Mobila Lemn Masiv Bucuresti
Strada Emanoil Porumbaru 16, București 011421, România
4.3
12 recenzii
8 comentarii
F36M+7P București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Am comandat o mobila pt camera tineret. Baietii au respectat termenul din contract si au montat o si foarte repede. Am sesizat din prima materialul de calitate si lucratura faina. Personal o experienta placuta, chiar daca pretul este un pic piperat, se merita!
Recomand cu incredere.
Avand in vedere ca nu locuiesc in tara nu am avut ocazia de a folosi mobilierul decat o saptamana la sfarsitul lui februarie si o saptamana in aprilie. Initial am constat ca patul era instabil si headboard-ul se misca, ca ulterior patul sa se dezmembreze. Cu aceasta ocazie am constatat si ca, cadrul patului imbracat in tapiserie, consta de fapt din trei bucati de pal (nici gand de lemn masiv), din care doua prinse cu suruburi direct de headboard. Am transmis sezizarea la data de 07.04.2019. Mentionez ca potrivit garantiei care este de 5 ani pe prima pagina si de 24 de luni pe cea de a doua : « In cadrul termenului de garantie se asigura remedierea gratuita a defectelor aparute si reclamate de cumparator sau inlocuirea produsului cu altul similar, in termen de 7 zile. »
Din acest moment Massivo a inceput sa isi bata joc pe fata. Mi s-a spus ba ca tapiterul a lucrat de capul lui si nu a stiut nimeni ca a pus pal in loc de lemn, ba ca de fapt chiar daca in contract scrie lemn masiv, doar fundul cutiei de depozitare se face din lemn. Variantele s-au schimbat in functie de interlocutor scotand in evidenta intentia de inselaciune. De abia la data de 23.04.2019 patul a fost preluat pentru a fi reparat, convenindu-se asupra necesitatii schimbarii cadrului pentru a fi din lemn si separat de headboard-ul decorativ care urma sa fie fixat de perete. Dupa insistente, patul a fost returnat la data de 29.05.2019 cu un cadru care sper sa nu fie acelasi pal imbracat in tapiserie, in continuare prins cu suruburi de headboard. La insistentele parintilor mei, echipa de instalare l-a prins pana la urma de perete cu ce au gasit prin masina - o sina ikea.
Rusine Massivo. Showroom-ul de fita unde gasesti 2 sau 3 persoane care se ocupa de vanzare si design, nu are in spate decat firme subcontractate – de la fabricare si pana la instalare. Nu exista controlul calitatii si nici serviciu post-vanzare. Desi design-ul este placut estetic, nu se ia in calcul niciun aspect funcțional. Dupa un chin de 7 luni, pot sa spun ca, sfidand termenii contractuali si orice urma de respect fata de client, Massivo mi-a vandut un produs neutilizabil la un pret exorbitant.