/Cluj/Inchiriere de masini

Autoworld - Volkswagen

Calea Florești 145, Cluj-Napoca 400524, România

Autoworld - Volkswagen
Inchiriere de masini
4.3
647 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
QG4Q+7C Cluj-Napoca, România
+40 264 207 400
autoworld.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Bologa Ioana Daiana
Bologa Ioana Daiana2 ani în urmă
Masina a fost in service la aceasta reprezentanta pentru repararea unei daune. Timpul alocat reparatiei a fost depasit cu o saptamana. Dauna a fost reparata in schimb m-am ales cu alte defecte la sistemul de semnalizare. Oamenii sunt greu de contactat si nu inspira seriozitate.
Viorel Toma Bold
Viorel Toma Bold2 ani în urmă
Omul de la poartă îşi face treaba excelent.Deşi locul de parcare din staţia de încarcare maşini electrice era ocupat de o maşina cu motor termic,acesta s a ocupat rapid de eliberarea locului.
Mulţumiri!
Mircea-Dan Alb
Mircea-Dan Alb2 ani în urmă
Am achizitionat un Golf nou in 2019 de la ei. Totul legat de achizitie, punere in circulație, livrarea masinii a mers extraordinar. Se ocupa ei de tot, nu ai absolut nicio grijă. Pe partea de asigurări totul decurge la fel de usor si esti ajutat sa alegi pachetul potrivit pentru tine. Nu mi se pare ca ti se baga pe gat nicio chestie in plus de care sa nu ai nevoie.

La partea de service, am facut pana acum 3 revizii si doua intrari in garanție pentru probleme minore: usita de la rezervor nu se mai inchidea si aveam un zgomot de la plasticele de la interior. De fiecare data s-au rezolvat problemele pe garantie fara nicio piedică. La revizii am cerut sa se folosească o marca de ulei alta decat cea recomandata de producător. S-a verificat compatibilitatea uleiului cu cerintele producătorului si din nou s-a rezolvat fara probleme.

Acum un an, pe partea de accesorii am fost placut impresionat de atitudinea consultantului caruia i-am spus ca vreau sa imi iau inca un set de jante pentru masina, a intors monitorul si am stat sa ne uitam împreună la jante :)) N-am luat nici una pana la urma, dar atitudinea contează.

Personalul in general este foarte prietenos si eficient, in special Iulian de la service. Recomand.

