Mobonline
Covasna, România
2.6
16 recenzii
8 comentarii
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 00–24
Marți: 00–24
Mirecuri: 00–24
Joi: 00–24
Vineri: 00–24
Sâmbătă: 00–24
Duminică: 00–24
Marți: 00–24
Mirecuri: 00–24
Joi: 00–24
Vineri: 00–24
Sâmbătă: 00–24
Duminică: 00–24
Incompetenți și nesimțiți pe toate planurile.
Site-ul neactualizat. Dialogurile cu reprezentantele sunt ori inutile ori halucinante, fie că sunt telefonice sau prin email. De exemplu:
- Bună ziua, știți... am o comandă.(detalii)
- Aaa, daa. Păi îmi amintesc că am avut o discuție și v-am zis că nu avem pe stoc husa și d-aia nu v-am trimis comanda.
- Nu, nu am avut această discuție.
- Ei, atunci d-aia nu v-am trimis comanda.
Faceți un efort și cumpărați de la producători (au și ei ratE), mobonline.ro fiind doar niște intermediari incompetenți, inutili și nocivi.
Am comandat o saltea Aloe Vera 160x200, achitat cu cardul in avans, pentru a beneficia de extra 5% reducere, comanda am primit’o in 5 zile lucratoare. Salteaua sevprezinta bine, o las 2zile sa se aseze arcurile fiind transportat in sac vidat, apoi o voi testa.
In calitate de client, imi dau seama ca un produs neconform este o situatie neplacuta nu doar pentru mine, dar si pentru compania care comercializeaza produsul - generand pierderi financiare pentru compania furnizoare de bunuri si pierderi de timp pentru mine in calitate de client, insa returul s-a realizat facil, cu suportarea costurilor de transport de catre Mobonline si cu intreaga lor sustinere pe intreaga durata a procesului.
Vizavi de comentariile anterioare, conform carora nu exista o adresa pentru retur pe site, este important ca si noi, in calitate de clienti sa ne cunoastem obligatiile, dincolo de drepturile conferite de legislatie. Orice lipsa de conformitate de aduce in vederea companiei in scris! Orice intentie de retragere contractuala in termen de 14 zile se comunica, de asemenea, in scris! Obligatia clientului este sa informeze in scris orice decizie cu privire la returul unui produs comandat si obligatia comerciantului este sa raspunda tot in scris oferind informatiile si detaliile necesare. Pe site exista formularul de retur, informatii despre conditiile de retur, precum si o multime de alte linkuri utile.
Este important sa apreciem ca relationarea cu o companie de dimensiuni mici se va desfasura diferit fata de relationarea cu o corporatie cu un capital (uman si financiar) de zeci, poate sute de ori mai mare.
Niciun comerciant nu are ca scop livrarea unui produs care nu este conform si orice companie isi doreste, mai mult decat orice, clienti multumiti si fericiti care se vor reintoarce ca urmare a unei experiente placute. Insa, uneori, se intampla ca un produs sa fie defect, o situatie neplacuta pentru toata lumea, asa ca eu una, apreciez eforturile Moblonline de a remedia situatia si sunt mai mult decat multumita de modul in care s-a desfasurat intregul proces de retur.
Totodata, recomand Mobonline sa revina asupra descrierilor de produs, oferind informatii suplimentare, pentru a scadea riscurile de a se confrunta cu clienti nemultumiti, iar clientilor le recomand sa sune inainte de a efectua o comanda pentru a cere detalii suplimentare, atat cu privire la timpul de livrare, cat si cu privire la specificatiile pe care ei le considera importante pentru produsul comandat. Este important sa apreciem ca uneori pot exista intarzieri in livrare generate de volumul mare de comenzi, sau generate de o intarziere in procesul de productie.
In incheiere, ma voi bucura intotdeauna sa sustin o companie romaneasca de mici dimensiuni, chiar daca uneori procesul este mai complicat sau de mai lunga durata. Apreciez eforturile Mobonline si consider ca si-au indeplinit obligatiile dincolo de cele legale sau contractuale.