OnLaptop Service Center & Shop
Strada Inginer Vasile Cristescu 6, București 021985, România
4.6
729 recenzii
8 comentarii
C4MQ+GG București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–19
Marți: 9–19
Mirecuri: 9–19
Joi: 9–19
Vineri: 9–19
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 9–19
Mirecuri: 9–19
Joi: 9–19
Vineri: 9–19
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
In aceeasi zi dupa ce l-am luat, la cateva ore dupa ce l-am folosit, au aparut linii pe display, si in cateva minute, tot displayul s-a dus aproape de tot, dupa cum se vede si in poze. Ciudat, deoarece laptopul meu nu a avut niciodata vreo problema cu displayul. Apoi sun inapoi la service si intreb daca il pot aduce inapoi sa verifice ce s-a intamplat si odata ce ajung acolo constat ca, garantie nu include deloc acest fel de dauna. Desi, mi se pare foarte ciudat faptul ca mi-am dus laptopul stricat la reparat si a venit si mai stricat fata de cum era inainte, cei de la service au refuzat clar faptul ca ar putea fi din cauza lor. Am ajuns sa vorbesc pana si cu tehnicianul care a lucrat la calculatorul meu si a venit cu scuza ca e cel mai probabil cauza unui flux de voltaj prea mare odata ce l-am bagat in priza, ceea ce a dus la stricarea displayului. In cele din urma, mi s-a oferit schimbarea displayului pentru suma de 750 de lei plus manopera. Eu am fost dezamagit de acest raspuns deoarece sunt convins ca displayul nu avea absolut nimic inainte de ,,reparatia” la acest service, si am cerut sa mi se repare in cadrul garantiei, insa au refuzat si au spus ca daca il vor lua, va trebui sa platesc 150 de lei pentru diagnostic in cazul in care refuz schimbarea displayului.
In cele din urma am refuzat sa mai las laptopul la acest service si am apelat la alt service, care mi-a comunicat faptul ca displayul s-a defectat din cauza reparatiei facute la carcasa, si anume ca partea de jos a displayului a fost afectata, dupa cum se vede si in poza. Din pacate, displayul meu trebuie inlocuit acum, iar cei de la OnLaptop nu au vrut sa plateasca pentru aceasta dauna.
Regret amarnic ca nu am facut plangere la ANPC, insa nu aveam destule dovezi favorabile la momentul actual. Sper ca acest review nu va fi sters, la fel cum multe persoane de aici proclama.
Update: Am primit laptopul inapoi de la celalalt service unde am fost nevoit sa ii schimb displayul si mi s-a comunicat faptul ca e probabil ca acel display stricat nici sa nu fi fost al meu, ci sa fi fost inlocuit de catre cei de la OnLaptop. Am strans dovezile necesare si am facut plangere la ANPC in urma acestui fapt. Sper sa imi recuperez toti cei 1000 de lei pe care i-am cheltuit in urma pagubelor facute de service.
In fine, dupa multi nervi si multa asteptare, nu pot sa ma declar decat dezamagit de experienta
Am primit un telefon prin care mi s-a confirmat diagnosticul pus în timpul verificărilor și am fost întrebat dacă sunt de acord cu procedura și costul reparației.
După ce am confirmat aceste aspecte, a urmat al doilea telefon prin care am fost chemat să ridic laptopul reparat.
Serioși și eficienți, recomand 🙂