/Iasi/Magazin de geamuri

Royal Print

Bloc 628, parter, Nicolina 2, Strada Clopotari 13, Iași 700707, România

Royal Print
Magazin de geamuri
4.8
201 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
4HRM+4C Iași, România
+40 726 666 690
royalprint.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Adina Sandru
Adina Sandru2 ani în urmă
Profesorii din Lituania din Proiectul Erasmus+ au realizat un stagiu de 4 zile in compania RoyalPrint. Doamnele au fost incantate de profesionalismul echipei, au luat parte la crearea produselor publicitare si s-au familiarizat cu tehnologia 3D.
Magda Dimitrescu
Magda Dimitrescu4 ani în urmă
Le-am cerut mostre pe 2 tipuri de carton pt invitatii (designul meu, facut de un designer privat cu care colaborez) si mi-au dat in bataie de joc invitatiile rupte la cotor cu scuza de “romanism” penibil ca nu le merge aparatul de indoit si ca le-a indoit la mana (pai ba, baiatule, nu iti merge aparatul te scuzi frumos si ma anunti cand vei fi in stare sa imi prezinti mostra, nu imi prezinti mostrele in halul in care mi le-ai dat). Asta dupa ce cu o vizita in urma o angajata se apucase sa comenteze designul ( nu a intrebat-o nimeni, nu e treaba ei sa comenteze si nu intereseaza pe nimeni parerea ei). Cica “mostre”. In halul ala?? Cine se asteapta sa ii mearga afacerea cu prezentarea asta deplorabila? Respect pentru clienti 0, amatorism 100% si foarte unprofessional. Calitatea mostrelor lasa de dorit, sunt execrabile si customer service sub nivelul pamantului. Mi-ar fi rusine sa am asemenea angajati care sa imi reprezinte firma. Nu recomand deloc si nu numai ca aleg sa nu imi fac nimic la ei, insa mi-au stricat toata ziua cu taranismul de care au dat dovada (alt cuvant nu am). Sunt siderata de calitatea proasta a serviciilor. Cum sa ai asemenea angajati? Si cum sa nu le faci un training pe customer service? Sa ii lasi sa dea mostre rupte?!! Pai iti reprezinta brandul. Mai aveti mult pana departe. Ziceti merci ca va las acest review ca sa va dati seama la ce nivel sunteti si sa puteti sa va puneti pe picioare pana nu moare afacerea.
Raspuns la msj dvs:

Buna ziua,
Sunt in masura deoarece eu l-am trimis pe domnul respectiv (care este onest si obiectiv). Eu nu am timp de pierdut pe deplasari pana acolo.
In Bucuresti mi se face pe loc, acolo la voi nu se poate? A venit in 2 zile separate si tot nu se putea :)) am inteles.
Nu i s-a spus ca va crapa nimic.
Daca nu va merge aparatul de indoit de ce nu spuneti ca puteti da mostre doar dupa ce va reparati aparatura ? Le indoiti la mana. Ik. Asumati-va ca mostra pe care mi-ati dat-o va reprezinta produsul.
Domnisoara care a comentat se apucase sa isi dea cu parerea de design ( ca pasarile sunt nu stiu cum , ca modelul e nu stiu cum) desi nu o-a cerut nimeni parerea. Numele mirilor nu era lizivil pe primul monitor pe care l-a vazut domnisoara si la insistenta domnului trimis de mine a pus stickul in alt calculator unde era lizibil ( eu oricum stiam, caci testasem si la alte print shops si la ate calculatoare). Dovada ca era primul monitor de vina. In loc sa se scuze ( cum e normal!) a comentat degeaba.
Treaba ei e sa taca si sa faca, caci eu sunt clientul si nu imi face nici o favoare facandu-si meseria.
Daca printul era calitativ nu arata asa deplorabil in mostre. La alte print shops se poate, la voi nu.

Nu apreciez atitudinea dvs agresiva deoarece treaba dvs este sa optimizati serviciile pe care le oferiti inclusiv mailurile catre posibili clienti.

Angajatii dvs si-au facut treaba atat de bine incat datorita lor am decis ca sigur nu vin cu comanda la dvs. Daca asta considerati ca e “si-au facut treaba f bine” inseamna ca va meritati angajatii.
Si pentrul faptul ca ambele cartoane arata deplorabil nu aveti nici o scuza.

Interesul dvs este sa va stergeti pata de imagine creata de angajatii respectivi, nu sa indoiti adevarul sau sa dati vina pe client ca vi se rupe cartonul (in ambele variante- lucios si mat).
Carton prezentat rupt clientului! Nu l-a rupt altcineva.
Dvs dati dovada de lipsa de profesionalism prin modul de a actiona in aceasta situatie, inclusiv tonul dvs si cuvintele din mail.
Nu stiti sa va comportati, observ. Va dau eu un exemplu de customer service:
Interesul dvs acum este sa va cereti iertare pt disconfortul creat si timpul pierdut. Atat.
Nu schimbati situatia fiindca s-a intamplat deja. Si nu va curatati imaginea aruncand vina pe client (asta este alta dovada de micism si provincie si lipsa de know how in business).

Sper sa invatati ceva din experienta asta.
Diana Mertic
Diana Mertic2 ani în urmă
Recomand cu drag! Am dat comandă de o ștampilă pentru firma mea și mă bucur că am apelat la ei. Este o firmă foarte serioasă și cu siguranță voi mai reveni la ei ori de câte ori voi avea nevoie ❤️! Felicitări Royal Print !!! Sunteți foarte faini!
Cristina Alexandru
Cristina Alexandru2 ani în urmă
O echipa implicata si foarte atenta la detalii. Rezultatul a fost peste asteptari de bun! Multumiri speciale lui Iulian care a coordonat exemplar acest proiect si a gasit solutii inedite in fiecare provocare pe care i-am oferit-o. Great team!
Adrian Fux
Adrian Fux2 ani în urmă
Eu sunt genul "last minute", dau o comanda azi, dar .... o vreau ieri!
Ce sa vezi, baietii de acolo chiar ma rezolva aproape in toate cazurile, chiar mai bine decat m-as fi asteptat!
Super profi si foarte prompti!
Recomand @Royalprint cu cea mai mare placere!
TAT
TAT2 ani în urmă
De fiecare data cand am apelat la serviciile Royal Print, am primit produsul calitativ peste asteptarile mele si la un pret competitiv !
Recomand !
Dan Grigorescu
Dan Grigorescu2 ani în urmă
Am avut oportunitatea sa colaborez in mai multe randuri cu acesta firma si mereu cand voi avea nevoie, voi sti la cine sa apelez!!! Calitate si profesionalism! ☺️
Andrei Zala
Andrei Zala2 ani în urmă
Oameni deosebiti cu foarte multa experienta. Ceea ce m- a surprins a fost promptitudinea si modul profesionist de abordare.
Datorita lor afacerea mea a devenit vizibila intr-un timp foarte scurt.
Locații recomandate