/Cluj/Spital

Centrul Medical Transilvania

Str. Viilor 54, Cluj-Napoca 400347, România

Centrul Medical Transilvania
Spital
3.8
57 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
QH3M+RF Cluj-Napoca, România
+40 364 405 100
cmtransilvania.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–20
Marți: 8–20
Mirecuri: 8–20
Joi: 8–20
Vineri: 8–20
Sâmbătă: 9–17
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Ana Covrig
Ana Covrig2 ani în urmă
Medici de nota 10. Competenti și profesionisti.
Nu același lucru se poate spune despre personalul de la receptie.
Nu mi se pare normal ca toti pacientii veniti la aceeași specialitate - în cazul meu, neurochirurgia - sa fie programați la aceeași ora.
Niciunde în tara asta n am intalnit o astfel de situație - și am fost la multe clinici - o astfel de abordare ,,de noaptea minții".
L ora 13.00 eram în fața recepției, peste 10 persoane.
Intreb receptionera : care e ordinea de intrare, de vreme ce toți suntem programați la aceeași ora ? Aveți niste criterii de prioritate ? Îmi răspunde tîmp - ,,păi, cum v ati programat ". Doamnă, zic, m am programat la ora 13.00, dar văd ca mai sunt alte 10 persoane, tot la 13.00. Niciun răspuns inteligibil.
Asadar, total dezinteres și lipsă de respect pentru pacient.
De ce mai solicitați recenzii ? această problemă vi s a mai semnalat, am urmărit recenziile și....... nu s-a luat nico măsură.
Tot respectul pentru medicii dvs.
Îi voi căuta însă, în altă parte, la alte unități medicale.
Dipsan Soryn
Dipsan Soryn2 ani în urmă
Mulțumesc anticipat pentru seriozitate și profesionalismul care îl oferiți pacienților.
Diana Urcan
Diana Urcan2 ani în urmă
Execrabil. O clinica privata improvizata intr-o fosta reprezentata auto, o gresie murdara si un singur neon functional. Incerci sa faci o programare la un profesor neurochirurg, nah unicul de fapt din Cluj. Personaj tare important, dar totusi programrea e la o clinica privata, asa ca, ai anumite asteptari in 2021: o experienta a pacientului normala cel putin, nu una mizerabila . Cand suni te anunta: toti pacientii vin la ora 7 dar profesorul vine cand termina la spital. In conditii de pandemie, nu coteaza toti odata . Bunnn. Cu vreo 2 ore inainte de mult asteptata programare , te suna ca profesorul nu se simte bine. Ok sanatate, ce facem? Vedem va sunam noi. Reusesc iar sa fac o programare, aceasi situatie, toti pacientii buluc ca asa se vine, deodata. Unii de departe, de pe drumuri, unii au facut eforturi mari sa ajunga la Cluj, ca asa se intampla cand ai putine optiuni. Cand se aduna lumea, hop surpriza, nu ne merge sistemul, si nu putem incarca investigatiile. DAR, dl profesor nu mai vine si a zis sa trimita toti pacientii la spital! La spitalul de stat la ora 7 seara. Au inceput sa intrebe pe rand in sala obscura de asteptare cine cum merge. CAND AM ZIS CA POATE MERG POATE NU, AU ZIS CA DACA VREAU SA MERG, TREBUIE SA LE PLATESC LOR INAINTE. INAINTE CA PACIENTII SA MEARGA LA SPITALUL DE STAT, TREBUIE SA PLATEASCA AICI LA PRIVAT. Si dnele incasau de zor la receptie un serviciu care nu a fost oferit si urma sa fie oferit in clinica de stat.Cand am intrebat daca lor li se pare in regula sa faca asta o dna gospodino-asistenta-receptionera mi-a zis foarte agitata: care e problema ta unde platesti?
Nu intra in discutie suna sau serviciul, competenta medicului sau actul medical, dar este o mare problema sa PRETINDETI ACHITAREA IN AVANS A UNUI SERVICIU PROGRAMAT IN MEDIUL PRIVAT SI CARE NU A FOST REALIZAT IN PRIVAT SI URMEAZA SA FIE REALIZAT LA STAT.
Asta in 2021, cand in mediul privat, ca owner si ca medic investesti enorm pentru o experienta a pacientului de nota 10, crezi ca toata lumea face la fel.
Asa ai zice, dar ajungi sa vezi ca in 2021 poti avea parte o o experienta mizerabila.
Melania Bazavan
Melania Bazavan4 ani în urmă
Lipsa de respect fata de pacienti. Desi vii la timp la programare, stai si astepti ca la spitalele de stat! Umilinta si lipsa de respect pe banii tai! Nu e normal ce se intampla aici! Invatati sa calculati si apoi faceti programari la oameni! Sa stiti ca daca vorbiti frumos nu se schimba nimic!
Sergiu Jecan
Sergiu Jecan4 ani în urmă
Ok din punct de vedere al predarii probelor recoltate personal. Posibilitate de plata cu cardul. Ca minus datele nu raman in sistem astfel incat la o noua revenire trebuie dat nr telefon adresa de mail. Ar fi bine daca sistemul informatic ar permite o singura inregistrare sa nu tot completezi aceleasi documente la fiecare revenire.
Rebeca Dudas
Rebeca Dudas4 ani în urmă
Am avut o experiență foarte ok. Este a 2 a oară cand merg aici pentru consultație in domenii diferite si am fost mulțumită.
Recepție, medici foarte amabili si profesionali.
Se poate parca in parcarea clinicii doar ca trebuie sa suni la clinica cand ești la barieră.
Silfæn silfæn
Silfæn silfæn5 ani în urmă
Aplaud profesionalismul si amabilitatea receptionistelor, dar sunt alti oameni din stafful lor care iau pacientii la per tu. Probabil ca aceasta problema ar trebui sa fie discutata cu cine s-a ocupat de cresterea lor in cei 7 ani de acasa. Institutia merita 4 stele totusi cu minusul precizat mai sus. Chiar daca toate sunt bune, un comportament de cartier acreste putin impresia, imi pare rau. Mult succes in continuare!
Adrian Gavrilescu
Adrian Gavrilescu2 ani în urmă
Pentru a elimina o cauza neurologica a unor stari repetate de lesin, am efectuat RMN cerebral cu contrast - tehnicieni profesionisti si amabili, rezultat a doua zi. Recomand serviciile de imagistica.
Locații recomandate