/Bacau/Service auto

Automeister-Global Service

Calea Moinești 20, Bacău 600281, România

Service auto
4
55 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
HVJG+3G Bacău, România
+40 234 522 577
globalautoservice.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 8–13
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Iulian popa
Iulian popa2 ani în urmă
Incompetenta, nu au nici o treaba cu reparatiile, nu este un service multimarca deoarece mecanicii nu stiu mai nimic, pe deasupra te rup la bani, la manopera respectiv 90 ron pe ora si pt un cilindru ambreiaj au trecut 2 ore cand acela este prins in 2 suruburi, montaj incorect kit ambreiaj, am platit de 2 ori x 1000lei pt greseala lor plus ca nu sunt profesioniști, nu au habarseful de service nu se întreabă ba, dar ia sa vad piesele, garantam, nu, is ok, nu, nici nu isi da interesul, pe scurt nu recomand la nimeni. Rusine
Costi Roman
Costi Roman2 ani în urmă
Calitate și profesionalism. Recomand.
Robert Butnariu
Robert Butnariu2 ani în urmă
Va recomand Global Service Margineni pentru ca sunt adevarati profesionisti,au preturi bune,calitatea lucrarilor foarte buna,personal amabil,programari prompte.
Felicitari domnului Paduraru Daniel pentru implicare si coordonare eficienta.
Mihai Antonia
Mihai Antonia4 ani în urmă
Am mers la acest service cu masina de serviciu de foarte multe ori in ultimii 3 ani, pentru schimb ulei, reparatii caroserie, mentenanta, diverse reparatii, constatari si am avut urmatoarele experiente:

1. Reparatie prag in urma unui accident minor, a ruginit in 5 luni (masina noua).
2. Vopsit diferite elemente de caroserie, cu diferite ocazii, nu au numerit niciodata culoarea, nuante diferite foarte vizibile.
3. La vizitele de inspectie la 30.000, 60.000 km etc, doar mi-au resetat eroarea din bord, fara alte verificari.
4. La ultimul schimb de ulei am asteptat 2 zile, au motivat ca nu au ulei.
5. Am reclamat defectiuni la sistemul de franare, am fost in service pentru constatare, "au facut teste prin curte cu masina" si mi au dat-o ca fiind ok.
6. Am revenit in 2500 de km in service tot la ei pentru ca am ramas fara frane, mi au schimbat placutele. Am luat masina din service am intrebat daca este totul in regula mi-au transmis ca este in regula, a doua zi m au sunat ca trebuiau inlocuite si discurile.(de ce nu m-au anuntat din prima??)
7. La schimbarea discurilor de frana, nu mi-au strans 3 prezoane de la roata din stanga fata!!!

Am avut masina la reprezentanta pentru constatare defectiuni, am primit o lista lunga, dar la Global Net este in regula. Sunt defectiuni la sistemele de siguranta ale masinii, mecanicii dumneavoastra sunt chiar atat de nepriceputi incat sa nu observe?

Stimati manageri ai acestui service, pentru drept la replica ma gasiti la telefon.

Nu recomand!
Aripitricolore e
Aripitricolore e4 ani în urmă
am avut un dosar deschis la ei. trebuia sa fiu instiintat de mersul lucrurilor, ceea ce nu s-a intamplat. a trebuit sa revin eu cu multe telefoane ca sa aflu detalii despre stadiul dosarului.
Sindrom Sindroame
Sindrom Sindroame6 ani în urmă
Dupa un incident mi am reparat masina la ei si am fost oarecum fortat de contextul ca ei colaboreaza cu uniqa unde aveam si asigurarea. Astfel blatul asiguratorului a fost aranjat. ( nu si al companiei neaparat) Ideea este ca nemultumirea mea pleaca de la lucrarea prost executata de acesti incompetenti. 1. Cand am ridicat masina de la ei bineinteles ca bateria era descarcata pentru ca animalele ascultau muzica la maxim la ea. A fost necesar sa vina sa o incarce.. bateria a cedat la o perioada scurta dupa incident (nu i mare bai asta)
2. Lucrarea a implicat partea din fata a masinii respectiv farul drept. Far pe care l-au montat gresit de la bun inceput acesta a facut un abur in interior si a trebuit sa revin la ei pentru ca mi s-a ars becul. I-am rugat sa-mi schimbe becul si aveau pretentia sa-l platesc asta a doua zi dupa ce am luat masina si am revenit.
3. Am revenit si pentru ca au uitat sa mi prinda furtunul de la bazinul pentru lichid de parbriz care a fost smuls in urma incidentului. Cand am.turnat apa in el apa curgea pe sosea... desi bazinul era atins nu au considerat necesar sa l schimbe pe full casco. Solutia lor a fost sa-mi traga o banda izoler si sa-l topeasca un nene inspirat din service cu bricheta. Treaba romaneasca.
4. Farul s-a matuit pentru ca sunt incompetenti si folisesc materiale made in china de proasta calitate ( farul original e tipla)
5. Vopseaua de pe capota (care era infundata in urma incidentului), reparatia lor, a sarit . (tot din cauza ca lucrarea a fost una de proasta calitate )
Per ansamblu comunicare defectuoasa halesc si stau de vorba doar cu pestii mari. Te duci si nu vrei sa mai treci pe la ei. Eu personal am ani buni de cand am eliminat acest service de pe lista. Am lasat asta aici pt ca farul matuit m-a facut sa ma fandesc destul de des la ei.
Surorile miau
Surorile miau6 ani în urmă
Servicii de înaltă calitate, oameni competenți și foarte bine pregătiți! Am fost foarte mulțumită de serviciile acestui service de calitatea lor și de modul în care am fost tratată de către personalul societății! Recomand cu căldură și voi reveni mereu aici, atunci când situația o va impune! Felicitări tuturor membrilor acestei minunate echipe și o primăvară frumoasă vă doresc la toți!
Mara doroftei
Mara doroftei6 ani în urmă
Ce face aututurismul? Te aduce din cand in cand in service! Aici am ajuns cu cateva probleme ce au fost rezolvate cu promptitudine, profesionalism si in timp scurt. Voi reveni periodic si ori de cate ori se va impune!
Locații recomandate