/Bihor/Magazin de geamuri

PILKINGTON Centru de Parbrize Oradea

Strada Ogorului 136, Oradea 410554, România

PILKINGTON Centru de Parbrize Oradea
Magazin de geamuri
4.4
157 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
2WHQ+FP Oradea, România
+40 259 447 000
parbrize.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Peti kovacs Peter
Peti kovacs Peter2 ani în urmă
Sunt niște oameni foarte serioși, care fac lucru de calitate!
Cîmpianu Mihai
Cîmpianu Mihai2 ani în urmă
Ok.Personal foarte amabil,schimbarea parbrizului a decurs foarte rapid.
Paul Lucaciu
Paul Lucaciu2 ani în urmă
Un profesionalism excepțional, niște oameni calzi, care caută să te ajute. Oameni cu foarte mult bun simț. Ii recomand din toată inima 🤩🤩🤩
Ioana Solomie
Ioana Solomie2 ani în urmă
Foarte neserioși. Am fost foarte dezamăgită de serviciile lor. De 2 ori am fost la ei pentru un parbriz care nu a mai venit
Adrian blaga
Adrian blaga2 ani în urmă
sunt dezamagit. au montat altă oglindă retrovizoare. greșeală sau neprofesionalism.
Deak Imre
Deak Imre3 ani în urmă
Rapid , prompt si amabili.
Sunt si cateva maruntisuri care sa rezolvat acasa cu o laveta si un pic de polish dupa montarea parbrizului.
Alexandru Zaharie-Butucel
Alexandru Zaharie-Butucel2 ani în urmă
1.Am primit mașina cu scaunul de la șofer murdar și bordul cu reziduri de la schimbare. Totuși se putea pune o pungă pe scaun și bord iar asta = profesionalism. Eu am pretenția să primesc mașina în aceeași stare.
2. Brațele de la ștergătoare au fost montate incorect. Cel din dreapta este prea sus.
3. Masina a fost zgâriata pe aripa în zona parbrizului și pe capotă

Parbrizul pare de calitate. Stilul de lucru este din bardă sau topor.
Alexander
Alexander2 ani în urmă
Servicii excelente, baietii de acolo sunt foarte de treaba, singura problema e call center-ul (care insa nu apartine de ei). Daca aveti nevoie de ceva, mai bine mergeti personal pana acolo. Eu am schimbat un parbriz si am avut nevoie de o resetare a senzorului de ploaie apoi. Am sunat la call center, nu am fost tratat ok si nu mi s-a oferit vreo solutie. Am mers dupa aceea la reprezentanta sa fac asta si a doua zi baietii de la Oradea m-au sunat si mi-au rambursat banii cheltuiti pt problema cu senzorul (pe care ar fi putut si ei sa o rezolve, daca cei de la call center ar fi fost mai cumsecade si i-ar fi anuntat). Deci 10/10 ca profesionalism din punctul meu de vedere.
Locații recomandate