/Cluj/Spital

Spitalul Clinic de Urgenta pentru copii Cluj-Napoca

Calea Moților 68, Cluj-Napoca 400000, România

Spitalul Clinic de Urgenta pentru copii Cluj-Napoca
Spital
2.7
26 recenzii
9 comentarii
Indicații de orientare
QH8H+9F Cluj-Napoca, România
+40 264 597 706
spitcocluj.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 00–24
Marți: 00–24
Mirecuri: 00–24
Joi: 00–24
Vineri: 00–24
Sâmbătă: 00–24
Duminică: 00–24
Scrie o recenzie
Stan Viorica362 zile în urmă
Ignat Florina1 an în urmă
Din punct de vedere al personalului: își dau interesul, se comporta frumos, sunt profii, merita tot respectul ei nu au nici o vina ca ministrul sănătății și cei ce ne conduc nu se gândesc sa facă ceva pt noi.Dar timpul de așteptare este foarte lung, am înțeles ca nu era o urgenta bebelușa mea de 6 luni ca febra nu mai avea, dar totuși sa stai 5 ore e extrem de mult pentru orice copil.Angajati personal, măriți nr de paturi de upu.
SphiX
SphiX2 ani în urmă
Pur si simplu doctori pe care ii dor undeva de meseria lor, se rad de tine daca ti se intampla ceva stupid cum ar fi blocarea unui inel pe deget,am pe cineva caruia i sa intamplat asa ceva si s-au ras de el.Chiar asa ? :| Plus ca faptul ca sunt nerespectuosi din cale afara.Mda,Romania!!
Eu sunt acela
Eu sunt acela2 ani în urmă
Personal lipsit de empatie . Mai bine să facă altceva daca nu le place meseria. Nu poți să vorbești urat cu pacienții și să te crezi semizeu. De ce oare nimeni nu face nimic pentru a schimba personalul? Sau sa discute cu ei că lucrează pentru OAMENI, pentru acei prosti care plătesc taxe la stat și la sistemul de sănătate.
De ce nu ii sunați le acei oameni care fac reclamație. Totul se poate verifica. Sunt camere de supraveghere,documente. Haideți să schimbăm mentalitatea, haideți să fim mai buni unii cu alții!
Prefer sa nu intru in detalii că nu are rost. FACETI CEVA! LASATI PILELE SI TERMINATI CU SPAGA!NU MAI MERGE AȘA! FACETI-VA TREABA!
George Fozocos
George Fozocos2 ani în urmă
Medicii și asistentele spitalului au fost foarte faini: profesioniști, eficienți și umani.
Tot procesul a durat vreo 2-3 ore, însă era de așteptat, datorită numărului mare de pacienți și a cazurilor mult mai grave pe care le vedeam în jur.
În plus, e pandemie Covid, iar mulți părinți veneau nevaccinați, cu copii având simptome specifice Covidului. ☹️
ALINA B
ALINA B2 ani în urmă
Am ajuns la spital din cauza unui sindrom febril prelungit (5 zile) si am asteptat 3 ore......... Ora intrarii in triaj 10.30 p.m (foarte profi asistenta care a facut testul covid si care dupa exact 10 minute, in urma rezultatului negativ, ne-a trimis in sala de asteptare). In sala de asteptare am stat mult (dar pot sa inteleg ca doctorii stabilesc gradul de urgenta, mi se pare firesc). Indiferenta, lipsa empatiei si lipsa fizica a unui dr. (in afara rezidentilor) in conditiile in care erau 3 nume mentionate pe panoul de garda sunt de neacceptat......Rezidenta care ne-a consultat se plimba cu hartiile in mana asteptand un doctor pentru diagnostic! Am plecat ultimii din camera de garda, dupa ce mai bine de o ora am asteptat medicul care ne-a pus diagnostic de faringo amigdalita.............!Jalnic!
Mihaela Rosca
Mihaela Rosca2 ani în urmă
Sala de asteptare ortopedie. Decat sa fi investit intr-un monitor, mai bine un conditionator. Nu ma plang de timpul de asteptare, doar 3h......d.le secretare femei superbe!!! 10 stele le dadeam daca puteam!!! Va multumesc mult pt ajutor si intelegere.
Diana P
Diana P3 ani în urmă
Sub orice critica...timp de asteptare mare, personal de-a dreptul neprofesionist si irascibil. I s-a propus baiatului meu un vaccin antitetanos fara explicatii. Bineinteles ca m-am opus.
O doamna, medic banuiesc ca nu era, s-a apucat sa tipe acolo, ca la ea pe tarla- ca daca nu vrea pune-o sa semneze pe raspunderea ei...Dupa 20 de ani de cotizatii la stat, cu specializare in alt domeniu decat medical , ar trebui sa ma documentez si sa ma informez preventiv ca pe doctori si asistenti ii doare gura sa explice?
Cred ca angajarea in spitalele de stat ar trebui sa se faca pe baza de competenta, empatie, eficienta si comunicare mai ales ca salariatii institutiilor se platesc din banii nostri- ai contribuabililor. Deci, aveti salarii din contributiile platite de noi, si tot voi va comportati urat cu pacientii? Mi-ar fi si rusine!!!
Corina Buzelan
Corina Buzelan2 ani în urmă
Experienta plăcută, personal (medic, asistent, infirmier) empatic, cu răbdare, oferind copilului informatii nu doar despre interventiile medicale ce urmau sa ii fie facute ci si pentru a satisface curiozitatea copilului privind modul de functionare al unor "mașinării" din camera in care a fost consultat, chiar dacă aveau mult de lucru, mulți pacienți.
Cons: timp de așteptare mare pentru a fi consultat; zona de triaj nu a părut a fi marcată foarte bine noi ajungând seara la UPU. Pentru cineva nefamiliarizat cu procedurile specifice acestei perioade si panicat de starea de sănătate a copilului, devine frustrant sa nu stii, în curtea spitalului fiind, încotro s-o apuci.
Livia Tarcea
Livia Tarcea2 ani în urmă
E groaznic. As da nota zero daca as putea. Tot orasul acesta cu sute de mii de locuitori are acest singur punct de preluare a urgentelor. Medicii sunt prea putini, exista o singura sala mica de asteptare care e mereu plina de copii bolnavi si parinti. Mai ales acum in pandemie, erau copii cu febra si tuse. Trist e ca situatia e asa de multi ani. Acum arata si mai rau. Rusine primariei si celor responsabili
Locații recomandate