Derom Dental International
Bulevardul Poitiers 30, Iași 700670, România
4.3
16 recenzii
8 comentarii
4HPM+4R Iași, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–16
Marți: 8–16
Mirecuri: 8–16
Joi: 8–16
Vineri: 8–16
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 8–16
Mirecuri: 8–16
Joi: 8–16
Vineri: 8–16
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
+ produse de calitate
+ livrare rapida (2 zile)
+ ambalare corespunzatoare
Am comandat o baie cu ultrasunete 5 litri si am primit una de 3 litri la acelasi pret. Raspunsul reclamatiei a fost "Ne pare rau dar acesta este un produs importat din China ... trebuie sa va asumati cand comandati produse chinezesti."
" Daca nu va place returnati produsul"
De parca eu sunt responsabil de produsele
comercializate de DDI.
Tipic pentru Romania .... nu ne asumam nimic.
Timpul costa bani ... sa primesc astfel de raspunsuri dupa telefoane peste telefoane
Foarte urat .
Bine ca nu am comandat aparaturi scumpe de la ei.
Chiar daca au existat momente de analiza profunda si chiar de indoiala, atunci cand am hotarat sa achizitionez un echipament de 75.000 euro si asa cum se spune "sufli si-n iaurt" dupa ce te-ai lovit o viata de servicii de proasta calitate,cu DDI nu am gresit! Sa achizitionezi un echipament de la Iasi, tu fiind in Timisoara, mizand doar pe promisiunea dealerului ca exista capacitatea de a gestiona de la distanta eventualele probleme software sau hardware ale echipamentului ...a fost un mare prag psihologic pe care a trebuit sa il trec.
Ei bine, sunt 3 ani de cand echipamentul functioneaza in clinica, interventiile sunt realizate cu un profesionalism deosebit de catre inginer Varlan Ionut, in marea lor majoritate online.
In urma cu mai putin de 24 de ore chiar am crezut ca echipamentul a suferit o defectiune/hardware sau software ce nu putea fi remediata decat cu prezenta personalului de service in clinica. Dupa 3 ani de experienta, nu mai mai sperie micile erori de soft. Ieri chiar aveam sentimentul ca ...e serioasa treaba!
In plus in timpul scrierii unui nou firmware de la distanta , aplicatiile instalate de mine pe computerul radiologiei au activat functia "shut down" chiar in timpul scrierii noului firmware. Am crezut ca..."s-a terminat"!:))
Am telefonat service-ului DDI aseara in jurul orei 20:00 !!! . Asatzi la ora la care scriu acest review(10:12 am) , echipamentul este perfect functional, interventia facandu-se de la distanta.
Nu stiu cum e cu baia de ultrasunete de care se plangea cineva anterior recenziei mele ...insa cu un echipament de de 75.000 euro ....e foarte bine!
Multumesc DDI!