/Prahova/Veterinar

Avangarde VETS Cabinet Veterinar Ploiesti. Consultatii, Tratamente, Laborator Analize Veterinare. Chirurgie Veterinara Ploiesti. Deparazitare, Cosmetica Canina, Tuns Caini Ploiesti

Strada Armașilor 53, Ploiești, România

Avangarde VETS Cabinet Veterinar Ploiesti. Consultatii, Tratamente, Laborator Analize Veterinare. Chirurgie Veterinara Ploiesti. Deparazitare, Cosmetica Canina, Tuns Caini Ploiesti
Veterinar
4.6
145 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
W2PR+65 Ploiești, România
+40 738 296 346
avangardevets.com
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–19
Marți: 9–19
Mirecuri: 9–19
Joi: 9–19
Vineri: 9–19
Sâmbătă: 9–14
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Costina PAUNOIU
Costina PAUNOIU2 ani în urmă
Am dus acolo un pisoi maidanez acum cateva saptamani... Dezamagire maxima.. Locatia pare ok, asa pe site, dar aroganta si lipsa de implicare a celui care si-a ales meseria aceasta sunt mult mai importante. De asemenea, a strambat din nas cand a vazut ghemotocul maidanez. Plata de 200 lei/noapte, fara curatenie in cusca, nimic schimbat, desi a stat cateva nopti acolo.. deci plata cat un sejur la Eforie Nord.. Iar despre tratament si hrana..sunt cam sceptica.. Nu stia ce sa mai manance mititelul cand l-am adus acasa.. Doctore, cand iti alegi meseria asta, ar trebui sa-ti placa animalele!!
Andreea Marinescu
Andreea Marinescu2 ani în urmă
Titlu: i-au taiat urechiusele catelului, mai jos sunt si poze.

Saptamana aceasta am hotarat sa sun la acest cabinet veterinar, la care merg de ani intregi, pentru a face o programare la cosmetica canina pentru catelusul meu. Am fost uimita si placut surprinsa sa vad ca aveau un loc liber chiar in acea zi, pe care desigur l-am confirmat si urma sa merg cu catelul meu la tuns si spalat.

Mi-am lasat catelusul la cabinet cu instructiuni clare, precum: nu vreau blanita foarte scurta, nu vreau sa ii tunda urechile pana la piele, vreau blanita de pe fata nu foarte mare pentru ca o sa creasca foarte repede, gherutele taiate, si am plecat crezand ca s-au inteles cerintele mele.

In nici 50 de minute sunt sunata ca este gata animalutul si desigur, cat de repede pot, ajung la cabinet.

Cand ajung, sunt intampinata de domnul doctor cu stirea ca animalutul meu are otita, problema pe care o are foarte des, chiar daca ii facem mereu tratament. Cobor la subsol unde este sectiunea de cosmetica si intr-o cusca sta catelul meu, pe care cand sa ii dau drumul afara, vad ca are sange pe urechi, pe cap, pe gat.

Sursa sangerarii - erau varfurile ambelor urechiuse taiate.
Motivul care mi s-a dat? - catelul are otita si are urechea inflamata

Insa, chiar daca nu sunt o atot-stiutoare a medicinei veterinare sunt foarte sigura ca nu avea nicio legatura, ci motivul real a fost faptul ca nu mi s-au ascultat cerintele, iar doamna care tundea catelul, l-a tuns contrar a ceea ce voiam, deoarece i-a tuns pana la piele urechile, nu inteleg motivul, iar gherutele nu erau taiate.

Din cauza faptului ca i-a tuns asa scurt urechile, doamna aceea i-a taiat varfurile urechiuselor, motivul pentru care catelul meu era plin de sange cand l-am scos din acea cusca.

Dupa toata aceasta incompetenta, vreau, ca o ultima oara in acel cabinet, sa cumpar tratament pentru otita. Spun domnului doctor ca vreau sa platesc cu cardul, iar apoi incep sa ii explic ca nu mi s-a mai intamplat niciodata asa ceva si ca nu mi se pare normal ca acest caz sa fie tratat cu o asa neseriozitate si bataie de joc, iar domnul doctor, dupa discursul meu spune: “Mda... puneti cardul la pos sa platiti”, deoarece, desigur, numai banii conteaza, evident, nu animalutele noastre.

