/Covasna/Magazin de saltele

Mobonline

Covasna, România

Mobonline
Magazin de saltele
2.6
16 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
+40 742 088 131
mobonline.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 00–24
Marți: 00–24
Mirecuri: 00–24
Joi: 00–24
Vineri: 00–24
Sâmbătă: 00–24
Duminică: 00–24
Scrie o recenzie
Istvan kelemen
Istvan kelemen1 an în urmă
Nu recomand comenzile pe acest site!!!Am primit patul dupa 6 saptamani,Si dupa 6 saptamani de asteptari sa gresit adresa de livrare.Patul vine fara instructiuni de montaj,fara un inventar al pieselor ca sa sti daca nu sa pierdut ceva dintre ele.Din doua telescoape unu lipseste.Si telescopul care il am mai este si blocata.Si atasez 2 poze cu prelucrarea metalului ne vopsit dupa sudura.
Alexandru George DAN
Alexandru George DAN2 ani în urmă
Aș da -1 stea, dar nu mă lasă.

Incompetenți și nesimțiți pe toate planurile.
Site-ul neactualizat. Dialogurile cu reprezentantele sunt ori inutile ori halucinante, fie că sunt telefonice sau prin email. De exemplu:
- Bună ziua, știți... am o comandă.(detalii)
- Aaa, daa. Păi îmi amintesc că am avut o discuție și v-am zis că nu avem pe stoc husa și d-aia nu v-am trimis comanda.
- Nu, nu am avut această discuție.
- Ei, atunci d-aia nu v-am trimis comanda.

Faceți un efort și cumpărați de la producători (au și ei ratE), mobonline.ro fiind doar niște intermediari incompetenți, inutili și nocivi.
Andreea Zamfir
Andreea Zamfir3 ani în urmă
Nu recomand comenzile pe acest site. Am platit online, mi-au trimis coletul cu ramburs. Au gresit adresa de livrare, iar produsul comandat este complet diferit fata de imaginea de pe site, cu totul alta culoare. Am comandat o lenjerie de pat crem, am primit una maro, care abia are ceva crem pe ea. Iar returul foarte dificil. Adresa de retur nu este specificata pe site. La telefon nu vor sa ti-o furnizeze, iar pe email, raspunsul dureaza pana la 5 zile, conform spuselor la telefon. Sa nu zic ca abia reusesti sa dai de cineva la telefon. Va sugerez sa alegeti alte magazine online, mai cunoscute.
Diana Toka
Diana Toka3 ani în urmă
O alta firma serioasa din aceasta tara! Am comandat pe data de 13.11.2019 o saltea. Din data de 06.12.2019 sun zilnic la ei pentru a afla detalii despre livrare, termenul afișat de ei fiind depășit. Și nimic, doar ca ma suna a doua zi... MINCIUNI! Nici pana astăzi nu e data comanda în lucru, au probleme cu server-ul. Altceva nu se poate comunica la data de 11.12.2019. NU achitați nimic în avans ca veți regreta!
Tibor Nagy
Tibor Nagy3 ani în urmă
Desii aveam dubii, recomand cu incredere.
Am comandat o saltea Aloe Vera 160x200, achitat cu cardul in avans, pentru a beneficia de extra 5% reducere, comanda am primit’o in 5 zile lucratoare. Salteaua sevprezinta bine, o las 2zile sa se aseze arcurile fiind transportat in sac vidat, apoi o voi testa.
Claudiu Corneliu
Claudiu Corneliu3 ani în urmă
Am comandat pe 2 Iulie 2020 o saltea la ei.M-au sunat a doua zi sa verifice dar si sa-mi spuna ca nu au pe stoc si ca dureaza intre 7 si 14 zile.Cam mult spun eu.Astazi m-au sunat sa-mi spuna ca nu au salteaua adica dupa 20 de zile.Nu stiu care este problema exact dar nu asa se fac afacerile.Daca stiam ca dureaza asa de mult nu mai comandam si cumparam din alta parte de la inceput.Personal dupa aceasta experienta nu-i pot recomanda.
Mara Marin
Mara Marin2 ani în urmă
Experienta cu Mobonline a fost una placuta si corecta si am fost intampinata cu deschidere si amabilitate de catre personal. Cu toate ca produsul comandat nu a fost conform, acest lucru se poate intampla si este un risc asumat al comenzilor online si al transportului. Insa, dorind sa returnez produsul, care din pacate nu a fost conform, am fost intampinata cu amabilitate si sustinere pe durata intregului proces de retur.
In calitate de client, imi dau seama ca un produs neconform este o situatie neplacuta nu doar pentru mine, dar si pentru compania care comercializeaza produsul - generand pierderi financiare pentru compania furnizoare de bunuri si pierderi de timp pentru mine in calitate de client, insa returul s-a realizat facil, cu suportarea costurilor de transport de catre Mobonline si cu intreaga lor sustinere pe intreaga durata a procesului.
Vizavi de comentariile anterioare, conform carora nu exista o adresa pentru retur pe site, este important ca si noi, in calitate de clienti sa ne cunoastem obligatiile, dincolo de drepturile conferite de legislatie. Orice lipsa de conformitate de aduce in vederea companiei in scris! Orice intentie de retragere contractuala in termen de 14 zile se comunica, de asemenea, in scris! Obligatia clientului este sa informeze in scris orice decizie cu privire la returul unui produs comandat si obligatia comerciantului este sa raspunda tot in scris oferind informatiile si detaliile necesare. Pe site exista formularul de retur, informatii despre conditiile de retur, precum si o multime de alte linkuri utile.
Este important sa apreciem ca relationarea cu o companie de dimensiuni mici se va desfasura diferit fata de relationarea cu o corporatie cu un capital (uman si financiar) de zeci, poate sute de ori mai mare.
Niciun comerciant nu are ca scop livrarea unui produs care nu este conform si orice companie isi doreste, mai mult decat orice, clienti multumiti si fericiti care se vor reintoarce ca urmare a unei experiente placute. Insa, uneori, se intampla ca un produs sa fie defect, o situatie neplacuta pentru toata lumea, asa ca eu una, apreciez eforturile Moblonline de a remedia situatia si sunt mai mult decat multumita de modul in care s-a desfasurat intregul proces de retur.
Totodata, recomand Mobonline sa revina asupra descrierilor de produs, oferind informatii suplimentare, pentru a scadea riscurile de a se confrunta cu clienti nemultumiti, iar clientilor le recomand sa sune inainte de a efectua o comanda pentru a cere detalii suplimentare, atat cu privire la timpul de livrare, cat si cu privire la specificatiile pe care ei le considera importante pentru produsul comandat. Este important sa apreciem ca uneori pot exista intarzieri in livrare generate de volumul mare de comenzi, sau generate de o intarziere in procesul de productie.
In incheiere, ma voi bucura intotdeauna sa sustin o companie romaneasca de mici dimensiuni, chiar daca uneori procesul este mai complicat sau de mai lunga durata. Apreciez eforturile Mobonline si consider ca si-au indeplinit obligatiile dincolo de cele legale sau contractuale.
Salahhe Sali
Salahhe Sali2 ani în urmă
Execrabilă experiență. Am comandat un topper, am primit mesaj că au expediat comanda acum 3 saptamani. Am tot sunat. Ba nu raspund, ba ma mint că am vb cu colega, că au trimis coletul, că ăia de la curier nu știu ce fac, mi-au dat un AWB fals. Acu aștept să treacă cele 30 de zile legale, să anulez comanda și am impresia că o să trebuiască să apelez la ANPC ca să îmi recuperez banii. Dacă îi mai recuperez vreodată...
Locații recomandate