/Ilfov/Magazin de mobila

Bellona Romania

Sat. Tâncăbești, Com. Snagov Șos. Bucureşti - Ploieşti, Nr. 166 (km26+955), Jud. Ilfov / România Tancabesti, Vlădiceasca 077167, România

Bellona Romania
Magazin de mobila
4.4
122 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
M37G+7J Vlădiceasca, România
+40 759 657 449
bellona-mobila.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–21
Marți: 9–21
Mirecuri: 9–21
Joi: 9–21
Vineri: 9–21
Sâmbătă: 9–21
Duminică: 9–21
Scrie o recenzie
Mihaela Gajman
Mihaela Gajman2 ani în urmă
Cea mai proastă experiență ever! Nu merită! Mergeți în altă parte. După ce faci comanda și plătești integral produsele: caz1. te sună să îți spună că anulează livrarea pentru că “nu ai plătit”. Iar după ce stai și trimiți mail peste mail (cu dovada plății și contractul - eliberate de ei), trebuie să suni iar să reprogrameze livrarea (anulată datorită incompetenței lor de a-și gaăsi documente).
Caz 2. Faci comanda, plătești și te trezești că îți dau un produs ce prezintă defecte.. faci retur- (ca să poți să primești fix același produs dar fără defect). După retur plătești din nou ca apoi să îți spună că nu mai au produsul pe stoc și teebuie aă aștepți 8 săptămâni să fie fabricat. Aștepți alea 8 săptămâni și ...surpriză. Primești din nou produsul defect. Cu replica “e un mic defect, nici nu se vede. Chiar nu puteți trece cu vederea defectul?” Faci retur - again- și banii înapoi cine știe când
Miray Feta
Miray Feta2 ani în urmă
Foarte multumita! Personalul foarte amabil si produsele pe care le-am achizitionat sunt de o calitate superioara. Sunt foarte multumita, recomand mobila lor, si cu siguranta voi achizitiona si pe viitor produsele lor. Modelele sunt deosebite si moderne, diferintiindu-se de celelalte produse de pe piata.
Highly recommend it!
Camelia Batu
Camelia Batu2 ani în urmă
O experienta neplăcută! După ce ni se confirma ca putem achizitiona o canapea care se afla în showroom, la final când discutam despre livrare ni se spune ca dacă nu cumparam si fotoliile din aceeași gama cu canapeaua nu ne mai dau nici canapeaua.
Domnul care ne-a oferit toate informațiile a fost foarte amabil, nota 10 pentru dansul dar regulile superiorilor ne-au lăsat un gust amar.
Păcat...
Anne Sophie
Anne Sophie2 ani în urmă
Firma Belona din Oradea f neserioasa, de evitat!O mare teapa tipic romaneascal Cand am comandat 2 canapele de la ei au spus ca vor face transportul gratuit.Dupa ce le am achitat integral cele 2 canapele,au schimbat placa si au spus ca ne costa 700 ron transportul.Ce era sa mai facem avand in vedere ca le achitasem desi pe factura era trecut linie in dreptul transportului.Un domn f obraznic si arogant,tipic omului bisnitar.Aveti grija cum va gasiti colaboratorii caci imaginea firmei are de pierdut.Oricum domnul din Oradea o nulitate,un badaran.Si bineinteles nici o factura pt aia 700 ron de transport.O teapa romaneasca...
Mas Con
Mas Con2 ani în urmă
Foarte urat! Cand au o colectie pe final te preseaza sa comanzi toata gama chiar daca te intereseaza doar o parte. Dupa ce mi s-a livrat jumatate de mobilier, mi-au anulat a doua parte (rezervata si platita) pe motiv ca ori cumpar tot ansamblul ori nu imi trimit a doua parte. Execrabil comportament, au refuzat si sa imi mai raspunda la mesaj dupa ce au anulat a doua parte a colectiei.
Observator
Observator2 ani în urmă
Nu cumpărați de la ei. Livrare execrabila. In Otopeni mai este un magazin cu mobila de buna calitate adusa din Turcia (fostul magazin Bellona)
Tiberiu Negut
Tiberiu Negut2 ani în urmă
O experienta foarte proasta, imediat dupa ce am platit mobilierul. Pentru produsele aflate in stoc, a trebuit sa asteptam aproape 10 zile pentru livrare si montaj.
Mobilierul a venit cu defecte, unele din fabrica, altele de la montaj.
Am reclamat problemele si ma asteptam la o remediere rapida. GRESIT!
Dupa aproape 2 saptamani si 3 deplasari la magazin ni s-a spus ca a doua zi urmeaza sa vina o echipa sa monteze piciorul canapelei (care a venit defect), piciorul comodei TV (pe care au uitat sa-l monteze) si sa remedieze problemele de la bratul canapelei.
Am inteles ca polita care a venit ciobita ar fi fost comandata la fabrica.
In locul echipei, am primit un mesaj cum ca piesele ar fi fost comandate cu o zi in urma - fara termen de livrare, fara alte comentarii.
Am sunat si, dupa un pic de cearta am aflat ca de fapt este o neintelegere si ca echipa urmeaza sa vina totusi la locatie.
Am cerut sa vorbesc cu seful firmei, dl. Kadir, dar era, evident in sedinta. Este in sedinta continua de cand am reclamat problemele. Am cerut sa fiu sunat de catre dumnealui, nici un rezultat.
Pentru mobilier pentru care am platit 24.000 de lei, atitudinea mi se pare mizerabila si NU RECOMAND NICI DUSMANILOR COLABORAREA CU ACEASTA FIRMA.
Mierliță Elena-Andreea
Mierliță Elena-Andreea2 ani în urmă
Am comandat un pat care dupa asamblare sa zicem ca arata dragut-au o varietate de materiale in magazin. Instructiunile de montaj pentru pat- o gluma buna as putea spune. Avand in vedere ca este un producator mare, cu preturi peste medie, care livreaza in foarte multe tari cum poti atasa o hartie care este cat o foie de vocabular cu pasii pt montaj? De asemenea, din colet au lipsit 4 piulite iar suruburile pentru prinderea sinei tabliei erau prea scurte deci inutile. Cand platesti aproape 2400 de ron pe un pat pentru care astepti 7-8 saptamani ai pretentia ca macar sa ai ce trebuie ca sa il poti monta.
Locații recomandate