/Arad/Magazin de electrocasnice

ELECTRO TEHNIC SERVICE S.R.L.

Arad, Arad, Arad, România

ELECTRO TEHNIC SERVICE S.R.L.
Magazin de electrocasnice
2.5
27 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
583C+7P Arad, România
+40 722 353 371
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–17
Marți: 9–17
Mirecuri: 9–17
Joi: 9–17
Vineri: 9–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Cristiana Mihoc
Cristiana Mihoc4 ani în urmă
Mega încîntată. Am sunat la ora 9 cu o defecțiune la mașina de spălat, iar la ora 10 au venit și au reparat. Mulțumesc pt promptitudine și profesionalism.
Robert Covaciu
Robert Covaciu4 ani în urmă
Lipsa personal, cei care mai sunt, sunt nervoși si stresați cu o atitudine care lasa de dorit
Melinda Matica
Melinda Matica4 ani în urmă
Total neprofesional. Daca aveți produse cu garantie de la dedeman, mergeti direct la magazin, evitati sa colaborati direct cu ei...
Cristian Nita
Cristian Nita4 ani în urmă
Super neserioși. Aștept de 1 luna sa facă o constatare la un produs aflat în garantie
Jucarii Si Micuta Natalia
Jucarii Si Micuta Natalia5 ani în urmă
Firma supra solicitata si neserioasa
Mircea Iuonas
Mircea Iuonas2 ani în urmă
Dupa ce am fost la service-ul Bosch din Timisoara (ADIM2002) si mi-au zis ca este dusa placa, motorul, nu stiu ce alte piese (evident una cate una nu toate deodata sa refuz), am refuzat reparatia, am ajuns la ELECTRO TEHNIC. Schimbat piesa defecta, totul functioneaza deocamdata bine. Nu sunt cei mai prompti insa nu aveam pretentia sa le duc echipamentul defect si a 2-a zi sa fie gata, mai ales ca dureaza piesele. RECOMAND
Adam Schragner
Adam Schragner2 ani în urmă
am dorit sa achizitionez un accesoriu BOSCH.
Din pacate nu exista servicii la aceasta firma. Dupa multe incercari de a suna, am reusit in final. Dupa ce am fost ascultat, mi sa spus sa trimit informatia si cererea de oferta pe WhatsApp, pe acelasi nr. de telefon.
din 14.01.21 pina pe 08.02.21 nu am primit nici un raspuns! cu toate ca am mai readus aminte in data de 19.01.21 si 04.02.21.
Pacat de renumele Bosch
Otto Erma
Otto Erma2 ani în urmă
Nu se poate ca în secolul XXI sa t-i se răspundă la telefon "hai spune repede ca ma grăbesc!", ba mai mult sa fiu înjurat ca am îndrăznit sa întreb de o sesizare făcută de 2 săptămâni de zile.. Timp în care eu nu am primit niciun răspuns.
Astfel de firme ar trebui să-și pună lacătul pe ușa și mai ales să-și învețe angajații, sa trateze clienții asa cum ar trebui.
Păcat ca asemenea oameni pătează imaginea unei firme foarte CUNOSCUTE..
Locații recomandate