Toyota București Vest
Șoseaua de Centură 57, Chiajna 077040, România
4.3
194 recenzii
8 comentarii
FX26+QJ Chiajna, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Din punct de vedere operational si al atentiei la detalii, daca va intereseaza aceste aspecte, va recomand sa ocoliti acest service.
Mai exact:
- Toyota încearcă să țină pasul cu Tesla și alții și a introdus o aplicație mobilă de unde primești info și gestionezi lucruri legate de mașină. Una dintre funcții: informații despre când trebuie să efectuezi reviziile și info despre cele efectuate. La ce bun dacă partenerii nu dau doi bani pe asta? Revizia a fost efectuată în data de 21 decembrie, astăzi 28 decembrie reprezentanții Kaizen nu s-au deranjat încă să bifeze câteva lucruri în platforma Toyota astfel încât aplicația să știe că revizia de 15.000 de km a fost realizată. De notat că am realizat online programarea, din aplicație, lucru absolut fenomenal având în vedere cum arătau lucrurile din acest punct de vedere acum câțiva ani.
- am comandat niste covorase de cauciuc; pe factura finala nu se regaseau – asa ca am asistat la o intreaga discutie intre membrii echipei Kaizen despre cum nu isi fac treaba cei de la receptie Toyota si nu baga totul in sistem. Ce poate fi mai placut, in calitate de client, decat sa asculti oamenii dintr-o companie (două doamne în acest caz) cum se cearta / consultă / plâng intre ei, ignorandu-te, ca si cum nu ai exista?
- la receptia Toyota am fost informat ca acele covorase erau in masina. Dupa ce le-am achitat am constatat ca nu erau. Alt drum la doamnele suparate de la facturare, alt prilej de țâfnă și sictir. Noroc cu zâmbetul și scuzele domnului care a adus într-un final covorașele, a mai compensat din țâfna colegelor.
- pentru o calatorie de cateva zeci de metri din parcare in service, scaunul soferului mutat din pozitia initiala, inclusiv spatarul lasat mai pe spate
- la alte service-uri Toyota finalul reviziei însemna și o spălare exterioară pentru mașină. Nu și aici.
Am actualizat la o stea pentru ignorarea recenziei si lipsa oricarei reactii.
Completare:
Referitor la comentariul dumneavoastră, menționez ca nu eu am scos și reasezat bancheta din spate, ci cei care s-au ocupat de schimbarea pompei, ei au omis sa scoată de sub scaun suporții de Centură. Am fost nevoita sa fac încă un drum la reprezentanta, a doua zi pentru remedierea situației. Da au fost amabili, însă pe mine m-a costat încă doua din timpul programului de lucru.
Special nu mi au spus prețul de la bun inceput că nu aș fi fost prost să plătesc 800 lei pe jumătate de oră.
Nu va recomand acest service.