Service AutoTech Cluj
Strada Mărășești 63, Cluj-Napoca 400147, România
4.7
268 recenzii
8 comentarii
QJJ3+J2 Cluj-Napoca, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Poate cu altu ar fi mers daca nu avea elevator sa verifice acasa.
Pro:
*au rezolvat problema in 24h
*amabilitatea cu care iti iau banii
Contra:
*m-au lasat sa plec fara ulei in POMPA SERVO (au preferat sa caute alte probleme mai costisitoare, m-a costat 20 lei sa pun eu uleiul in locul lor)
*sunt destul de scumpi
*au refuzat sa imi faca un deviz scris, practic am platit pt niste vorbe
*dupa ce mi-au schimbat ce au avut de schimbat, nu s-au deranjat sa imi puna in portbagaj piesele inlocuite (au inventat povesti ca nu le mai au, in cele din urma a trebuit sa iau atitudine)
*au distrus una din jenti in urma reconditionarii etrierului
Concluzie: Un alt service unde se urmareste sa te fraiereasca ca sa iti ia cateva sute de lei, tipic romanesc.
P.s: Toate probleme mi-au fost rezolvate și am decis sa scriu acest rewiev după ce am făcut km cu ea și am umblat destul
Pierdeam antigel la un Audi A3 si aveam probleme cu pornirea la rece. Am fost la alt service inainte si m-au asigurat ca masina nu are nici o problema. Am continuat sa pierd antigel si sa am probleme cu pornirea asa ca am decis sa caut un service bun. Datorita review-urilor bune, am ales AutoTech. Baietii au respectat programarea facuta, au identificat problema rapid si am primit pe whatsapp poze si filmari cu fiecare problema pe care o avea masina. Astazi, dupa aproape 5.000 de km de cand am reparat masina la AutoTech, nu am mai pierdut antigel si n-am mai avut probleme cu pornirea la rece. Nota 10 pentru profesionalism si comunicare!
*bonus, am primit o oferta buna pentru revizie si pentru schimbarea uleiului in cutia de viteze si gratis o igienizare cu ozon si incarcate cu freon
Personal, pot sa va impartasesc faptul ca eu am avut parte de o experienta foarte placuta la acest service. Detin o ford fiesta din 2002( batranica intradevar ) si imi imaginam cu mult timp inainte ca voi veni la service si voi primi o lista de recomandari de reparatie cu care sa pot infasura toata masina.. Ei bine, nu m-am inselat. Dupa o evaluare coerenta si foarte profi facuta de baietii care gestioneaza atat partea tehnica cat si relatia cu clientii, mi s-a facut un deviz explicit ( mi-au creeat pachete, ceea ce e super pentru ca am inteles in mare parte ce repara defapt).
In urma discutiei cu seful de service, am fost foarte placut surprinsa. Am primit foarte multe solutii ca sa imi pot scoate "bolidul" din service perfect sanatos, spre exemplu: Fiind dependenta de masina, mi s-a oferit un auto la schimb sa ma pot deplasa timp de 2-3 zile ( cat se estima ca ar dura aceasta lucrare mare); Am primit posibilitatea de a achita in rate ( Super, nu?); Am primit pachete foarte avantajoase raportat la calitate-pret; Mi s-a facut o carte service ca sa beneficiez de un istoric al reparatiilor in service; Deasemenea am primit ca BONUS o ozonificare si o incarcare cu freon.
Am preluat masina intr-o alta stare efectiv, impreuna cu un deviz super estetic. Prin urmare recomand cu tot dragul pentru personalul foarte prietenos si specializat pe domeniu.
Ah si ca ultima idee, am fost sunata pentru feedback. Serios? Ce service mai face asa ceva? Tot respectul! Pot sa spun ca m-am simtit ca si cum aceasta unitate ar fi avut un alt domeniu de activitate care implica mult serviabilitatea, politetea si comunicativitatea.