/Braila/Magazin de biciclete

Hervis Braila Promenada Mall

Strada Principală 4, Brăila 817027, România

Hervis Braila Promenada Mall
Magazin de biciclete
4.1
621 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
6WHP+VH Brăila, România
+40 239 652 535
hervis.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–22
Marți: 10–22
Mirecuri: 10–22
Joi: 10–22
Vineri: 10–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 10–22
Scrie o recenzie
House is the real music
House is the real music4 ani în urmă
Preturi foarte mari produse puține si calitate slabă tot ce aruncă cei din ue se vinde la noi adidași care in barcelona erau 30 euro aici 70 euro tricou 10 euro aici 20 euro nu recomand. Teniși la 70 euro???chiar asa de prosti ne luati.
Gheorghe Radu
Gheorghe Radu4 ani în urmă
Un magazin destul de bine aprovizionat, personalul este redus și uneori amabil. Au de regula în weekenduri promoții de 15-20 % reducere la un produs favorit.
Razvan C.
Razvan C.4 ani în urmă
Nu au șosete de unica pentru proba. Am intenționat să cumpăr o pereche de pantofi sport Adidas de 240lei doar că venisem înălțat în sandale. Angajații: le cumpărați daca deschideți perechea de șosete. Lipsa maxim de atenție pentru client. Evident nu am cumpărat.
Evident de evitat acest magazin.
Flory Avacum
Flory Avacum5 ani în urmă
O locatie unde nu poti pleca nemultumit. Cinste lor!
Marian Negura
Marian Negura5 ani în urmă
Foarte mulțumit! Am fost in magazinul Hervis -Braila pentru a primi informații și sfaturi in vederea achiziționării, in viitorul apropiat, a unei biciclete. "Viitorul apropiat" s-a transformat în "astăzi". Am primit de la Eugen, angajatul de pe departamentul respectiv, toate informațiile necesare fapt ce m-a determinat la achiziționarea unei biciclete.
V4L1
V4L12 ani în urmă
Niște țepari mai ales cand vine vorba de retur.Nu mai cumpar in viata mea de la ei...De asemenea un personal incapabil
Elena Stanica
Elena Stanica2 ani în urmă
O bătaie de joc, politica de retur este coruptă și imorală, nu te lasă să returnezi un produs cumpărat de la ei în schimb îți dau un card pe care probabil nu îl vei mai folosi vreodată pentru că nu au produse de splendide sau unice, dar banii pe care i-ai dat puteau fi dați pe orice altceva. În situația în care competitorii au curajul să renunțe la clienți și joacă foarte corect pe piață, ceea ce face magazinul Hervis este imoral.

Recomand să boicotați produsele de la firmele care nu le returnează decât printr-un card prin care te transformă, în mod indirect în ”sclav”.

Ideea returului este să primești exact aceeași sumă înapoi în situația în care tu puteai să alegi un alt produs dintr-un alt magazin cu aceiași bani. Nu mi se pare corect să fiu forțată să fiu clientă la Hervis, nici măcar nu sunt sportivă, caut un cadou pentru o persoană care face sport. Este sclavagism forțat. Eu clar nu mă mai întorc la Hervis.

Iar angajații care spun că persoanele care se identifică fiind clienți trebuie să citească înainte politica magazinului, nu au nici un rol care nu poate fi înlocuit de tehnologia modernă. Nici măcar nu au afișe mari. Au o foiță mică la accesorii.

Dacă îmi scanam produsul ca în Carrefour și ar fi fost un afiș lângă casă aș fi înțeles. Nu îmi poate scrie pe bon că nu pot returna un produs după ce l-am cumpărat. Este ca și când i-ai spune unei gravide la spital că nu o coși pe burtă, decât după ce a născut. Măcar dacă puneau un afiș la fiecare casă scris cu litere roșii și în limba engleză, franceză și germană.
Oana Andreea Stanciu
Oana Andreea Stanciu2 ani în urmă
Acolo am găsit multe biciclete frumoase, unele chiar și franțuzești. Dacă ați avea o bicicletă, acolo ați putea găsi căști, pompe pentru roti, cotiere și genunchiere, dar nu roti ajutătoare. De aceea eu i-am dat doar patru stele.
Locații recomandate