Altex Cluj Auchan
Bulevardul Muncii 1-15, Cluj-Napoca 400641, România
3.8
291 recenzii
8 comentarii
QJX6+M9 Cluj-Napoca, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–21
Marți: 9–21
Mirecuri: 9–21
Joi: 9–21
Vineri: 9–21
Sâmbătă: 9–21
Duminică: 9–21
Marți: 9–21
Mirecuri: 9–21
Joi: 9–21
Vineri: 9–21
Sâmbătă: 9–21
Duminică: 9–21
Edit: Vazand ca nu vin dupa laptop, cei de la Altex si-au dat seama ca nu am glumit cand le fac reclamatie la ANPC si m-au contactat, incercand sa imi ofere un voucher de 150 de lei (care expira in mai putin de o luna). Am sunat la domnii de la ANPC, unde mi s-a spus ca este absurd acest voucher si ca procesul va continua.
Haideti sa avem si noi afaceri cinstite si servicii de calitate in tara noastra!
Am trimis laptopul in garantie. Uitati cum l-am primit inapoi. Un laptop de aluminiu, care costa cateva salarii bune (in tara noastra), ma astepta sub un dosar greu, invelit cu un elastic. Nici vorba de cutie sau alta protectie pentru obiectele fragile. Am remarcat o zgarietura pe capac, chiar langa sigla Apple. Le-am spus si lor despre aceasta, iar dupa o ora in care s-au tot invartit, au tot pozat laptopul, si-au trimis sute de mesaje pe telefon, vine un nene la mine si imi spune “ori il iei acum, ori vei fi invitat sa il iei maine”. Acest nene m-a si intrebat ce despagubire as vrea pentru laptop si cand i-am spus ca imi doresc sa imi fie dati banii inapoi mi-a spus: “vino maine sa discuti cu managerul, sigur o sa iti dea si banii de drum pentru motorina consumata pe cele 4 drumuri care trebuiau sa fie numai doua” (pentru ca normal ca procesul de service nu a mers lin).
A doua zi am discutat cu cea mai acra persoana intalnita vreodata: directorul magazinului. Sa va zic prea multe despre dumnealui, nu am ce, pentru ca singurele cuvinte pe care acesta a fost in stare sa mi le spuna au fost “produsul a fost adus in conformitate”. Va spun sincer ca a tinut-o cu vorba asta pe parcursul intregii conversatii, ignorand total intrebarile mele legate de zgarietura de pe capac. Cred ca daca as fi avut aceasta discutie cu un papagal, as fi scos mai multe cuvinte de la el.
Neajungand la o intelegere, am depus o plangere la ANPC (“protectia consumatorului”) si astept sa se faca dreptate.
Atata rautate fata de un student care a muncit din greu sa isi cumpere laptopul visurilor lui (si de care are mare nevoie, deoarece studiaza online), nu am mai vazut niciodata.
Am rezervat un produs online si am mers ca sa ridic din magazin. Produsul a fost gata pregatit la casa, iar cand am platit, am vazut cutia un pic zgariata si lovita, si l-am intrebat pe casier, daca nu cumva e un produs resigilat, iar el o raspuns hotarat, ca nu. Dupa ce am ajuns acasa, am desfacut cutia si am constatat ca nu numai ca a fost desfacuta, ci nici nu a mai fost pus la loc aparatul de ras. In cutie era doar incarcatorul si prospectele.