/Dolj/Servicii de mutare

Oficiul Poștal 7 Ghișeul 2

Bulevardul Decebal 3, Craiova 200935, România

Oficiul Poștal 7 Ghișeul 2
Servicii de mutare
1.5
51 recenzii
9 comentarii
Indicații de orientare
8RH7+PW Craiova, România
+40 251 597 402
posta-romana.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–14
Marți: 8–14
Mirecuri: 8–14
Joi: 8–14
Vineri: 8–14
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
gheorghe m1 an în urmă
Sa va fie rusine am sunat ore in sir si nu raspunde nimeni .Am trimis colet in Canada in valoare de 2000roni si nici acum dupa 2 luni nu au primit coletul dar nici eu retur.Am mers la agentia de la gara intern.si mi au spus ca nu au ce sa mi faca decit sa astept.Pai astept de 2 luni nesimțiitilor
Florin bala
Florin bala2 ani în urmă
iunie 2021:
personal schimbat, in sectoarele ridicari internationale si vama.
procedura ramasa in functiune de multa vreme:
1.semnezi c-ai primit pachetu' , da' nici nu-l vezi macar.
2.lucratoru' de la ghiseu duce pachetu' in incaperea vamii.
3.daca incerci sa intri la vama, ti se spune sa astepti; daca nu intri,
lucratoru' de la vama n-are nicio tresarire ca n-are activitate ...

o ridicare normala depinde esential de tonusul angajatilor sediului.
------------------------------------------------------------------------------------------------
am fost aici sa ridic o trimitere internationala.
am primit 3 mici colete plecate concomitent, de la acelasi expeditor.
au venit pe rand, ultimul trimis a ajuns primul. desi destinatarul are o aceeasi adresa, doua au trecut prin OP3 si unul prin OP 7.
pentru unul am fost avizat prin aviz in cutie, pentru celelalte prin sms.
ajuns la sediul asta, lucratorii n-au fost capabili sa ma lamureasca daca
pachetul se ridica de aici sau de la celalalt ghiseu care e tot al OP 7, de pe langa semafoarele intersectiei bd. dacia - bd. carol.
iritatie, brambureala, blazare si oboseala accentuate la lucratori.
am inteles de la o tanti lucratoare-abuzatoare-de-explicatii procedurale secrete de serviciu ca sediul asta de fapt e doar MESAGERIE, chiar daca pe firma de la usa scrie OP 7.
Tajka 72
Tajka 722 ani în urmă
misirupism la rang de artă. mai lipsea puțin să îmi dea una, cand am deranjat cucoana de la ghișeu să îmi arate niște felicitări. doamna avea lucruri mult mai importante de făcut că deh ... timpul trece, leafa merge.
Sloobot
Sloobot2 ani în urmă
I-am sunat am auzit cum au ridicat telefonul si dupa l au pus jos si mi au inchis. Jalnic
Mihai stefanescu
Mihai stefanescu2 ani în urmă
Daca s ar fi putut as fi dat 0 stele...
La tel nu raspunde nimeni.
Pt colete internationale(UK) este deschis doar 1 zi pe sapt...intr un interval orar in care majoritatea persoanelor sunt la serviciu(9.30-14.30)
Nu mai zic ca inca folosesc tehnologie de acum zeci de ani...
Denis DC
Denis DC4 ani în urmă
Pentru o comandă online, arogantul ăsta de vames cere factură, după ce că îi arăt pe telefon detaliile produsului are pretenția de a cere xerox.
Taxe imense, pentru un produs de 160 ron, se mai plătesc încă 50 ron taxe.
Program stabilit de niște tăntălăi, la ora 14:30 toată lumea afară.
Se mișcă extrem de greu, alene, parcă e la el acasă.
Multă carne pentru voi, cel mai prost organizat ghiseu din Craiova!
Cristian Malineanu
Cristian Malineanu4 ani în urmă
Mi-au pierdut 2 colete, produse cumparate din China. In acest loc ai impresia ca ai trecut in alta dimensiune. Singura menire a acestor oameni este de a te face sa pierzi timpul si sa iti creasca pulsul asistand neputincios la modul arhaic in care gestioneaza coletele. Oameni buni: evitatii!!! Comandati-va totul din UE, vine prin posta normala, nu mai trece pe la Dl. vames!!!
Florentin-Catalin Lica
Florentin-Catalin Lica2 ani în urmă
Nu mi se pare deloc normal și firesc, faci o comandă on line, plătești on line, primești mesaj de la ei tot on line, dar îți cer să aduci personal o dovadă tipărită în baza facturii, în condițiile în care e pandemie, să stai la un rând total necorespunzător în condițiile în care vremea nu-ți permite, vârstă, posibil nici sănătatea, dacă ai un grad de invaliditate ridicat. Ar fi cazul să coborâți din căruțe, să vă adaptați, noilor vremuri, cerințe, am 59 de ani curând, de peste 15 ani folosesc tehnologia actuală pentru a-mi ușura viața în contextul noilor vremuri
Rezeanu James
Rezeanu James2 ani în urmă
S-ar putea ca toti angajatii ce se ocupa de relatii cu clientii sa fi murit . Sun de 2 saptamani in timpul programului de 4-5 ori pe zi si nu raspunde nimeni , asta e bataie de joc . Vreau doar sa aflu niste informatii despre coletul ce mi-a fost trimis din strainatate :(((
Locații recomandate