui motiv nu am scris până acum ce mă nemulțumește în/la acest magazin de "cartier". Înainte de aspectele negative, aș vrea să punctez și câteva aspecte pozitive: de exemplu, pentru mine personal, este un loc din oraș unde găsesc anumite produse pe care la alte magazine concurente nu le găsesc. In general, lucrătorii comercial sunt drăguți, agreabili. Poți face o miniconversatie de amabilitate în timpul cât scanează produsele/plătești. Îi văd printre rafturi așezând marfa, ajutând/îndrumând clienții atunci când aceștia solicită un produs. Spunea cineva mai sus despre lipsa curățeniei. Este de înțeles, angajați puțini, salarii nemotivate. Se întâmplă și la case mai mari.
La aspectele negative, cel mai mult mă deranjează "furtul" din buzunarul meu. Poate este mult spus dar da! Așa mă simt atunci când la raft este afișat un preț iar când ajung la casă, văd pe bon alt preț. De multe ori am găsit acest aspect. Dar și mai inventiv, cred eu, este să afișezi la raft un preț cu discount prin aplicație, alături de alt produs fără discount (cu preț mai mare) și să mi se argumenteze prin faptul că, "poate un client a pus acolo produsul!" I-am replicat "- Poate punea o sticlă, două dar nu două baxuri." Deși o să afișez produsele, nu fac reclamă niciunuia. Sau, același produs dar cu lungimi diferite, puse unul sub altul, să aibă prețul cel mai mic afișat la toate produsele (lungimile). Care unele erau cu preturi mai mari.
Doamna șef de magazin s-a oferit, foarte amabil, să-mi returneze sumele rezultate din diferență iar răspunsul meu a fost prompt "Nu pentru 8 lei am făcut sesizarea ci pentru principii!".
Sunt clienți care nu au 1 leu să-și ia o pâine și ei ( personalul magazinului) se dedau la astfel de fapte.
Eu personal, și cred că sunt și în asentimentul multora, mă ofer ca la fiecare sesiune de cumpărături pe care o fac la ei, să le las 5-10 lei in plus, pentru a-și mai reduce pierderile produse prin furturi sau deteriorări ale produselor, pentru că, mă gândesc la faptul că asta îi determină să facă așa (la salarii mici și lipsa locurilor de muncă pe plan local, este greu să ții de un job).
Și asta, pentru a beneficia ca și client, doar de un singur și simplu lucru:
UN COMERȚ CUVILIZAT