Sunt extrem de dezamagita de toata nepasarea asta si lipsa de respect, iar la acest cabinet nu ma voi mai intoarce niciodata, si sper sa motivez si alti clienti sa caute alte cabinete, unde animalutele chiar sunt respectate, nu chinuite si tratate cu batjocura.

Mai jos v-am atasat si poze cu urechiusele catelului meu in prima zi si dupa 2 zile de la incident.
Maximiliano Andrei
Maximiliano Andrei2 ani în urmă
Singurul motiv pentru care scriu aceasta recenzie este doar de a face public lipsa de profesionalism de care personalul acestui cabinet da dovada, mai ales cand este vorba de o urgenta.
In urma unui discutii telefonice cu privire la anumite detalii privind starea catelusului meu caruia i se administrase un vaccin antirabic (al doilea rapel) de catre alt cabinet, acesta prezenta in urma a 4-5 ore o stare de moleseala, apatie, lipsa poftei de mancare si o durere la membrele din spate pe care nu si le ridica. Mentionez ca rapelul a fost administratat subcutanat insa nu in ceafa, ci in spre zona din spate in jurul pulpei. ( a nu se interpreta exact zona, este aproximativa pozitia).
Am apelat la serviciile acestei minunate clinici, care a mentionat astfel:
"Catelul daca prezinta paralizie la unul din membrii din spate urmat de celalalt, e posibil sa moara"
Presupun ca daca oricine vi se spune asa ceva la telefon, si chiar observati ca nu isi mai misca picioarele din spate, presupun ca va alarmati si panicati. Ei bine, auzind acest sfat profesionist si observand ca starea lui tinde catre cele spune de clinica AVANGARDE, am apelat din nou la serviciile lor, bineinteles in regim de urgenta.
Am sunat si mi s-a spus ca doctorul nu este disponibil.
OK, puteti sa-mi recomandati ce pot face in acest caz ? avand in vedere situatia dificila pe care ati presupus-o din discutia telefonica si semnele prezentate.
Pe scurt, delasare si incapacitatea de a ajuta, lipsa dorintei de a rezolva problema. Mi s-a adaugat si un mesaj NEOFICIAL:
Off record !!! noi nu tratam pacientii altor clinici , mai ales daca vin de la clinica XYZ !! (profesionalism 100% cu dedicatie ) BRAVO, cand o persoana are mai mare nevoie de un profesionist, ACESTA ESTE RASPUNSUL !

Inteleg ca este un caz izolat si nu este aplicabil la toata lumea, insa singurul punct pe care am vrut sa-l evidentiez este lipsa profesionalismului cand este vorba sa ajute pe cineva, cand mai ales lanseaza o astfel de presupunere, POATE sa moara !
Pe viitor, mai bine evitati astfel de formulari deoarece panicati lumea degeaba si nu mai zic de bani cheltuiti aiurea.

Luati acest comentariu ca pe unul constructiv si nu critic deoarece rolul lor este de a va imbunatati !

