/Cluj/Magazin de fructe

Altex Cluj Iulius Mall

Strada Alexandru Vaida Voevod 53-55, Cluj-Napoca 400000, România

Altex Cluj Iulius Mall
Magazin de fructe
4.1
1 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
QJFG+2P Cluj-Napoca, România
+40 264 551 195
altex.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–22
Marți: 10–22
Mirecuri: 10–22
Joi: 10–22
Vineri: 10–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 10–22
Scrie o recenzie
Balazs Galaci
Balazs Galaci2 ani în urmă
Am achiziționat un Google Chromecast de la ei, am folosit produsul un an si jumătate, după care a început sa aibă probleme cu conectarea la rețea, pierdea semnalul periodic, după care la un moment dat nu a vrut să se mai conecteze la rețea.
Am returnat produsul la magazin, după care la aprox. 10 zile am fost anunțat că produsul a fost "reparat" și pot sa merg să-l iau. Încercat acasă, manifestă aceeași probleme, returnat din nou la magazin. Au trecut încă aprox. 10 zile, sunt anunțat, că produsul este "reparat". De data aceasta solicit să fie încercat în magazin, să nu mai fac 2 drumuri degeaba. Evident, nu funcționează nici in magazin. Solicit schimbare produs, când văd că "reparatul" este numai tragere de timp. După aprox. 10 zile sunt chemat din nou, că pot ridica produsul "reparat".
De data aceasta nici nu mai încerc produsul, solicit returnarea banilor, ceea ce nu se întâmpla.
După aproximativ 5 drumuri efectuate la magazin am rămas cu problema nerezolvată, nici bani, nici produs.
Ok, hai că nu este o valoare foarte mare, nu voi muri din cauza asta, dar problema este că dacă aceasta este atitudinea celor de la Altex și la produsele cu valoare mare, asta ar putea să fie o problemă . . . și nu numai in cazul meu.

Update: azi (06.01.2022) după 2 luni, 6 drumuri efectuate la magazin si după un total de 3 ore petrecute cu așteptare, am primit banii înapoi la produsul meu defect aflat în garanție. Mulțumesc Altex!
Mircea Silviu
Mircea Silviu2 ani în urmă
Mare grija !
Prețul la raft diferă față de prețul la casa .
Daca ii abordați sau aveți de a face cu aceasta problema se fâstâcesc devin iritați și nu vând produsul la prețul corect .
Dan dan
Dan dan2 ani în urmă
Nu recomand!!!
Am facut o rezervare pentru o hotä
In doua ore m-am prezentat să o ridic din magazin.
Surpriză!!!
Avea doar cea expusă si care avea urme si zgarieturi. Și
Mi a mai prezentat una lovită respinsă de in client.
Am cerut un preț mai mic dacă tot au defecțiuni.
Nu se poate a raspuns angajatul.pretul e cel afișat adică ca pentru o hotä sigilata.
Am făcut 150km ca să aflu că am mers degeaba.
Nu putea să notifice lucrul acesta când am facut rezervarea online?
Atenție. Aveți grijă si la voi se poate intampla..
Raluca Stefaroi
Raluca Stefaroi2 ani în urmă
Am achiziționat astăzi un produs si cand am pus o simpla intrebare in legătură cu acel produs mi s-a răspuns in mod ironic. Nu înțeleg comportamentul asta, nu ar trebui sa va ajutați clienții si sa le vorbiți frumos?
Cu siguranță nu voi mai cumpara din acest magazin.
Ceuta Paul
Ceuta Paul2 ani în urmă
Altex lasă de dorit in ceea ce privește serviciile de customer service, nu acest magazin specific, ci toata compania. Am achizitionat o pereche de căști la pretul de 1500 lei, am achizitionat chiar si garantie suplimentară, calitatea dupa prima folosire este execrabilă, conectivitate zero, iar angajații acestei companii refuza cu nesimțire orice forma de schimb/retur/ ajutor, deși au CONFIRMAT CA SE FAC EXCEPTII. Au deschis un caz, am pierdut ore în așteptare, mail cu poze , și totuși refuzul a fost dat deoarece este un produs de uz personal, DAR OARE NU ȘTIAU ASTA DE LA ÎNCEPUT? Felul în care solicitarea mea a fost primita a fost unul jalnic. Voi solicita ajutor la protecția consumatorului. Vă încurajez să alegeți altă firmă, nu Altex!!!!!!!!!!
PATRiOT
PATRiOT2 ani în urmă
Cam greu cu curățenia si ordinea. Praf de 2 degete pe cutii, produse precum pernuțele din poza care arata jalnic si sunt puse la vedere. Jalnic.
Lorena Bochis
Lorena Bochis2 ani în urmă
În data de 12.02.2022 am comandat un mouse nou pt calculator și am fost trimisă să achit la casierie jos (Iulius Mall - Cluj-Napoca). Am așteptat până vânzătoarea și-a făcut testul rapid covid. Era negativ deci eram în siguranță. În 16.02.2022 am fost să ridic produsul. Mi s-a înmânat un colet. Am insistat să fie desfacut și surpriză: mouse-ul era folosit. Am solicitat să vorbesc cu șeful de magazin. Vânzătoarea mi-a spus că e în pauză. Am așteptat vreo 10 min și am plecat tot fără mouse.
Personalul e arogant, fără pregatire, lipsiți de bun simț.
Alexandra Dobaes
Alexandra Dobaes2 ani în urmă
Am mers sa ridic un colet din magazin, iar domnisoara de la casa s-a cimportat foarte urat cu mine, s-a rastit la mine. De parca eu trebuia sa stiu dinainte unde a pus ea coletul. Foarte urat.
Locații recomandate