/Bistrita nasaud/Serviciu de instalare electrica

Electrica Distribuţie

Strada Vasile Conta 11, Bistrița 420025, România

Electrica Distribuţie
Serviciu de instalare electrica
1.8
59 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
4GJ4+X8 Bistrița, România
+40 263 205 910
electricafurnizare.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 7–15
Marți: 7–15
Mirecuri: 7–15
Joi: 7–15
Vineri: 7–15
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Waver 28
Waver 282 ani în urmă
Cum se poate intr-o tara din UE principalul furnizor al utilitatilor (FURNIZORUL DE ENERGIE) sa fie asa de jalnic precum este ELECTRICA FURNIZARE. Oricare departament, in afara de cel de interventie, este JALNIC/PATETIC. Sper sa nu mai dureze mult btaia lor de joc la adresa clientilor.
Acea cladire mare din parc trebui transformata in inchisoare si acolo sa ramana toti angajatii aia de la birouri DUPA GRATII. MAFIA ELECTRICA nu mai are mult, timpul ii este numarat. Pacat ca nu am putut oferi rating de ZERO stele caci aceea era valoarea corecta.
Sergiu Teodor Bucur
Sergiu Teodor Bucur2 ani în urmă
Incredibil!!!!! 1 ora in așteptare la call center și nu răspunde nimeni. Bătaie maximă de joc fața de clienți. Am plătit factura de o lună și nu a-ți scazut-o din sold. Acum îmi trimiteți preaviz de deconectare?????? Ba da nu are nimeni ac de cojocul vostru in țara asta???? Când îmi expira contractul cu voi v-am lăsat chit că o să plătesc mai mult în altă parte.
Lucian Bulz
Lucian Bulz2 ani în urmă
Cine citește contoarele pt regularizare?Aș vrea să îl întâlnesc, omul ăsta are mari probleme de vedere! A doua oară anu asta când mă trezesc cu sute de kilowați în plus... Trimite-țil naibi la un control sau poate așa-i politica firmei...
Verificați vă rog Cristu- Șieu nr 58 Jud B-N
Dan Ermalai
Dan Ermalai2 ani în urmă
Am dat acest punctaj nu pentru locație, ci pentru a atrage atenția cuiva care este în măsură să se facă ceva în vederea anunțări lucrărilor programate eventual prin radio local sau televiziune. Acum se anunță prin ceva ziar local care nu este citit pe scară largă. Ar fi o măsură mult mai practică pentru toată lumea .
Iza Blaga
Iza Blaga2 ani în urmă
Vi sa pare normal ca o istituitie asa mare ca Electrica sa aiba calculatoarele care nu functioneaza de o saptamana?
Pe lunga asta "doamnele" sa iti raspunda ca pe ele nu le intereseaza ca tu vi in fiecare zi de o saptamana de la 40 km. Doar ce treaba au ele cu clientu? Sa te fereasca dumnezeu sa ai de mers pe la iei.
Iosif berecz
Iosif berecz2 ani în urmă
Am rezolvat situația cu factura de energie electrică ca nici odată, să fie tot timpul așa rapiditate, succes.
Valer Aniva
Valer Aniva2 ani în urmă
Locație învechită de obicei foarte aglomerată. Personalul e calificat în mare măsură, dar procedurile de lucru au rămas ancorate în anii 2000. Sediul arată jalnic, deci și condițiile de muncă.
Rosu radu liviu
Rosu radu liviu2 ani în urmă
Jalnic, jalnic, jalnic!!!
Am solicitat un aviz pentru a putea depune documentația de autorizare la o clădire. Dintre toate instituțiile cu care am avut de a face Electrica din păcate promovează neseriozitatea, statul degeaba și totala lipsă de informare. Are impresia că toată lumea cunoaște termenii tehnici. De ce afirm aceste lucruri? Deoarece având în vedere faptul că suntem în pandemie iar program cu publicul Electrica nu are, parcă atunci când avea ar fi contat, toate documentațiile se depun online. Am depus documentația cu toate cele necesare, iar la o săptămână sunt sunat că nu e cererea bună și să retrimit altă cerere. M-am supus cerințelor, am apelat la o persoană care lucrează în cadrul Electrica și am completat cererea după îndrumarea ei. Readuc aminte faptul că nu sunt familiarizat cu ter electrica. Acum la mai bine de 30 de zile am sunat să aflu în ce stadiu se află avizul ca să constat cu stupoare că cererea iar nu este conformă deși a fost completată sub îndrumarea unei persoane care lucrează în cadrul companiei Electrica. Având în vedere faptul că nu au program cu publicul, când i-am întrebat cum aș putea rezolva problema, persoana cu care am vorbit a început să se eschiveze, să spună că de fapt el nu se ocupa de această problemă, că de fapt colegul lui se ocupă cu avizarea, dar acum(momentul discuției) se afla într-o ședință și să revin luni cu un telefon poate reușesc să vorbesc cu el. Întrebarea mea este dacă persoana cu care am vorbit nu se ocupă cu avizarea de ce a răspuns în locul colegului știind că nu poate să îmi ofere o soluție. O situație similară am întâmpinat cu avizul pentru o altă clădire când a fost nevoie să aștept 60 de zile pentru aviz. Mi s-a transmis faptul că trebuie să aștept 30 de zile să mi se răspundă la cerere și 30 de zile să mi se elibereze avizul. Din păcate nu am nici un fel de apreciere față de companie. Nu aveți coloană vertebrală.
Locații recomandate