O zi buna,
Andrei

Off record !!!
Albu Cătălina Florentina
Albu Cătălina Florentina2 ani în urmă
Scriu această recenzie din perspectiva unui om care a mers la acest cabinet împreună cu animăluțul său, pentru prima oară. După multe investigații anterioare, m-am prezentat la acest cabinet cu Sasha, cațelușa mea, ciobănesc german, în vârstă de 6 ani, având încredere, luând în considerare numeroasele comentarii și recomandări pozitive, că mi se va oferi, în cele din urmă un diagnostic corespunzător. Prima impresie pe care mi-am format-o în primele minute m-a pus pe gânduri, însă doream cu ardoare să aflu ce se întâmplă cu Sasha (care avea ganglionii limfatici măriți, ochii roșii, dar și stare generală proastă). Domnul doctor a început prin a critica vaccinurile făcute anterior Sashei, deși nu acesta era motivul pentru care m-am prezentat la cabinet. De asemenea, domnul doctor a precizat încă de la început că există o taxă de 150 de lei, pentru pacienții noi, pe motiv că există posibilitatea ca aceștia să aibă probleme mai greu de tratat. De ce? Nu plătim oricum pentru serviciile oferite, indiferent de gradul de dificultate al problemei?După câteva palpări, după efectuarea unor analize de sânge (pe care într-adevăr voiam să le realizăm), am primit răspunsuri evazive împreună cu câțiva termeni medicali (noi nu am studiat medicina veterinară ca să înțelegem acești termeni), concluzia a fost că nu se știe ce are Sasha, ca ar putea o fi o conjunctivită, ca ar putea fi un virus în sânge...nimic concret. S-a mai făcut și un test Covid, pentru care domnul doctor avea două variante, una mai ieftină una mai scumpă. După o verificare fictivă a variantei ieftine, am plătit testul mai scump, care a ieșit negativ. Nu am înțeles oricum ce legătură are probleme Sashei cu virusul Covid... Am bănuit încă din primele minute, încă din primele discuții cu acest domn doctor, ceea ce avea să se întâmple, dar educația și bunul simț nu mi-au permis decât să sper că va fi bine. Am plecat cu un gust amar, cu peste 1000 de lei lăsați la acest cabinet, pentru niște servicii în urma cărora nu am aflat nimic concret. Precizez că după multe alte căutări am ajuns în cele din urmă la medici competenți, care din nefericire, ne-au dat o veste cumplită: Sasha are de fapt CANCER. Un cancer nebănuit de acest domn doctor al cărui comportament lasă de dorit, și care nu a putut fi identificat în analizele de sânge efectuate anterior la clinica Avangarde Vets. Oare cum este posibil? Iar presupusa conjunctivită, era de fapt un semn al cancerului. Din păcate pentru noi și pentru animăluțele noastre, nu toate clinicile veterinare urmăresc empatia, dragostea și grija față de animale. Pentru unii, partea financiară e mai importantă. Mai corect ar fi atunci când un medic nu știe despre ce este vorba, să specifice acest lucru. Dar cine mai este corect în ziua de azi?

*** Mulțumim pentru răspuns! Tot punctual vă spun că:
1. Nu ați menționat niciodată că taxa este pentru second-opinion!
2. Nu ați menționat că schema este incompletă, ci doar ați criticat calitatea vaccinurilor!
3. Cred că sunteți conștienți de faptul că oamenii au nevoie de explicații clare și concrete.
4. Dacă este vorba despre test Coronavirus canin, care ar fi legătura dintre acest test, ganglionii limfatici și conjunctivită?
Daniela Moldoveanu
Daniela Moldoveanu2 ani în urmă
Foarte neserioși și plini de ei..nu recomand nimănui sa colaboreze cu acest cabinet.o fii dr.bun..tratează și salvează animale..dar gradul de nesimțire e peste limita plus ca nu sunt fair play.de un an jumate îmi duc suflețelul la ei..platesc triplu pt.ca am vrut sa aibă parte de tot ce e mai bun copilașul meu mic..un bishonel mini care este efectiv sufletul familiei..și nu am putut ajunge la o programare la tuns..nu la control.. analize..vaccinuri sau altceva.. am sunat sa anulez programeapt .ca a intervenit ceva..și mi-au dat mesaj ca nu o sa mai fim primiți la ei și sa mergem în alta parte data viitoare.
Am atașat și lipsa de bun simt ce am primit-o din partea lor,ținând cont ca am apelat nr.lor de tel sa ii informez de la ora 9:10 dimineata,iar văzând ca nu răspund la tel.se apropia ora și am trimis mesaj.
Vlad Elena
Vlad Elena2 ani în urmă
Un cabinet cu oameni calzi și iubitori si nu in ultimul rand profesioniști. Recomand!!!!
Alina Nicolae
Alina Nicolae2 ani în urmă
Profesionalism, amabilitate, atenție, empatie si dragoste de animalute desavarsite!
ELENA LILI RADU
ELENA LILI RADU2 ani în urmă
Medic dedicat meseriei, mi-a scăpat cățelul de la moarte.
Locații recomandate