/Mehedinti/Magazin de mobila

JYSK Romania

Bulevardul Mihail Kogălniceanu, București 050104, România

JYSK Romania
Magazin de mobila
2.6
23 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C3MJ+PH București, România
+40 723 115 975
jysk.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Scrie o recenzie
Antigona Duca
Antigona Duca2 ani în urmă
De evitat! Am comandat online cu reducere suplimentara 15% mai multe produse. M-a sunat un domn si mi-a spus ca prosoapele cu reducerea cea mai mare nu mai erau pe stoc. Desi am facut reclamatie nu au modificat stocurile pe site. Surpriza a fost dupa cateva zile cand reducerea suplimentara a disparut iar prosoapele respective au revenit la "reducerea" normala practicata de Jysk. Rafturile gemeau...
Ioana Pantelica
Ioana Pantelica2 ani în urmă
Una din cele mai proaste decizii de a cumpara on-line de la voi. Vad ca problema persista de ceva vreme, iar managementul nu face nimic in acest sens!! Oare cititi aceste review-uri? Aici si pe platformele de socializare aceleasi plangeri de mai bine de un an! Va pierdeti clientii, care vor prefera sa mearga la concurenta, pentru ca vor fi siguri ca isi primesc produsele in timp util, nu cu intarzieri mai mari de o luna in livrare!
Spataru Angi
Spataru Angi2 ani în urmă
Termen de livrare nedefinit. După ce am plasat comanda în magazin am primit termen pe bon o luna( desi vânzătoarea, probabil pentru a ne convinge, a zis ca durează 2 săptămâni) . Cu o zi înainte de termenul limita de o luna, am primit telefon ca nu au sosit produsele și nu ne pot preciza un termen pentru ca nu mai sunt în depozit. Pe lângă asta nici măcar nu au încercat sa găsească o solutie de livrare din alte magazine unde produsele erau în stoc.
Ovidiu stroescu
Ovidiu stroescu2 ani în urmă
Produse de calitate, logistica si livrarile cu curierul GW sub orice critica !!! Nu sunt in stare sa se tina de orele promise de livrare sub nicio forma. Nu se poate lua legatura cu curierul, iar conversatiile cu call centerele sunt pierdere de timp, nu rezolva nimic.
Am facut doua cumparaturi de saltele, aceeasi logistica de calitate proasta. Feriti-va de livrarea cu curierul ales de ei!!!
De nerecomandat conenzi online la Jysk !
Dragos Cojocaru
Dragos Cojocaru2 ani în urmă
Experienta deplorabila cu cei de la Customer Service. Produs comandat online, confirmat pt livrare in 2 saptamani. Cu o zi inainte de ziua confirmata am primit mesaj ca produsul e in drum spre magazin. Apoi banii au fost luati de pe card si am primit factura. Aveam drum in zona, am intrat in magazin, mi s-a spus ca a venit produsul, dar e pe un palet si nu au cum sa-l desfaca. A trecut o zi, nicio confirmare, am sunat la Customer Service, iar aici am avut parte de cea mai ingrozitoare experienta. Un domn Emanuel, care a vorbit peste mine si care a avut un comportament nedemn de numele companiei pentru care lucreaza, care nu a vrut sa se prezinte cu numele intreg si care a ridicat tonul la mine mi-a spus ca trebuie sa mai asteptam o saptamana, ca nimeni nu a confirmat nimic, doar cand vine mesajul ca produsul e in magazin, atunci se pune. Am cerut sa vorbesc cu seful lui sau cu un alt coleg, mi-a raspuns ca nu se poate, ca el lucreaza de acasa si ca nu-mi poate transfera apelul. Ca sefii lui nu au timp sa vorbeasca cu fiecare client si ca daca nu-mi covine sa fac plangere. Am sunat direct la sediul central din Danemarca si am facut plangere. Am dat o stea pentru ca e minimul cerut pentru postare, dar nu merita nici atat.
Z z
Z z2 ani în urmă
Termene de livrare infinite chiar pentru produsele mici... ar trebui scris pe site cu litere mari: ATENTIE! PLATITI ACUM, DAR TERMENUL DE LIVRARE ESTE DE CEL PUTIN 30 ZILE, SAU CHIAR MAI MULT! SUNTETI SIGUR CA DORITI PRODUSUL? DACA PUTETI ASTEPTA O LUNA, PROBABIL CA NU AVETI NEVOIE DE ACEST PRODUS.
Gabriela Ieremias
Gabriela Ieremias2 ani în urmă
Deplorabil, aveti un site cu shop online INUTIL!! Nici 10% din produse nu sunt disponibile ptr cumparare online ci doar ptr rezervare in magazin?? Ce sens mai are online shop-ul atunci?? Spre exemplu, NICIUNUL din obiectele de la sectiunea Craciun 2020 NU este diponibil ptr cumparare online, desi fictiv aveti o reducere de 15% pentru cumparaturile facute online!! Si asta cu atat mai mult cu cat in contextul covid toata lumea pune accent pe cumparaturile online..Mai mult decat dezamagitor!!
Claudia N
Claudia N2 ani în urmă
Am facut o comanda online in 8 aprilie, am primit mail dupa 2 saptamani ca o sa o livreze in 5 mai, apoi am primit mail ca se livreaza in 15 mai. Am scris un mail ca anulez comanda, mi s-a zis ca trebuie sa o refuz la curier. Azi, 17 mai comanda inca nu a ajuns. Mi-am rezervat produse in magazin, am primit confirmarea, cand am ajuns la magazin mi s-a spus ca nu le mai au pe stoc.
Zero profesionalism este prea putin spus.
Locații recomandate