/Suceava/Servicii de mutare

Casa Județeană de Pensii

Strada Ilie Ilașcu, Suceava, România

Casa Județeană de Pensii
Servicii de mutare
3.5
28 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
M63W+MX Suceava, România
+40 230 210 743
cjpsv.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 00–24
Marți: 8–15
Mirecuri: 8–15
Joi: 8–15
Vineri: Închis
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Dan-Cezar Cretu
Dan-Cezar Cretu2 ani în urmă
Indolenti si foarte slabi la comunicare, care de altfel e si inexacta. Pentru ridicarea ajutorului de inmormantare te suna unul sa vii la prima ora (adica 8.15 conform program afisat pe site), dar maximum ora 10 , iar cand ajungi la casierie programul e de la 9.Am intrebat gardianul, acesta spune ca vine casiera la 9.30, ca-i dusa la banca si ca de ce n-am venit la prima ora. Ca la nebuni! Acum trebuie sa stau sa astept pe prostia unora. Sau trebuia sa dorm acolo?😡👎
Theodore Anghelus
Theodore Anghelus2 ani în urmă
Angajatii de aici isi bat joc de pensionari si ii umilesc constant, cu adevarat niste bugetari profesioniști, 1/10 recomand
Geanina Apavaloaie Marcu
Geanina Apavaloaie Marcu2 ani în urmă
Eu am primit răspuns clar și prompt de la Domnul Socoliuc de la serviciul plati. Mulțumesc!
Pavel Robaniuc
Pavel Robaniuc2 ani în urmă
Nu au timp sa răspundă!
Andreea Huțupașu
Andreea Huțupașu2 ani în urmă
Relații cu publicul inexistente. De o săptămână încerc să dau de ei, pentru că nu pot ajunge fizic, și nu răspunde nimeni la numărul oficial. Românica.
Ionel Balan
Ionel Balan3 ani în urmă
Doamna centralista foarte aroganta și ne pregătită in conversațiile cu clienți.(vorbește foarte urât) Trebuie sa știți ca nu toți cei care apelează pentru informați sunt avocați și judecători ca sa cunoască toate demersurile mai sună și persoane normale care au nevoie de o îndrumare pentru a înțelege anumite lucruri, ar trebui sa faceți cursuri pentru relați cu publicul. PERSONAL INCOMPETENT
Vasile Andrei
Vasile Andrei2 ani în urmă
În condiții de pandemie, organizarea accesului în interior cât și rezolvarea cererilor la ghișee sunt bune. În rest, birocrația din România își spune cuvântul, ca peste tot, la instituțiile statului.
Stefan Cojocariu
Stefan Cojocariu2 ani în urmă
Cu parere de rau spun, serviviul cu clientii nu exista...dupa 10 sec apelul pus in asteptare. Nu am primit un raspuns concret, de ce mai raspundeti atunci?
Locații recomandate