Hymaro Clinique
Strada Poet Grigore Alexandrescu 11, Târgoviște 137395, România
2.6
19 recenzii
8 comentarii
WFG4+VJ Târgoviște, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–20
Marți: 8–20
Mirecuri: 8–20
Joi: 8–20
Vineri: 8–20
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 8–20
Mirecuri: 8–20
Joi: 8–20
Vineri: 8–20
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Deși sunt numeroase mesaje despre igiena și distanțarea socială postate pe ușile cabinetelor, există o lipsă cruntă de organizare și veți găsi aici peste 20 de pacienți, care la îndemnul asistentelor vin să aștepte intr-un spațiu de doar 2 m! Toți cei care vin cu fișe medicale sunt înghesuiți în cabinete, dupa care, pacienții sensibili cu afecțiuni ORL sunt invitați în acelaș cabinet deși spațiul nu a fost desinfectat și nici aerisit dupa vizita celorlalți 20 de oameni care au intrat simultan!
Sunt absolut oripilată de maniera în care sunt tratați aici pacienții care vă vorbesc cu stimă și vă achită serviciile în sistem privat.
Stimabile director al clinicii Hymarco Târgoviște, luati măsuri înainte de a risca sa primiți și vizitele DSP ului pentru constatarea celor mai sus menționate.
Pe langă nepăsarea întâlnită la intrarea în clinică, am avut și neplăcuta experiența de a avea o consultație ORL cu doamna doctor BUTA Frantina:
- consultația a fost una extrem de grăbită (2 minute de neprofesionalism în care dr. Buta a avut și o conversație telefonică personală, ignorându-și pacientul și neavând bunul simț de a se scuza pentru aceasta abatere de la etica muncii, aruncând zgomotos ustensilele folosite, certând în loc să explice unde este problema medicală);
- limbajul doamnei doctor BUTA a fost unul total neadecvat (întrebările mele referitoare la diagnostic și opțiuni de tratament au fost complet ignorate, pe un ton infatuat adresându-mi-se această frază ce denotă lipsa de respect față de interlocutor "ohoo domnișoară vă trebuiesc ani de medicină ca să întelegeți");
-tratamentul a fost scris în grabă pe o rețetă de tip "pomelnic" de medicamente care nu a fost însoțit de nici măcar o explicație;
- toate acestea au avut loc in 120 de secunde și deși am cerut mai multe explicații, domnisoara asistenta poftise deja un alt pacient în cabinet, ignorând o regulă fundamentală: consultația trebuie să fie PRIVATĂ. În acest moment am constatat că trebuie să părasesc cabinetul și să consider că sunt pierduți inutil cei 300 lei achitați pentru acest tir de umilință in anul 2021 intr-un cabinet medical privat din Târgoviște.
Către Managementul acestei clinici: dacă doriți să luati această recenzie ca pe o critică constructivă și să vă raliați la standardul unei țări civilizate, începeți prin a respecta regulile de igienă și a face training de customer service de la recepție până la medici. Încheiați colaborări doar cu medici pasionați care respectă jurământul lui Hippocrate și care să vă facă cinste. Împuneți niște reguli de bun simț echipei dumneavostră şi alocați programărilor mai mult de 2 minute ca să justificați suma pe care o impuneți pacienților dumneavostră.
Încercați să menționați și echipei IT/Marketing să vă scrie corect numele brand ului, articolele cât și prețurile practicate atât pe pagina de Google Business cât și pe website.
Către doamna doctor Buta Frantina: în timpul orelor de program vă sugerez să oferiți mai mult profesionalism și empatie, doar asa puteți să obțineți respectul pacienților dumneavostră. De asemenea, evitați vă rog expresii de genul "ohoo, va trebuiesc ani de studii în medicină" în loc de explicații medicale şi un tratament adecvat. Intr-adevăr, unii dintre noi nu am studiat medicina dar avem pregătire în alte domenii care ne permit foarte ușor să vă acționăm în instanță pentru malpraxis.
Către cei care au avut rabdarea de a citi această recenzie: nu vă recomand o vizită aici pentru motive lesne de înțeles. Dacă vă permiteți servicii medicale private, optați pentru un mediu profesionist, aici nu îl veți găsi. Eu mi-am dorit să susțin o clinică locală dar nu voi mai repeta greșeala.
am avut o experiență neplăcută din cauza irespectului cu care ne tratau, timpul pierdut cu orele pe la uși să intri de la ORL la Oflatmologie și tot așa. Doamna doctor de la cabinetul ORL după ce că a întârziat la program și ne-a ținut la ușă 42 de minute in jur de 35 de persoane , ne-a vorbit si servit cu o nesimțire de necrezut. O CLINICĂ CARE NU O RECOMAND NICI 1% !!! NIȘTE OAMENI DE NIMIC !!!