/Timis/Banca

Card Avantaj

Calea Șagului 100, Timișoara 300516, România

Card Avantaj
Banca
3
2 recenzii
2 comentarii
Indicații de orientare
P5GX+66 Timișoara, România
cardavantaj.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Scrie o recenzie
Ana-maria mosoarca
Ana-maria mosoarca5 ani în urmă
Fabs -
Fabs -2 ani în urmă
Am solicit un Card Avantaj din 2018 si am fost la sediul din Timisoara pentru al ridica. Persoana care mi-a procesat cererea a facut urmatoarele:
1. Odata ce am ajuns mi-a spus sa astept afara pentru ca documentele trebuie pregatite si asta dureaza. Intelegerea a fost ca ma suna peste 30 de minute. Nu stiu cat e de OK sa scoti clientul din sediul, dar asta nu mi s-a parut ceva asa special. Am iesit si am asteptat sa ma sune.
2. Nu m-a sunat nici in 30 de minute, nici in 50.
3. A dat din umeri deranjata. Da.. m-am intors la sediu si mi-a spus ca actele sunt gata. I-am atras atentia (politicos) ca a spus ca ma suna si a dat din umeri cu fraza “Am avut treaba”. Nu i-am spus nimica, am ramas tacut, asteptand cu nerabdare sa terminam de semnat actele.
4. A fost artagoasa si mi-a vorbit pe un ton deranjat/defensiv la finalul ‘procesului’, cand i-am atras atentia (pe un ton politicos) cu alta ocazie sa ma sune dupa 30 de minute daca spune ca sunt 30 de minute. Era si o alta persoana in banca care si-a cerut scuze pentru comportamentul celelalte angajate. Pentru ca la acea vreme angajata era insarcinata, nu am facut reclamatie si am incercat sa aplanez conflictul, pentru a evita orice eventualitate in care as fi responsabil pentru un stress nedorit in timpul unei sarcini.
Concluzie: Niciodata nu am fost tratat asa la o institutie privata. Faptul ca am fost pus in asteptare 30 de minute si nu am fost sunat nici dupa 50 de minute nu este ceea ce m-a deranjat cel mai tare (in ciuda faptului ca e o lipsa totala de consideratie pentru un client). Ce este cu adevarat irritant este sa fi intampinat cu o atitudine pe care, din pacate, (inca!) o astepti de la multi functionari publici din Romania, care sunt in functie de prea multe decenii si nu exista mecanisme pentru a ii ‘forta’ sa se ‘modernizeze’.
Recomand celor de la Card Avantaj sa se ocupe mai mult de training-ul angajatilor. Daca acestia nu vin de acasa cu un concept cat de cat conturat de ce inseamna ‘customer service’, este cu atat mai important sa investiti in comportamentul angajatilor vostri, care in cazul acestei persoane, cred ca este la un nivel foarte foarte scazut din perspectiva oricarui client pe care l-ati putea avea daca ar fi intampinat cu aceasi atitudine.
Locații recomandate