Spital Lotus
Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino 43, Ploiești 100011, România
2.5
249 recenzii
9 comentarii
W2Q8+QM Ploiești, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 7–21
Marți: 7–21
Mirecuri: 7–21
Joi: 7–21
Vineri: 7–21
Sâmbătă: 8–14
Duminică: Închis
Marți: 7–21
Mirecuri: 7–21
Joi: 7–21
Vineri: 7–21
Sâmbătă: 8–14
Duminică: Închis
În data de 14 mai ora 09.15 am sunat pentru confirmarea programării și ultime detalii. Totul în regulă, să vin cu cca 15 minute mai devreme pentru completare de formulare etc.
La ora 12.43 am fost sunată de o altă angajată a instituției dvs. și mi s-a spus că CAS nu mai alocă fonduri pentru RMN uri pentru luna mai!
Teribil CAS-ul asta ce se răzgândește el în 3 ore.
O bataie de joc!
UPDATE: Modific calificativul, de la 1 stea la 3 stele, pentru că experiența avută în spital a fost foarte plăcută. Personalul de acolo este foarte amabil și plăcut. Începând cu domnișoarele (sau doamnele) de la recepție, si continuând cu asistenți și medici. Dacă și call-center-ul ar fi fost la același nivel, aș fi acordat 5 stele.
Domnișoara care mi-a făcut programarea nu mi-a menționat faptul că nu trebuia sa consum alimente cu 4 ore înainte. Am platit 180 de lei pe o ecografie care nu este concludentă din cauza faptului că nu mi-a fost furnizată aceasta informație. Domnul doctor de asemea m-a tratat cu superficialitate, a vorbit doar in termeni specifici și nu mi-a răspuns la întrebările pe care i le-am adresat.Foarte dezamăgită și o sa incerc sa evit pe viitor aceasta clinica.
PS: am fost pusi sa si achitam inaintea consultatiei
De ce mai faceți programări dacă nu le respectați? Se intra in cabinet ca in gara, pe pile? Nici la spitalele de stat nu este vânzoleală asta!
Să aștepți ORE și să intri la programare?!