Kristall Optic
Strada Ștefan cel Mare 51, Suceava 720026, România
4.6
9 recenzii
8 comentarii
J7R2+5F Suceava, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–17
Marți: 9–17
Mirecuri: 9–17
Joi: 9–17
Vineri: 9–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 9–17
Mirecuri: 9–17
Joi: 9–17
Vineri: 9–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
pereche de ochelari și un set de lentile necesare. Din cauza că nu au efectuat înlocuirea lentilelor corespunzător. Una dintre lentile a căzut și sa deteorat. Am mers la sediu și mi-au spus că este vina mea și că am pierdut garanția deoarece lentila sa deteorat fizic. Am incercat sa ii explic că dacă ar fi fost montata corespunzător nu ar fi căzut lentila de pe ramă. Mi-au spus că trebuia să vin cu lentila in mana și ei o puneau la loc dar daca sa spart nu e vina lor e vina mea. Deci daca comanzi ochelari de la ei trebuie să mergi cu o mana sub nas că dacă cade lentila sa o poți duce la sediul sa o monteze la loc în garanție. Dar nu o căzut că a fost montata greșit. E ceva normal la ei să cadă lentila trebuie doar sa o aduci și o montează la loc.
La intrarea in sediu am discutat domnișoara că doresc sa achizitionez lentila defecta și să fie montata corespunzător nu cum a fost cea veche, ea a devenit vizibil iritata de acest lucru.
Atitudinea mea față de vânzătoare, in primul rand nu a verificat rama, in al doilea rând a zis că trebuie să plătesc o pereche de ochelari și să comand lentile necesare căci nu oferiți garanție pe montaj. Deci montaj necorespunzător vina clientului. După ce i-am spus că nu mai vreau sa repar la sediu vostru ochelari și mă voi duce sa depun plângere la protecția clientului, a luat ochelari după tejghea și a zis că pot să plec că voi fi contactat, dar nu a făcut nici un proces de preluare și nici nu a cerut nici un număr de contact. Cum mă contactați nu știu? I-am zis de 2 ori sa îmi înapoieze ochelari și apoi i-am zis că dacă nu o va face voi suna la poliție și depun plângere de sustragere de bun. Atunci va sunat și vizibil iritata ați spus că nu oferiți garanție. Chiar daca lentila a fost montata la voi. V-am spus că nu mă mai interesează de garanție că oricum mă duc să depun plângere. Atunci ați spus la colega dvs citez: "i-ai in service in 15 zile comandam lentila și în o lună jumătate poate să-i ridice". Din păcate telefonul era pe difuzor in acest timp colega dvs incerca să sustragă bonu și certificatul de garanție din punguța. Așa da seriozitate. V-am spus și atunci și va repet eu nu repar la voi ochelari cu atitudinea care ați avut-o dvs și colega nu as recomanda nimănui să comande la voi. App Am fost la alta clinica și am comandat lentile necesare. Puteți posta filmarea completa sa dovedit că nu sa întâmplat așa? Sau nu funcționează?