/Bucuresti/Agentie de turism

Karpaten Turism SRL

Strada Teleajen 77A, București 021466, România

Karpaten Turism SRL
Agentie de turism
3.1
105 recenzii
11 comentarii
Indicații de orientare
C4MM+GC București, România
+40 21 322 0435
karpaten.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–17
Marți: 9–17
Mirecuri: 9–17
Joi: 9–17
Vineri: 9–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Alexandrescu203 zile în urmă
Am fost anul acesta in August cu aceasta agenție in circuitul “ Turul Alpilor” un circuit care ar fi trebuit sa fie o minunăție s-a transformat intr-un coșmar din cauza ghidei Manuela Istrate care pur și simplu ne-a alergat, ne-a căsăpit, prin a ne lua bani pentru excursii optionale inventate de ea in care nu am prea avut ce sa vedem. Mai mult decât atât am avut la dispoziție un autocar inscripționat Karpaten care a rămas in pana între St. Moritz si Tirolul Austriac unde am stat 5 ore fără sa se ia vreo măsura . Abia după ce am dat telefon eu la Ag. Karpaten la numărul de urgentă prevazut in contract au catadicsit sa facă rost de niște microbuze care ne-au preluat. Dar pentru ca mi-am permis sa dau telefon ghida ma mustrat foarte rău ca mi-am permis sa dau telefon zicând ca d-neaei este Karpaten si rezolva situația.
Este prea mult o stea, am vrut sa nu acord nimic dar…..Ce sa mai vorbesc de cazări , au fost in moteluri si chiar într-un așa-zis hotel sau mai bine Hostel cu paturi multiple . Programul s-a dat peste cap ratând foarte multe din cauza proastei organizați!
NU RECOMAND NIMĂNUI ACEASTA AGENȚIE!!!
O mare TEAPA pe banii clientului.
Karpaten oribil -Tunisia314 zile în urmă
Am fost prin karpaten in Tunisia, unde am achiziționat excursia in Sahara plus toate opționalele (200-250 euro/ pers doar excursia)

O mare teapa!

Sejurul de 7 zile s-a transformat in 6 datorită întârzierii de 2 ore a avionului, la plecare + plecare anticipata cu 6 ore ( datorită firmei aeriene, contractata de karpaten, având exlusivitate pe zbor monastir București)

Excursia in Sahara o mare măgărie. Pe scurt nu am fost duși la nicio oaza, ni se solicita tips de către ghid, pt șoferul de jeep, căruțaș, personalul unei păduri de palmieri “oaza” ( in condițiile in care deja au fost plătite extra).

Au uitat 2 turiști la hotel, etc…

Cazarea de la hotel se 5*(cum era promis) am ajuns la hotel de 4 stele (care de fapt era de 0 stele, cu Mancare nasoala și putina + gândaci)

Ghidul nici engleză nu vorbea, darămite romană

Răspunsul karpaten : asta este nu e vina noastră , cu s-a mai plâns nimeni (in condițiile in care doar eu știu 8-9 persoane care au scris din autocar către karpaten)

Plus multe alte aspecte negative, pe care nu le voi menționa din lipsa de timp

Per total un tur operator de tot rasul care Înșeală turiștii. Voi evita pe viitor. Pt alte informații va stau la dispoziție
Roxana1 an în urmă


Am ales o plecare in Dubai pentru Decembrie 2022, Cluj - Dubai cu Karpaten, pret excursie 3000 euro. Probleme intampinate:

1. Modificarile excursiei initiale: data plecarii s-a modificat cu 2 zile mai devreme, charterul
a devenit cursa wizz air, aeroportul din Dubai a devenit aeroportul Abu Dabi, intoarcerea spre Cluj
a devenit intoarcere in Bucuresti iar din Bucuresti s-a oferit varianta de autocar pana la Cluj.
2. Organizarea detaliilor pentru acesta excursie au lipsit sau au fost eronate. Practic trebuie
sa te descurci singur.
3. Comunicare grea cu agenta, noi intrebam ceva ea raspundea altceva, si evita sa raspunda concret.
Credea ca imi trimite informatii despre modificarile excursiei dar acestea lipseau, probabil nu eram in lista de whatsup
2. Agenta parea tot timpul ocupata 'intre telefoane' cum spunea si gresea frecvent data in care
plecam sau alte detalii importante. Am ajuns sa ma bucur ca acesta excursie chiar a avut loc.

