Vivertine | Sală Fitness, Spa, Piscină
Strada Anastasie Panu 26, Iași 700025, România
4.5
512 recenzii
8 comentarii
5H6V+VP Iași, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 6–23
Marți: 6–23
Mirecuri: 6–23
Joi: 6–23
Vineri: 6–23
Sâmbătă: 8–20
Duminică: 8–20
Marți: 6–23
Mirecuri: 6–23
Joi: 6–23
Vineri: 6–23
Sâmbătă: 8–20
Duminică: 8–20
Prefer sa pierd 700 lei (practic atât m-a costat o luna) și sa nu mai plătesc diferența pana la 1600 lei pe întregul an decât sa mai vin acolo.
Recomand
Problema mare e partea de comunicare, de genul daca "se vad cu sacii in caruta" nu te mai baga in seama. Spun asta datorita experientei mele si anume: am achizitionat un abonament pe 3 luni de zile + 3 pachete Personal Trainer pe care planuiam sa le impart cate unul pe luna. Am apelat la un PT care avea ca si specializare de Fiziokinetoterapeut deoarece am ceva probleme cu spatele si cu un genunchi. Am mentionat lucrurile astea de la bun inceput si mi-am motivat si alegerea PT-ului folosind motivele de mai sus. Din aceste 3 luni am folosit mai putin de jumatate din ce am platit (ca si perioada de timp si ca si nr de sedinte cu PT). Motivele: PT-ul a avut COVID, am preferat sa stau deoparte si eu cele 2 saptamani fiindca asa cred ca e de bun simt, apoi la ultima sedinta cu PT m-am accidentat la genunchiul cu problema urmand un exercitiu recomandat de PT, ca a fost vina lui, ca nu a fost, e altceva, ideea e ca abia mergeam. Am facut o pauza de 1 saptamana crezand ca ma voi reface dar nu a fost asa. Dupa aceasta saptamana am sunat la Vivertine si le-am povestit mai in detaliu situatia mea si am cerut un refound pt perioada ramasa fiindca nu voiam sa mai continui datorita accidentarii, domnisoara cu care am vorbit mi-a zis ca va trimite situatia mea mai sus si voi fi contactat de cineva de la nu stiu ce departament. Asta se intampla cam la o luna jumatate, spre finalul celei de a doua luna. Pana la finalul abonamentului (dupa cele 3 luni) nu m-a contactat nimeni. Dupa ce mi-a expirat abonamentul, la 2-3 zile ma suna un domn de la ei si ma intreaba "de ce nu mai veniti la miscare?", vazand probabil in sistem ca nu am mai intrat in sala de ceva timp, reiau povestea, ii explic situatia, raspunsul "va promit ca va voi contacta in cel mai scurt timp cu o solutie". Acum a trecut mai mult de o luna de la acel apel si nu m-a contactat nimeni.
Pe scurt am ramas cu banii dati aiurea (doar sedintele de PT ramase ar fi undeva la ~700 ron + abonamentul) si mi se pare bataie de joc acest mod de tratare al clientului si din acest motiv nu ii recomand absolut deloc! Cele 2 stele sunt o medie a serviciilor (0 stele) si a ceea ce iti ofera sala de sport ca si echipamente, etc. (4 stele). Pacat fiindca pretentiile lor sunt mari dar departe de ceea ce ofera. Dezamagit!
*dupa ce iti activezi abonamentul, ca si Client nou, nu exista un "tur" al salii (nu neaparat individual, nici macar group presentation, ca banuiesc ca oameni noi se tot inscriu)
*mi-am uitat bratara acasa - nu exista nicio alta metoda de selfcheck (un cod QR in aplicatie, de ex)
*nu exista automat de platit parcarea
*nu exista birou separat/zona delimitata intre probleme de membership vs plati etc
*cele 2 domnisoare (oricare ar fi ele) sunt mereu "suprasolicitate" la orele de varf - e un haos de nedescris la intrare
* nu se respecta nicio regula Covid in zona de receptie (de la simplele culoare de access- intrare vs iesire, pana la papuceii care nu sunt purtati si masca optionala in zona de receptie).
*se fumeaza la intrare( treci printr-o perdea draguta de fum)
Din nou, nu contest aparatura sau profesionalismul oamenilor din echipa, insa managementul si organizarea nu sunt la nivelul reputatiei. Desi eram entuziasmata de a reveni intr-o sala dupa 2 ani de pauza (abonament platit la Black Friday), imi voi redirectiona atentia spre...altele.