La Maison du Savon de Marseille
Strada Baba Novac 17, Cluj-Napoca 400000, România
4.9
38 recenzii
8 comentarii
QHCW+4C Cluj-Napoca, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 10–18
Marți: 10–18
Mirecuri: 10–18
Joi: 10–18
Vineri: 10–18
Sâmbătă: 10–14
Duminică: Închis
Marți: 10–18
Mirecuri: 10–18
Joi: 10–18
Vineri: 10–18
Sâmbătă: 10–14
Duminică: Închis
Mica istorisire, in calitate de fost posibil client: fermecata la inceput, incep sa ma uit in stanga si in dreapta, aducandu-mi aminte ce caut, o crema (sau ceva de genul) pentru par, care sa poata fii aplicata ca pas final, dupa care sa poti sa iti arati podoaba capilara lumii. Imi este recomandat untul de Shea. Intreb: ''nu este prea gras de aplicat ca pas final?'', mi se raspunde: ''nu, este foarte bun, poate fi folosit si pt corp, fata, poti si incerca, avem tester; depinde si de gradul de uscare al parului''. Avand parul foarte uscat, aplic oricum pe varfuri o cantitate minuscula, dupa ce o incalzesc in maini. Poate de la sine inteles, parul se uleieste puternic si nu pare sa vrea sa se usuce (chiar si acum, cand scriu, la o ora buna dupa, este uleios). Spun politicos vanzatoarelor ca nu a fost o idee foarte buna, si acum trebuie sa imi spal parul iar (tocmai il spalasem), sau sa il prind, caci merg la birou... Ingrijorarea mea nu pare sa fie luata in calcul, mi se recomanda un alt produs pentru acasa. Raspund ca nu ma gandesc acum ce sa iau acasa ci, repet, ca mi-e uleios parul, dar trebuie sa merg direct la birou, desi acum ar fi fost bine sa imi spal parul inainte, si ca nu ar trebui sa mai se recomande clientelor (''naive'', as adauga acum) fara sa se specifice ca, de ex., ar putea fi folosit ca masca, in rutina de spalare, deci a nu se folosi inainte de a merge la lucru...cel putin nu acest tip de unt (care nici nu pare pur, deoarece are miros puternic de parfum). Mi se raspunde ironic: "daca tot mergi sa te speli, poti cumpara celalalt produs recomandat''. Evident, am ''multumit'' si am iesit din magazin.
Concluzia istorisirii mai lungi, pentru cei ce au avut rabdare sa citeasca: multumirea/nemultumirea clientului conteaza mai putin, important este sa se faca vanzari. Traind intr-o era a consumerismului, ma gandesc stupefiata, a mia oara, cum, pentru unii totul se reduce la bani (in cazul de fata, daca faceam si eu cumparaturi ca doamna de dinaintea mea, de 400 de lei, poate, supliniez poate, caci este doar o ipoteza, eram tratata mai cu respect si perceputa probabil ca ''importanta''...desi, prefer sa ma gaseasca importanta o frunza, decat oameni care au gandiri de genul, evident, metaforic vorbind). Si nu, nu sunt deranjata de faptul ca un tester, fie el o crema care a fost recomandata gresit, nu a fost ok (sau, cel putin, nu mi s-a potrivit mie), ci sunt deranjata de atitudine, de accentul pus pe consumerism si atat, fapt de care ne lovim tot timpul, si poate, poate... ar fi dragut sa nu mai primeze atat.