Automeister-Global Service
Calea Moinești 20, Bacău 600281, România
4
55 recenzii
8 comentarii
HVJG+3G Bacău, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 8–13
Duminică: Închis
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 8–13
Duminică: Închis
Felicitari domnului Paduraru Daniel pentru implicare si coordonare eficienta.
1. Reparatie prag in urma unui accident minor, a ruginit in 5 luni (masina noua).
2. Vopsit diferite elemente de caroserie, cu diferite ocazii, nu au numerit niciodata culoarea, nuante diferite foarte vizibile.
3. La vizitele de inspectie la 30.000, 60.000 km etc, doar mi-au resetat eroarea din bord, fara alte verificari.
4. La ultimul schimb de ulei am asteptat 2 zile, au motivat ca nu au ulei.
5. Am reclamat defectiuni la sistemul de franare, am fost in service pentru constatare, "au facut teste prin curte cu masina" si mi au dat-o ca fiind ok.
6. Am revenit in 2500 de km in service tot la ei pentru ca am ramas fara frane, mi au schimbat placutele. Am luat masina din service am intrebat daca este totul in regula mi-au transmis ca este in regula, a doua zi m au sunat ca trebuiau inlocuite si discurile.(de ce nu m-au anuntat din prima??)
7. La schimbarea discurilor de frana, nu mi-au strans 3 prezoane de la roata din stanga fata!!!
Am avut masina la reprezentanta pentru constatare defectiuni, am primit o lista lunga, dar la Global Net este in regula. Sunt defectiuni la sistemele de siguranta ale masinii, mecanicii dumneavoastra sunt chiar atat de nepriceputi incat sa nu observe?
Stimati manageri ai acestui service, pentru drept la replica ma gasiti la telefon.
Nu recomand!
2. Lucrarea a implicat partea din fata a masinii respectiv farul drept. Far pe care l-au montat gresit de la bun inceput acesta a facut un abur in interior si a trebuit sa revin la ei pentru ca mi s-a ars becul. I-am rugat sa-mi schimbe becul si aveau pretentia sa-l platesc asta a doua zi dupa ce am luat masina si am revenit.
3. Am revenit si pentru ca au uitat sa mi prinda furtunul de la bazinul pentru lichid de parbriz care a fost smuls in urma incidentului. Cand am.turnat apa in el apa curgea pe sosea... desi bazinul era atins nu au considerat necesar sa l schimbe pe full casco. Solutia lor a fost sa-mi traga o banda izoler si sa-l topeasca un nene inspirat din service cu bricheta. Treaba romaneasca.
4. Farul s-a matuit pentru ca sunt incompetenti si folisesc materiale made in china de proasta calitate ( farul original e tipla)
5. Vopseaua de pe capota (care era infundata in urma incidentului), reparatia lor, a sarit . (tot din cauza ca lucrarea a fost una de proasta calitate )
Per ansamblu comunicare defectuoasa halesc si stau de vorba doar cu pestii mari. Te duci si nu vrei sa mai treci pe la ei. Eu personal am ani buni de cand am eliminat acest service de pe lista. Am lasat asta aici pt ca farul matuit m-a facut sa ma fandesc destul de des la ei.