Clinica Veterinarius
Strada Callatis nr. 5, Cluj-Napoca 400000, România
4.8
685 recenzii
9 comentarii
QHJR+WP Cluj-Napoca, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 10–20
Marți: 10–20
Mirecuri: 10–20
Joi: 10–20
Vineri: 10–20
Sâmbătă: 10–14
Duminică: 10–14
Marți: 10–20
Mirecuri: 10–20
Joi: 10–20
Vineri: 10–20
Sâmbătă: 10–14
Duminică: 10–14
Am apelat la serviciile acestui cabinet de 2 ori, si NU O SA MAI APELEZ NICIODATA , de fiecare data am fost lasata sa astept de mi-a venit rau in conditiile in care aveam programare si au fost primiti pacienti care au venit dupa mine si care nu reprezentau urgente ( de exemplu ieri , 2 sterilizari si o deparazitare) doar ca ei au vorbit maghiara cu personaul clinici.
Prima oara am asteptat 3 ore a doua oara am plecat dupa 2 ore perioada in care au fost primiti 4 pacienti care au venit dupa mine (1 caz a fost urgenta , o fractura costala cu perforatie de plaman, pe care nici nu o iau in calcul... AIA TREBUIA primita cu prioritate)
Pe de alta parte medicii sunt PROFESIONISTI, pacat de lipsa de caracter
In primul rand, programarea nu se face la o ora fixa. Esti invitat sa vii in intervalul in care medicul e la cabinet (ex. 12-16), acest lucru insemnand ca intri in functie de ordinea care se creeaza la fata locului.
Pe usa de la intrare nu stiu sa fi vazut vreun anunt conform caruia numai un stapan sa intre cu animalul de companie, asa ca in numai cateva minute, in sala de asteptare mica si neventilata eram deja 7 persoane, un lucru indiscutabil nepotrivit pentru un oras cu rata de infectare Covid atat de mare.
Acesta este motivul pentru care am ales sa plec.
Cred ca e totusi o lipsa de profesionalism absenta organizarii in ce priveste respectarea masurilor de protectie impotriva noului coronavirus.
Printre stapani suntem si noi, oameni bolnavi, dar care ne iubim animalul de companie si ne expunem pentru a-l duce la doctor. Dar daca institutia sanitara veterinara nu ne protejeaza si pe noi... atunci gasim alta, mai serioasa.
Nu puteti lasa buna organizare la latitudinea clientilor, care sunt dintre cei mai pestriti cand vine vorba despre opiniile cu privire la Covid- unii nu cred ca exista, altora nu le pasa. Dumneavoastra aveti responsabilitatea organizarii..