/Bucuresti/Servicii de mutare

Woot.ro

Intrarea Patinoarului 7, București 030355, România

Woot.ro
Servicii de mutare
4
91 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
+40 371 233 600
woot.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–18
Marți: 10–18
Mirecuri: 10–18
Joi: 10–18
Vineri: 10–18
Sâmbătă: 10–14
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
D art flowers
D art flowers2 ani în urmă
Nu recomand dacă aveți firma, va facturează de 2 ori, va trimit facturi la recantariri după circa un an, ca să nu mai puteți verifica dacă este asa sau nu corecta refacturarea. Eu personal sunt în război cu ei, mi au blocat bani care trebuia sa îmi între în cont. Am dovezi ca am taxata în plus. Voi face demersuri la protecția consumatorului. Am avut marfa deteriorata care nu am primit nicio despăgubire, se spala pe manie zicând ca au trimis sesizare către firma dpd, la mișto. Eu am despăgubit acel colet clientei care efectiv era strivit. Nu recomand
Adriana Ciurel
Adriana Ciurel2 ani în urmă
Si eu am crezut ca e un serviciu ok, multumita interfetei de comanda foarte prietenoasa. Am trimis un colet inafara tarii si am aflat cu surpriza ca platforma nu ofera posibilitatea de urmarire a comenzii, trebuie sa ii intrebi tu in fiecare zi unde se afla. Am ales livrare 2-3 zile, curierul nu a venit sa ridice comanda pana nu am intrebat eu pe chat ce se intampla, dupa 5 zile inca nu stiu daca mai ajunge coletul. Praf serviciu clienti si curierul international partener. Nu va recomand
Alin M
Alin M2 ani în urmă
Am utilizat mai multe platforme de curierat, dar woot.ro este cea mai usor de folosit, intuitiva, au cel mai bun suport, rambursurile le primesc cel mai rapid, daca am o problema cu un colet este de ajuns sa deschid un tichet sau sa intru pe chat si ei imi rezolva situatia. Daca situatia nu este chiar urgenta, trimit un email si in cateva ore s-a rezolvat.
De cand am trecut la eu mi-a crescut rata coletelor livrate, mi-au scazut costurile de livrare, deoarece nu sunt taxat pentru km suplimentari, pentru retururi, si am si pungile de curierat gratuit.

Multumesc si ii recomand tuturor!
Catalin Dumitru Cretu
Catalin Dumitru Cretu2 ani în urmă
Am facut o comanda, am platit-o ca la bordel si am primit un AWB in format PDF dar care avea doar 1kb, deci corupt si neprintabil. Dupa o zi, inca nu sunt sigur ca ce am platit va fi si onorat, nu am fost contactat de gls si stau de 30min. Sa vorbesc la telefon cu un operator de la serviciu clienti unde nu raspunde nimeni. Dupa timpii de asteptare la telefon si dupa experienta negativa cu awb-ul, pot spune cu siguranta ca aceasta firma are probleme mari de calitate si ar trebui inchisa.
Quycks
Quycks2 ani în urmă
Dupa efectuarea comenzii pe platforma, a fost necesar sa contactez suportul pentru a ajunge si curierul. Dupa ce coletul a ajuns intr-un depozit in jud. Ilfov, acesta a fost pierdut. (Cum? Inexplicabil, avand si datele pe el!) Dupa 15 zile in care nu am fost informat despre starea coletului, pe traking aparand ca fiind in depozit, am ales sa aplic pentru despagubire, pentru asta am asteptat ore intregi la serviciul de suport telefonic. Concluzie: Colet pierdut, procesul de despagubire prin intermediarii lor, durand 3-4 luni.. O aiureala. Inca o dovada de: ieftin si prost, pentru ca ieftin si bun, NU EXISTA!
Stanciu Alexandru
Stanciu Alexandru2 ani în urmă
Am făcut comanda de curier prin aceasta mizerie de platforma dar fără sa se prezinte vreun curier la adresa. Mi au luat banii apoi am încercat sa ii sun însă fără rezultat.(am încercat sa ii sun în repetate rânduri iar cel mai puțin am stat în așteptare 30 de min) Am încercat sa ii contactez și pe siteul lor dar la fel, fără rezultat. NU MAI FACETI COMANDA PE ACEASTA PLATFORMA, ESTE O ȚEAPĂ!
Pislaru Adrianna
Pislaru Adrianna2 ani în urmă
Am trimis și eu un colet in București de pe data de 26.01,destinatarul primește mesaj că va fi livrat in data de 27.01,dar nu e contactat telefonic de curier!Eu primesc mesaj in data de 28.01 că va fi returnat coletul la expeditor!Motivul nu îl știu,am verificat datele destinatarului,e totul în regulă!Coletul se întoarce pe motiv că ce?Și fara sa fiu anunțată ,doar mesaj de la curier!Cine suporta cheltuielile?Nu recomand!Nu sunt mulțumită de astfel de servicii!
Mihaela Miha
Mihaela Miha2 ani în urmă
Am expediat 2 colete pana acum prin DPD,rambursul a intrat repede, a 2 a zi cred .

Astept sa intre rambursul pentru altul expediat cu Cargus ,le-am dat mail ..au fost prompti ..acum astept.

Pana la ora actuala mi-au facut o impresie buna !
Locații recomandate