/Ilfov/Service auto

Toyota București Vest

Șoseaua de Centură 57, Chiajna 077040, România

Toyota București Vest
Service auto
4.3
194 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
FX26+QJ Chiajna, România
+40 21 313 3351
bucurestivest.toyota.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Emafil services
Emafil services2 ani în urmă
Sunt ȚEPARI!!!!! Aveti grija!!!! Am platit masina de 2 saptamani! Nu imi mai raspund la telefon, dupa ce i-am amenintat ca ii dau in judecata, m-au sunat si au inceput cu vrajeala!! Ca nu e vina lor.... ca e o problema la RAR!!!! Aveti mare grija!!
Adrian Seceleanu
Adrian Seceleanu2 ani în urmă
Tehnic, nu am ce sa reprosez dupa o revizie de 15.000 de km si fara nicio problema deosebita pentru o Corolla Hybrid.

Din punct de vedere operational si al atentiei la detalii, daca va intereseaza aceste aspecte, va recomand sa ocoliti acest service.
Mai exact:
- Toyota încearcă să țină pasul cu Tesla și alții și a introdus o aplicație mobilă de unde primești info și gestionezi lucruri legate de mașină. Una dintre funcții: informații despre când trebuie să efectuezi reviziile și info despre cele efectuate. La ce bun dacă partenerii nu dau doi bani pe asta? Revizia a fost efectuată în data de 21 decembrie, astăzi 28 decembrie reprezentanții Kaizen nu s-au deranjat încă să bifeze câteva lucruri în platforma Toyota astfel încât aplicația să știe că revizia de 15.000 de km a fost realizată. De notat că am realizat online programarea, din aplicație, lucru absolut fenomenal având în vedere cum arătau lucrurile din acest punct de vedere acum câțiva ani.
- am comandat niste covorase de cauciuc; pe factura finala nu se regaseau – asa ca am asistat la o intreaga discutie intre membrii echipei Kaizen despre cum nu isi fac treaba cei de la receptie Toyota si nu baga totul in sistem. Ce poate fi mai placut, in calitate de client, decat sa asculti oamenii dintr-o companie (două doamne în acest caz) cum se cearta / consultă / plâng intre ei, ignorandu-te, ca si cum nu ai exista?
- la receptia Toyota am fost informat ca acele covorase erau in masina. Dupa ce le-am achitat am constatat ca nu erau. Alt drum la doamnele suparate de la facturare, alt prilej de țâfnă și sictir. Noroc cu zâmbetul și scuzele domnului care a adus într-un final covorașele, a mai compensat din țâfna colegelor.
- pentru o calatorie de cateva zeci de metri din parcare in service, scaunul soferului mutat din pozitia initiala, inclusiv spatarul lasat mai pe spate
- la alte service-uri Toyota finalul reviziei însemna și o spălare exterioară pentru mașină. Nu și aici.

Am actualizat la o stea pentru ignorarea recenziei si lipsa oricarei reactii.
Florin Chiper
Florin Chiper2 ani în urmă
Chiar daca nu am ajuns sa fiu clientul lor până la capăt, am doar cuvinte de lauda pentru oamenii din showroom.
Laurentiu antohi
Laurentiu antohi2 ani în urmă
O experiență plăcută la ultima revizie pe care am făcut-o azi, 15 iulie 2021. Oamenii amabili, mi s-au parut corecți si de ajutor, aștept să vad cum se comporta si masina acum. :) Dar sper ca totul va bine! Am facut revizia la o Toyota Avensis.
Dan Ciobanu
Dan Ciobanu2 ani în urmă
Pregătiți rapizi corecți problema am cu garanția, nu sa aprobat schimbarea casetofonul care a crăpat și ornamentul exfoliat după doar o săptămână în rest f mulțumit de masina și tehnicienii care o întrețin.
Ana Maria
Ana Maria2 ani în urmă
Am fost sa îmi schimb pompa de benzina (la recomandarea producătorului, Toyota) și când am ajuns acasă am constatat ca îmi lipsesc suporții unde se pun centurile la scaunele din spate..
Completare:
Referitor la comentariul dumneavoastră, menționez ca nu eu am scos și reasezat bancheta din spate, ci cei care s-au ocupat de schimbarea pompei, ei au omis sa scoată de sub scaun suporții de Centură. Am fost nevoita sa fac încă un drum la reprezentanta, a doua zi pentru remedierea situației. Da au fost amabili, însă pe mine m-a costat încă doua din timpul programului de lucru.
Doru Stefanescu
Doru Stefanescu2 ani în urmă
Foarte aerisit , acum in vreme de pandemie, controlul gratuit de primăvara s-a terminat in 40 minute. Mulțumit deocamdată ...
Mihai Maioru
Mihai Maioru2 ani în urmă
Am ajuns in service pentru a conecta doua tablete montate pe tetiere la priza de 12V. Montajul a durat doar 30 min pe ceas, insa la finalul operațiunii mi au trecut pe factura 4 ut (unități de timp) adică 4 ore și am fost taxat cu 800 lei. Unde oare se mai fura in halul asta. Sa îndrăznească cineva din conducerea acestei companii care face bani doar din astfel de lucrări hoțești să spună că nu este adevărat, că i pot dovedi prin deviz și factura. 4 ore pentru a conecta 2 fire ce au fost conectate în mai puțin de 30 min.
Special nu mi au spus prețul de la bun inceput că nu aș fi fost prost să plătesc 800 lei pe jumătate de oră.
Nu va recomand acest service.
Locații recomandate