PBV2
DNCB 53, Chiajna 077040, România
4.1
171 recenzii
8 comentarii
FX27+76 Chiajna, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
- usor haos la sediu, si a trebuit sa intreb 5 persoane pana am ajuns la un consilier, fiecare avand aceeasi replica : la urmatorul ghiseu
- ajuns la biroul corect, observ ca toti angajatii erau la fumat; nu am o problema cu asta, dar cand astepti 20-25 de minute, esti privit la modul , da stim ca ai venit asteapta sa ne terminam tigarile, devine deranjant;
- in cele din urma sunt preluat de un consilier, explic motivul prezentei mele acolo si ca un facut, sunt trimis in alta parte, unde spre ghinionul meu, am fost nevoit sa mai astept 10 minute din acelasi motiv: lumea la tigara
- in final, o doamna care se ocupa cu programarile imi cere tot felul de informatii, unele ridicole: ii explic ca nu imi functioneaza un set de difuzoare, si probabil este o problema electrica, dupa care primesc intrebari de genul: este problema electrica, sau mecanica? ce mufa este afectata? dar cati pini are mufa respectiva si ce nunante de bej se afla pe cablu .... poftim ?! domnule, mie trebuie sa imi spuneti clar pentru ca trebuie sa stiu ce fel de service solicit .....
- discutia continua pentru 10 minute dupa care cadem de comun acord ca ar fi o problema electrica, si primesc un loc peste 3 saptamani .... serios? intreb, asa aglomerat este? ce putem face sa gasim un termen mai rapid, o alta locatie, eventual PVN, raspuns: nu stim, vreti sau nu?
- accept si sunt rugat insistent sa ma prezint pana in ora 8 dimineata, intrucat dupa 8 nu se mai fac receptii si este nevoie de cateva ore pentru a identifica problema inainte de a fi trimisa spre reparatie etc; din nou... poftim?
asadar, o experienta neplacuta si un gust amar ce nu fac cinste marcii (Audi - Porche); repet, evaluarea este strict dpdv relatii clienti; posibil ca nivelul calitatii in ceea ce priveste service-ul propriuzis sa fie extraordinar, insa sper sa am ocazia sa ma lamuresc de acest lucru.
p.s.: paznicul de la intrare de 10 ori mai amabil si de ajutor decat orice angajat cu care am intrat in contact
Angajați ai PBV2 nu știu ce tip de mașini comercializează.
Programările pentru vizionari făcute online sunt ca si inexistente, nimeni nu are habar de ele…
Iar dacă ai “norocul” sa ai programata o vizionare pentru un autoturism care a fost deja rezervat/ vândut, nu ești anunțat.
Jalnic
2. Am bajbait putin pana cand am aflat unde sunt informațiile, dupa care am așteptat o ora sa ma preia consilierul desemnat (desi aveam programare cu o ora înainte).
3. Dupa ce mi-a facut documentele de intrare a mașinii in service, m-a întrebat daca stiu preturile. Binenteles ca nu le stiam, dar nici nu mi-am facut probleme din acest punct de vedere, stiind ca n-am mare chestie de facut (dupa schimbarea bateriei telecomenzii, n-a mai functionat închiderea centralizată. Trebuia o resincronizare probabil). Dar ce sa vedeți...parca era suparat c-am venit cu asa mica problema.
A inceput dl. consilier sa-mi spuna ca ma costa 440 lei/h daca n-o repar la ei, ca va dura vreo 4-5 ore si sa plec. Ca totuși, daca vreau s-o repar la ei, costul e la jumate, dar nu e cazul sa mai raman. Eu, socata de preț si atitudine, ii spun ca nu am mare lucru de facut, ca aveam programare facuta in urma discuției cu electricianul. El ma aproba, spunandu-mi ca ma va costa oricum, cel putin 6-700 lei,in funcție de problema. Si toate acestea, numai după ce a vazut mașina (cam veche de vreo 11 ani).
Cam așa...pacat de calitatea mașinii, ca serviciile...
În final ****** pentru dl. C. M. Mosteanu și pentru modul onorabil în care promovează P. I. A. ROMÂNIA respectiv SEAT.Felicitari!!