Nu recomand acesta agentie. Cel mai sigur este pe cont propriu.
Ciprian Palaghean
Ciprian Palaghean2 ani în urmă
Servicii mizerabile (sau mai bine spus inexistente). Incepand cu imbarcarea de pe Otopeni unde nu ne.a asteptat nimeni, zborul care nu era afisat nicaieri, raspunsul sec de la telefonul de contact in care ni s.a spus sa asteptam ca va fi afisat si zborul nostru pana la urma. O firma concurenta (nu dau nume ca sa nu se considere reclama) isi astepta clientii cu pachet "anticovid", informatii suplimentare, pliante etc. La aterizare la fel, ca sa nu zic la intoarcere cand singurul lucru comunicat a fost ora de preluare de la hotel. Compania de zbor cu care au parteneriat ( Gullivair) a venit din Sofia, pe jumatate plin de bulgari, si cu intarziere (care nu era afisata nicaieri). La retur, ne.au plimbat de la o poarta de imbarcare la alta..dupa 2.5 ore de depasire a perioadei de imbarcare fara nicio informatie. Aeronava veche, cu scaune rupte, fara monitoare etc (pt un zbor transatlantic), mancare proasta. Excursiile suplimentare foarte scumpe (dar asta e cazul tuturor agentiilor noastre). Pe Viator, Getyourguide gasiti cu aprox 50% mai ieftin.
Nu recomand !
Maria Hulber
Maria Hulber2 ani în urmă
Nu recomand nimănui agenția Karpaten Turism. Comite abuzuri inimaginabile în baza unui contract defectuos, permițându-și să modifice abuziv zborurile directe, pe ultima sută de metri, transformându-le într-un soi de taximetrie aviatică, cu escale multiple, și înlocuind companiile europene de zbor cu companii non-europene, de tip low-cost, cărora nu li vor putea imputa ulterior daune în baza legislației europene. Acestei pretinse „agenții” ar trebui să i se suspende licența turistică. De evitat!
Gabriela Mincu
Gabriela Mincu2 ani în urmă
Revelionul 2021 acum petrecut la hotel Piemonte, hotelul agentiei din Predeal cu mancarea cea mai proasta! un revelion platit cu 640 Eur nu a meritat! Nu o sa mai apelez niciodata la serviciile lor!
Daniel Moldoveanu
Daniel Moldoveanu2 ani în urmă
Pot spune ca de 4 ani folosesc serviciile de turism oferite de Karpaten si sincer sunt foarte mulțumit. In putine agenții de turism de la noi găsesti adevărați profesioniști ca aici. Întotdeauna am plecat mulțumit si încîntat iar ceeace mi s-a prezentat așa a fost și în realitate. Nu se vînd povești frumoase și după numai intereseaza pe nimeni. Deci in concluzie: cinci stele curate!
Liliana geanga
Liliana geanga2 ani în urmă
Dezamăgire pentru atitudinea față de cli. Am făcut o rezervare în baza unui voucher din timpul pandemiei și cu o săptămână înainte de plecare suntem anunțați printr-un mail ca rezervarea noastre este anulata la hotelul Zante Palas pe motiv ca este inchis și ca ni se oferă un alt hotel care este un upgrade la cel inițial, însă verificând am constatat ca Hotelul este mult mai departe de plaja, camere mai mici, alte conditii. Observand intenția, contactam hotelul Zante, unde aflam ca este deschis si funcțional și ca nu știu nimic de această situație. Suntem în perioada de a soluționare și de recuperare a pagubelor.
Alexandru Petrescu
Alexandru Petrescu3 ani în urmă
niste mincinosi hoti vand locuri la business si spun ca de fapt nu au business, spun ca e zbor direct si cu o saptamana inainte ne anunta ca ne-au bagat oprire de realimentare 2 ore ceea ce prelungeste zborul cu 2 ore aterizare decolare si ocol, organizarea e o bataie de joc te cheama la aeroport cu 100 de ore inainte si acolo nu e nimeni. Stati departe!
Marius Petrica
Marius Petrica4 ani în urmă
O stea e prea mult. Cea mai proasta agenție cu care am călătorit. Am plătit ceva și primit cu totul altceva. A trebuit sa ne modifice perioada ca mai apoi și hotelul. Ajunși la noul hotel ne-am speriat ca asa poate sa arate un hotel de 4*. Am trimis poze cu hotelul la agenție și am cerut schimbarea hotelului. Nu s-a intamplat pentru ca pentru ei arata toate hotelurile de 4* din Benidorm. Pozele cu hotelul de 4* le găsiți la secțiunea cu poze.
Paulina Popescu
Paulina Popescu2 ani în urmă
Anul trecut, în primavara trebuia sa mă duc în România, zborul cu LOT a fost anulat și cu pandemia nu am mai reușit sa călătoresc. Achizitionasem doua excursii cu agenția Karpaten și un mic sejur pe litoralul bulgar cu agenția Deea Travel International.
Mi-am recuperat banii de avion imediat, felicitări LOT pentru corectitudine. Mi s-au returnat și banii pentru excursia din Bulgaria. Ce m-a intrigat este neprofesionalismul și felul cum am fost tratată pina acum de agenția Karpaten, unde nu mi s-a răspuns la zeci de emailuri. După cum se vede situația epidemologica actuala nu cred ca se se va putea călători anul acesta și aș dori ca banii de pe pachete turistice sa îmi revină în buzunarul meu și nu în contul acestei agenții.
Ei se lauda ca sunt “una dintre cele mai mari agenții turoperatoare din Romania” avind o “reputatie ireproșabilă și o echipa dedicata”. Desi în 2019 au avut un venit anual de $3.75 milioane, ei refuza sa respecte legea în România și art.13, alin (3) din ordonanța nr 2/2018 și sa restituie banii clienților.
Am făcut o contestație la Visa cu care am cumpărat excursiile și care vor ancheta cazul. Sper sa nu fie ignorati și ei!!!
Locații recomandate