In primul rand, doamna doctor nu isi mai desfasoara activitatea la adresa aceasta, dar tinand cont de faptul ca noul cabinet este la 50 de metri distanta, se poate trece cu vederea.
Am fost fizic la noul cabinet al doamnei doctor pentru a face o programare, iar la cateva zile dupa, am fost sunat pentru a confirma programarea. Initial, cand am intrebat de pretul pentru detrartaj, asistenta mi-a comunicat ca trebuie sa vorbeasca cu doamna doctor. Am insistat pentru a sti cati bani trebuie sa iau la mine, iar raspunsul primit a fost "nu va pot spune cat va costa", ceea ce in prima faza m-a socat, neintelegand daca asistenta ma ia peste picior sau e serioasa. Distractia/Socul continua in momentul in care incearca sa imi explice ca de fapt pretul detrartajului se calculeaza in functie de cantitatea de tartru (probabil are de platit taxa la primarie per gram) si va fi stabilit dupa un control, din nou o aberatie. Acum nu stiu daca asistenta a nascocit explicatia, dar daca doamna doctor i-a spus ca asa este procedura, imi pare rau dar ati piertut cel putin un client. Dupa raspunsurile primite, am continuat, intreband civilizat daca dupa "consult", adica masurarea ochiometrica (adica asa cum fac doctorii de obicei) a cantitatii de tartru, nu imi convine pretul stabilit, un aspect complet subiectiv (putea spune ca ma costa 300 de lei pe arcada pentru 10 minute de procedura), va trebui sa platesc consultul, raspunsul a fost: "asa ar fi normal". :))) Atunci chiar am inteles ca mai mult nu pot cere. Daca nu aveti ce face cu banii si vreti sa fiti luati peste picior, nu aveti decat sa mergeti la acest cabinet, daca vreti sa fiti tratati corect, exista si alti dentisti in Focsani.
Folosiți acest formular pentru a semnala probleme precum: locație greșită, orar greșit sau informații de acest gen. Formularul nu va ajunge la administratorul locației Cabinet Stomatologic Dr. Gavriloiu Irina, ci la administratorul site-ului Map24.ro. Vă mulțumim!
Am fost fizic la noul cabinet al doamnei doctor pentru a face o programare, iar la cateva zile dupa, am fost sunat pentru a confirma programarea. Initial, cand am intrebat de pretul pentru detrartaj, asistenta mi-a comunicat ca trebuie sa vorbeasca cu doamna doctor. Am insistat pentru a sti cati bani trebuie sa iau la mine, iar raspunsul primit a fost "nu va pot spune cat va costa", ceea ce in prima faza m-a socat, neintelegand daca asistenta ma ia peste picior sau e serioasa. Distractia/Socul continua in momentul in care incearca sa imi explice ca de fapt pretul detrartajului se calculeaza in functie de cantitatea de tartru (probabil are de platit taxa la primarie per gram) si va fi stabilit dupa un control, din nou o aberatie.
Acum nu stiu daca asistenta a nascocit explicatia, dar daca doamna doctor i-a spus ca asa este procedura, imi pare rau dar ati piertut cel putin un client.
Dupa raspunsurile primite, am continuat, intreband civilizat daca dupa "consult", adica masurarea ochiometrica (adica asa cum fac doctorii de obicei) a cantitatii de tartru, nu imi convine pretul stabilit, un aspect complet subiectiv (putea spune ca ma costa 300 de lei pe arcada pentru 10 minute de procedura), va trebui sa platesc consultul, raspunsul a fost: "asa ar fi normal". :))) Atunci chiar am inteles ca mai mult nu pot cere.
Daca nu aveti ce face cu banii si vreti sa fiti luati peste picior, nu aveti decat sa mergeti la acest cabinet, daca vreti sa fiti tratati corect, exista si alti dentisti in Focsani.