Mersi Autoworld ;)
Raul Margauan
Raul Margauan2 ani în urmă
Profesionalism și seriozitate.
Astăzi am ajuns de dimineață la service-ul Autoworld Volkswagen, mi s-au făcut poze la mașină, timp în care am fost întrebat detalii despre reviziile anterioare. Am primit informații folositoare despre modul de întreținere a mașinii pe care am achiziționat-o recent (VW Passat B8). Mi s-a explicat fiecare procedură pe care trebuie să o efectueze în service-ul auto (schimb de filtre: combustibil, aer, polen). De asemenea mi-a fost arătat tot istoricul mașinii și mi s-a explicat fiecare acțiune pe care a avut-o mașina pe partea de mecanică. Timpul de așteptare a fost ok. Recomand!
Emil cozac
Emil cozac2 ani în urmă
Deocamdată, contact direct foarte ok. Sa vedem ce vor reuși sa facă din ceea ce am eu nevoie...
Cosmin Mihai Laurentiu Rosu
Cosmin Mihai Laurentiu Rosu2 ani în urmă
- O experienta putin spus dezamagitoare -
Am discutat telefonic cu un agent de vanzari despre un autoturism volkswagen golf 7, incercand sa aflu cat mai multe detalii despre starea tehnica, estetica, etc.
Dupa ce mi s-a spus ca masina nu prezinta niciun defect, am platit, aflandu-ma la 350 km de Cluj, un avans de 2000 euro din pretul total de 11 600 euro al masinii (an 2014, 86 000 km).
La solicitarea mea de negociere a pretului, mi s-a spus ca nu poate fi negociat, dar ne-am inteles la o revizie completa, mentionand ca doresc schimbarea uleiului si a absolut tuturor filtrelor; am avut surpriza sa constat ca doar filtrul de ulei a fost schimbat, cele de polen, aer si motorina fiind vechi si imbacsite (masina stagnase un an si din acest motiv solicitasem schimbarea tuturor filtrelor).
La sosirea la reprezentanta Autowordl VW am avut surpriza sa constat ca bara masinii era crapata in mai multe puncte si ca elementele de imbinare intre grila inferioara si bara sunt deteriorarte.
Raspunsul agentului de vanzari la cele constatate a fost ca vor comanda piesele neconforme, urmand a le trimite prin curier. Colegul acestuia de la piese a comandat reperele fara macar a se sinchisi sa mearga sa constate la masina cele necesare, in urma insistentelor mele repetate si, drept urmare, au venit cu totul alte piese, pe care am fost nevoit sa le trimit inapoi.
Cand am schimbat becurile cu LED ale masinii a fost nevoie de demontarea barei fata, unde am constatat ca armatura fata care sustine bara nu era nici macar prinsa in suportii metalici, stand in aer, iar suportii erau indoiti de la pozitie. Bara crapata era asadar rezultatul unui impact, cat de puternic sau nu, nu ma pot eu pronunta.
Reclamand catre vanzator acest lucru, mi s-a spus ca masina este una rulata si mi-am asumat prin achizitia masinii starea acesteia INCORECT, mi-am asumat faptul ca vor remedia o problema care nu mi-a fost mentionata sau care a fost ascunsa, iar eu, de buna credinta, achitasem si avansul, ma deplasasem la Cluj in ideea ca plec cu masina descrisa.
Am fost mai apoi redirectionat catre o colega, care m-a programat la Sandra Iasi pentru o constatare; aici s-a constatat ca reparatia celor neconforme ar costa aproximativ 4300 lei, raspunsul telefonic al celor de la Autoworld fiind ca nu isi permite nimeni sa achite reparatia la acest cost, avand in vedere pretul masinii. Dupa o luna de la constatare bara mi s-a slabit in timp ce circulam, pe partea dreapta, si a ajuns pe si ulterior sub roata, avand parte de o sperietura zdravana care se putea termina altfel. Avand nevoie de autovehicul, a trebuit sa inlocuiesc bara cu una SH, in regim de urgenta, la primul service disponibil, din proprii bani, lucru care putea cu usurinta fiind evitat daca se proceda corect de la bun inceput.
A se preciza ca doamna care m-a contactat in vederea stabilirii unei solutii, dupa ce au refuzat devizul de la Sandra Trading, mi-a mentionat ca firma detine o hartie pe care este trecut faptul ca bara fata este afectata, hartie si informatie pe care nu am primit-o niciodata, pana la data de 26.06.2020, cand mi-a comunicat telefonic acest aspect.
Mentionez, totodata, ca data scrierii acestui review este 03.07.2020 si achizitia masinii a fost facuta pe 29.04.2020, timp in care am fost supus multor neplaceri pornite de la dezinformare, neprofesionalism in relatia vanzator-client si lista poate continua.
Acum astept un raspuns final din partea lor, urmand ca mai apoi sa ma adresez instutuiilor abilitate ale statului pentru remedierea problemelor.
Vasilica Cocan
Vasilica Cocan2 ani în urmă
Foarte scump, si programare peste 2 - 3 saptamani
Ionut Savin
Ionut Savin2 ani în urmă
Nu recomand acest dealer. Mașinile vândute mare parte din ele sunt cu defecte (provenite din accidente și reparate superficial) ce nu sunt menționate cumpărătorului deci informațiile oferite nu sunt in concordanță cu realitatea. Mi s-a promis o revizie completa la achiziționarea masinii( ulei plus Toate filtrele). Mai jos se poate vedea cum arată filtrul de aer pe care l-am schimbat personal asta pentru că "revizia a fost facuta așa cum mi s-a promis"
Locații recomandate