Expressline
Centura Timisoara Km 1+200, bifurcatie Aeroport, Timișoara 307200, România
4.3
273 recenzii
8 comentarii
Q8Q8+R5 Timișoara, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 8–13
Duminică: Închis
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 8–13
Duminică: Închis
Deși,trebuie făcută reparația pe garanție, nu s-a putut,ca nu se încadrează în garanția comercială,deși defectul e de când am cumpărat masina... și au fost trecute aceste plângeri în fiecare fisa de service. Plata făcută integral,reparația nu... drept urmare,aveți cel puțin un client pierdut ...
Este penibil si o rusine pentru un asa producător ca Land Rover, sa ti ploua in masina
Nu ma deranjeaza daca au fost angajati pe "recomandari" sau prin alte mijloace, dar in momentul in care au un mecanic recomanda sa schimbi distributia unei masini din 2018, la 27.000 km mi se pare ca nivelul lor ca service a scazut mult calitativ!
Evident ca distributia nu trebuia schimbata (si nici nu am schimbat-o) si ca acel mecanic nu avea habar de componenta unui motor Ford Focus.
Nu vreau sa stiu ce experiente au noii angajati ai serviceului, dar cu siguranta pe mine m-au convins sa nu apelez la serviciile lor daca voi avea probleme cu masina pe viitor.
Cum s-ar descrie totusi ei insisi, dupa ce mi-au comunicat ca azi la orele 16.00 vin sa ridice masina (fiind bateria stricata la masina noua, de 1 an, dar asta nu e vina lor) si acum este 12 noaptea si nu au venit. Ulterior, in cursul dupa amiezii, nici macar nu au mai raspuns la telefon.
Sau cum i-ar descrie seful lor???
Sunt curioasa daca vor raspunde la aceasta recenzie.