/Ilfov/Magazin de mobila

Homelux - Magazin Mobila si Decoratiuni - OFFICE

Bulevardul Pipera 1B, Voluntari 077190, România

Homelux - Magazin Mobila si Decoratiuni - OFFICE
Magazin de mobila
2.8
27 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
F4VG+78 Voluntari, România
+40 374 003 003
homelux.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–5
Joi: 8–17
Vineri: 8–15
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Ela ela
Ela ela2 ani în urmă
Suport inexistent. Trimit email că scaunul primit de 285 lei mi-a venit cu accesorii greșite, adică fără protecțiile de la picioare ale lui ci al altui model de scaun și nu mi-au mai răspuns la email.
Luminita Dumitru
Luminita Dumitru2 ani în urmă
O firma de 2 lei. Angajati neprofesionisti, lipsiti de respect fata de clienti, produse de cea mai proasta calitate. Returul produselor dureaza in jur de 30 de zile si asta numai dupa ce faci reclamatie.
Nu voi mai achizitiona niciodata produse de la HOMELUX!
Rhemyis
Rhemyis3 ani în urmă
Am cumpărat un pat în valoare de 220 lei de la dânșii, da, e adevărat este foarte ieftin la banii ăștia dar nu scria pe nicăieri ca patul va veni cu defecte la acest preț. Defectele le-am găsit după ce am desfăcut pachetul deci nu ai șansa sa le vezi dinainte ca să poți refuza pachetul. Defectele constau în colturi deteriorate, zgârieturi, ciobituri, piese de culori diferite. Și 50 lei dacă dădeam pe un pat, acesta trebuie sa se prezinte fără defecte ca doar e nou. Poate ca e normal sa mai găsești câte un defect minor, puțin vizibil dar la mine nu a fost cazul, sunt mai multe și sunt la vedere. Puțin dezamăgit.
Eugen Iancu
Eugen Iancu2 ani în urmă
Ma mir ca in 2020 (sau 2021 daca tot s-a lungit comanda atat) mai supravietuiesc asemenea companii cum e Homelux...

O comanda plasata in Decembrie, cu termen de 5 zile lucratoare a ajuns livrata de fapt o luna mai tarziu.

Dupa 3 telefoane in care mi s-a justificat ca produsele vin de la 2 depozite (?!?) si in care nu mi s-a putut da vreun estimat de livrare (!?!) am primit un "plic" cu o fata de perna, apoi o cutie cu 2 perne si in final inca o cutie, calcata in picioare si cu etichete de "Fragil", livrata prin Dragon Curier (?!?!??!?!), cu celelalte 2 perne.

Am avut sincer emotii pentru ca am platit on-line si nu stiam daca mai primim sau nu produsele, iar departamentul lor de relatii cu clientii este...degeaba. Nu au niciun fel de informatie in plus decat ce primiti pe e-mail. Trist. Se spune ca piata se echilibreaza singura si anomalii de genul dispar. Sper :)
Olivia Rudeanu
Olivia Rudeanu2 ani în urmă
Le dau o stea pentru ca este minimul din ce pot da, insa nu merita nici atat. Mai mare lipsa de profesionalism si bataie de joc n-am vazut de cand sunt eu. Am plasat o comanda de mobila care a ajuns lovita in depozitul curierului. Stiind ca va fi o comanda ce va fi data la retur, curierul mi-a trimis poze pe whatsapp ca sa stie daca mai are rost sa vina la adresa. Normal ca am refuzat comanda si de aici o intreaga nebunie. Comanda a fost plasata pe 16 septembrie si nici astazi (2 octombrie) nu m-a mai sunat cineva sa-mi spuna ce si cum se intampla, avand in vedere ca in fromularul de retur am bifat ca vreau inlocuirea produselor. Am sunat in call center cred ca o data la 2 zile sa-mi explice si mie cineva ce se petrece si nu au fost in stare sa-mi spuna daca voi primi, cand si ce anume se intampla cu comanda mea. Astazi am recompletat formularul de retur cu restituirea banilor. La viteza cu care se mica, sper ca pana de Craciun sa-i primesc. Rusine Homelux!
Marian Motorgeanu
Marian Motorgeanu2 ani în urmă
Cei mai țepari.
Am comandat un pat la 700 lei la care nu mi-a venit suportul de saltea cu toate că în anunț scria doar fără saltea. Daca vroiam luam cu 400 și știam că este fără somieră și saltea. L-am returnat ca produs nefuncțional și au luat foc. Noroc cu cei de la eMag că și-au dat seama de șmecheria celor de la homelux, și mi-au trimis din partea lor o somieră gratuit. Au făcut și un delict informatic in sensul că ce am comandat și primit este cu totul altceva ce îmi apare în contul meu eMag, la cu totul alte dimensiuni și denumire.
În concluzie scumpi și proști.
Adina Raluca Olteanu
Adina Raluca Olteanu2 ani în urmă
Angajații din Home Lux DN1 Value Center nu cunosc produsele pe care le vând. Durează foarte mult să verifice stocul și durează foarte mult până ajunge o comandă. Sunt foarte dezamăgită!
Mai ales Alexandru nu prea are chef de muncă. Îi recomand să se reprofileze! Nu mă voi întoarce în acest magazin și nu îl recomand! Pentru aceștia aș da 0 steluțe dacă s-ar putea.

În schimb, cei din Home Lux Ploiești sunt extraordinari, imediat au găsit o soluție pentru a intra în posesia produselor pe care voiam să le cumpăr. Acestora le ofer 5 steluțe din inimă pentru implicare!
Alexandru Gheorghe
Alexandru Gheorghe2 ani în urmă
Am comandat o masa CARE FIGURA PE STOC si dupa doua saptamani si trei telefoane o tipa ma ia peste picior la telefon sa imi spuna ca de fapt nu era pe stoc. Si ca au emis factura proforma 000044646 asa, la misto. Am renuntat la comanda .
NU RECOMAND. DE EVITAT !!!!!!!!!
Concluzia: BINE CA N-AM PLATIT ONLINE. !
Locații recomandate