/Cluj/Magazin de fructe

Carrefour

Strada Avram Iancu 492-500, Florești 407280, România

Carrefour
Magazin de fructe
4.2
7 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
QG2M+3F Florești, România
+40 374 145 900
carrefour.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–22
Marți: 8–22
Mirecuri: 8–22
Joi: 8–22
Vineri: 8–22
Sâmbătă: 8–22
Duminică: 8–22
Scrie o recenzie
Liviu O
Liviu O2 ani în urmă
Magazin tip hypermarket ce face parte dintr-un lant binecunoscut. Gasesti produse din toate categoriile si au multe brand-uri dar au si cateva marci proprii. Preturile sunt ok. As caracteriza acest lant ca fiind unul cu preturi mai mici decat in alte magazine de acelasi tip. Faptul ca au gama larga de produse si au cam toate marile branduri ma face sa vin frecvent aici sa-mi fac cumparaturile pt ca am de unde alege. Gasesti si promotii foarte bune. Oamenii in general sunt amabili dar cam putini. Multi reprezentati de firma, mercantizori, care nu cunosc raioanele sa iti poata da indicatii. Angajatii lor, lucratorii comerciali stiu mai bine astfel de lucruri dar nu prea sunt sau sunt insuficienti. Nu ofer practic niciunui hypermarket sau magazin in general mai mult de 4 stele pt ca pana la urma sunt doar niste magazine, destul de depersonalizate chiar daca incearca sa fie altfel.
Ionel Jhon
Ionel Jhon2 ani în urmă
Problema mea a fost cu personalul.. Am fost la la Cerrefour in Vivo in Cluj si am intrebat o doamna ce lucra acolo daca au un produs in stoc. Ea s-a comportat rece cu mine, vorbea cu un ton tare si total nepotrivit ca nu e treaba ei, ca ea doar aranjeaza si sa merg la sectiunea unde imi pot gasi produsul. A avut efectiv un comportament de "Ce vrei de ​mine?? Lasa-ma in pace". Cand m-am dus la rafturile ce aveau legatura cu produsul pe care il cautam, personalul pentru intrebari nu era acolo. M-am dus la alta domnisoara sa o rog sa ma ajute, si ea mi-a spus ca nu e treaba ei, ea nu stie, sa merg la rafturile cu pricina. Merg acolo, stau vreo 15-20 de minute pana apare cineva insfarsit.
Nicolae Sandra
Nicolae Sandra2 ani în urmă
O experiență pe care nu o doresc nimănui! Am comandat online in 30 noiembrie 2021 un grill Tefal pe care nici până azi nu l-am primit. Orice încercare de a contacta firma, telefonic , in scris e sortita eșecului pentru că nu te baga nimeni in seama! Am citit și alte recenzii ale unor clienți care s-au confruntat cu probleme de comunicare cu lanțul de magazine Carrefour. Astfel de probleme aduc grave prejudicii companiei, dar văd că șefii întârzie să ia măsuri.
George Marius Popovici
George Marius Popovici2 ani în urmă
Printre cele mai rational aranjate rafturi si raioane dintre hypermarketurile din Cluj.

Ok, concureaza cu Auchan si Cora, deci e ca si cum compari viteza unei Dacia Logan cu mersul pe jos sau cu bicicleta.

Merita 3 stele pentru ca la “casele rapide” interfata de plata, selectare si scanare pare a fi un proiect la info de un elev din clasa a 9 a filologie, facut in toamna la corigente ca sa treaca cu un 4,5 rotunjit.
Ce sunt cu atatea butoane si sageti acolo daca eu apas doar unul sau doua pentru cantitate sau selectare produse ? De ce la plata nu scrie “plata” ci “subtotal” si “card bancar” este ascuns pe undeva ?

Oricum si cu aceasta interfata merita cele 3 stele pentru ca au ales sa nu puna cantar de produse care sigur v-a dat la fiecare ochii peste cap asteptand dupa “operator”.
Adrian Lazar
Adrian Lazar2 ani în urmă
Pro:
- Este spațios, distanța între rafturi este ideală atât pentru a avea loc mai multe persoane cu căruciorul, cât și pentru posibilitatea de a respecta normele de distanțare socială.
- Gama de produse foarte variată.

Contra:
- Destul de scump în comparație cu alte hipermarket-uri, iar oferte nu prea există.
- Unii angajați nu cunosc raioanele, astfel că nu pot îndruma clienții către o anumită categorie de produse.

Sugestia mea ar fi să introduceți pancarte pentru fiecare raion, care să îndrume clienții spre produsele de care aceștia au nevoie.
Daiana Dorela Bucur
Daiana Dorela Bucur2 ani în urmă
Este un magazin cu cel mai prost educat personal care nu stie a se comporta cu clientii. Nu prezinta profesionalism din acest punct de vedere. Nu au rabdare cu clientii lor. Chiar si astazi cand imi faceam cumparaturile un angajat a urlat la mine cu pretextul de a ma da la o parte in conditiile in care putea sa faca doi pasi in lateral pentru a ma ocoli. La a doua intalnire cu domnul i-am spus ca ma voi da eu la o parte pentru a nu-l deranja inca o data,iar el mi-a spus sa tac pe un ton agresiv. Am ramas socata ca in ziua de azi inca se mai accepta un astfel de comportament din partea angajatului.
Serban Senciuc
Serban Senciuc2 ani în urmă
Angajați care nu știu să se comporte cu clientul.

Era in lucru zona de legume congelate și am întrebat pe cineva care lucra, dacă este în regulă să merg să iau o pungă de legume, iar răspunsul a fost că pot. După 2 minute apare o doamnă și începe să țipe să las produsele înapoi că n-am voie acolo. Și când te gândești că am venit fix pentru niște legume congelate...

Dacă lucrezi într-o zonă a magazinului, în timpul programului, asigură-te că, clienții au acces la acele produse cumva.
Cosmin Tanczel
Cosmin Tanczel2 ani în urmă
Motivul pentru care sunt doar 3 stele, este calitatea angajaților. Felul în care comunică îmi dă impresia că s-au trezit tare supărați pe viață.
Locații recomandate