Cabinet Oftalmologic CRIVEANU OPTIC
Bulevardul Tomis 275, Constanța 900382, România
2.9
15 recenzii
8 comentarii
5JXH+P5 Constanța, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: 9–14
Duminică: Închis
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: 9–14
Duminică: Închis
PRETURI SI PENTRU PUTIN ,SI PENTRU MULT ,NU TE OBLIGA NIMENI SA IEI DACA NU VREI.
Nu recomand si cu siguranta următoarea data nu voi reveni!
M-am dus din nou la ei.
Mi-au spus să îmi aleg altă ramă pe care nu am să achit nimic.
După ce am ales o ramă, deși nu îmi plăcea în mod deosebit, tehniciana a început să îmi facă un calcul.
Întrebând-o pentru ce anume vrea să îi dau bani, mi-a spus să-i achit ramele deoarece cele alese de mine erau mai scumpe decât ce avusesem.
Reamintindu-i că îmi spusese că nu îmi va lua bani pe rame, mi-a spus că nu este adevărat, că ar fi spus că nu îmi ia bani pe lentile.
La solicitarea mea, l-a sunat pe doctorul Criveanu care mi-a spus că am purtat ochelarii și vina îmi aparține. Menționându-i că nu aveau nici două luni de la achiziționare și că în fapt ii purtasem doar o lună, mi-a spus că vina îmi aparține, dar că acceptă să îmi aleg altă pereche de rame din ceea ce se încadra în prețul pe care îl plătisem.
I-am spus angajatei dumnealui că nu sunt de acord și am să mă adresez Protecției Consumatorului. Mi-am luat ochelarii așa cum erau, stricați, și am plecat. După circa 5 minute am fost sunată pe mobil de doctorul Criveanu cu care am convenit să mă văd câteva ore mai târziu, pentru a rezolva problema.
Când am revenit la magazin, doctorul Criveanu mi-a spus că tot ce poate face este ca a doua zi să îmi aducă o pereche identică cu cea care se stricase, că aveam să fiu mulțumită de acea ramă deoarece ochelarii aveau să fie lucrați chiar de dumnealui.
A doua zi dimineață am fost sunată de dumnealui și mi-a cerut să ajung la cabinet până în prânz pentru a vedea cum aveau să îmi stea ochelarii.
I-am spus că aveam să mă străduiesc să ajung, dar aveam mult de lucru, fapt ce era posibil să mă împiedice să ajung așa cum își dorea.
Am ajuns ceva mai târziu și rama era identică ca model cu cea care se deteriorase în nici 30 de zile de purtare, dar culoarea era mov și nu roz(doar brațele erau roz).
I-am explicat tehnicienei că mi se promisese o ramă identică cu cea pe care o avusesem.
A încercat să mă facă să cred că nuanța mov este roz.
I-am lăsat ochelarii acolo și am plecat reproșându-i că mă săturasem să fiu pusă pe drumuri degeaba.
După circa 10 minute am fost din nouă sunată de la magazin(cabinet). Deoarece am respins apelul mobilului care mă suna, având treabă, am fost sunată de pe numărul de fix.
I-am sunat o oră mai târziu și mi-a răspuns doctorul Criveanu care mi-a spus că nu era adevărat, că ramele erau roz, dar din cauză că lentilele erau
heliomate rama se vedea mov.
Știu, întreaga poveste are și partea ei hilară privind din exterior.
În fine, am convenit ca a doua zi să revin pentru a-mi alege o ramă roz din cele pe care doctorul Criveanu avea să le aducă de la celălalt cabinet-magazin pe care îl deține.
Deoarece nu a dorit să îmi restituiască banii, am ales o altă ramă care nu are nimic în comun cu cea pentru care am plătit, nici model, nici culoare, doar pentru că pe banii mei acest doctor a reușit să îmi dea mari bătăi de cap.
I-am spus tehnicienei că nu am de gând să port acei ochelari, dar i-am făcut pentru că doctorul Criveanu nu a dorit să îmi restituiască banii pe care i-am achitat pe prima ramă.
Așadar, sub nicio formă NU RECOMAND cabinetul-magazin al doctorului Criveanu.
Dacă nu aveți ce face cu banii, aruncați-i pe fereastră!
Vă veți simți mai bine și mai utili.