Royal Print
Bloc 628, parter, Nicolina 2, Strada Clopotari 13, Iași 700707, România
4.8
201 recenzii
8 comentarii
4HRM+4C Iași, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Raspuns la msj dvs:
Buna ziua,
Sunt in masura deoarece eu l-am trimis pe domnul respectiv (care este onest si obiectiv). Eu nu am timp de pierdut pe deplasari pana acolo.
In Bucuresti mi se face pe loc, acolo la voi nu se poate? A venit in 2 zile separate si tot nu se putea :)) am inteles.
Nu i s-a spus ca va crapa nimic.
Daca nu va merge aparatul de indoit de ce nu spuneti ca puteti da mostre doar dupa ce va reparati aparatura ? Le indoiti la mana. Ik. Asumati-va ca mostra pe care mi-ati dat-o va reprezinta produsul.
Domnisoara care a comentat se apucase sa isi dea cu parerea de design ( ca pasarile sunt nu stiu cum , ca modelul e nu stiu cum) desi nu o-a cerut nimeni parerea. Numele mirilor nu era lizivil pe primul monitor pe care l-a vazut domnisoara si la insistenta domnului trimis de mine a pus stickul in alt calculator unde era lizibil ( eu oricum stiam, caci testasem si la alte print shops si la ate calculatoare). Dovada ca era primul monitor de vina. In loc sa se scuze ( cum e normal!) a comentat degeaba.
Treaba ei e sa taca si sa faca, caci eu sunt clientul si nu imi face nici o favoare facandu-si meseria.
Daca printul era calitativ nu arata asa deplorabil in mostre. La alte print shops se poate, la voi nu.
Nu apreciez atitudinea dvs agresiva deoarece treaba dvs este sa optimizati serviciile pe care le oferiti inclusiv mailurile catre posibili clienti.
Angajatii dvs si-au facut treaba atat de bine incat datorita lor am decis ca sigur nu vin cu comanda la dvs. Daca asta considerati ca e “si-au facut treaba f bine” inseamna ca va meritati angajatii.
Si pentrul faptul ca ambele cartoane arata deplorabil nu aveti nici o scuza.
Interesul dvs este sa va stergeti pata de imagine creata de angajatii respectivi, nu sa indoiti adevarul sau sa dati vina pe client ca vi se rupe cartonul (in ambele variante- lucios si mat).
Carton prezentat rupt clientului! Nu l-a rupt altcineva.
Dvs dati dovada de lipsa de profesionalism prin modul de a actiona in aceasta situatie, inclusiv tonul dvs si cuvintele din mail.
Nu stiti sa va comportati, observ. Va dau eu un exemplu de customer service:
Interesul dvs acum este sa va cereti iertare pt disconfortul creat si timpul pierdut. Atat.
Nu schimbati situatia fiindca s-a intamplat deja. Si nu va curatati imaginea aruncand vina pe client (asta este alta dovada de micism si provincie si lipsa de know how in business).
Sper sa invatati ceva din experienta asta.
Ce sa vezi, baietii de acolo chiar ma rezolva aproape in toate cazurile, chiar mai bine decat m-as fi asteptat!
Super profi si foarte prompti!
Recomand @Royalprint cu cea mai mare placere!
Recomand !
Datorita lor afacerea mea a devenit vizibila intr-un timp foarte scurt.