/Timis/Dealer auto

Expressline

Centura Timisoara Km 1+200, bifurcatie Aeroport, Timișoara 307200, România

Expressline
Dealer auto
4.3
273 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
Q8Q8+R5 Timișoara, România
+40 256 210 190
expresslinetm.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 8–13
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
ENDER ENDER
ENDER ENDER2 ani în urmă
Neseriosi , mecanici fara experienta,aroganta maxima daca suni la ei.
Andrada Berce
Andrada Berce2 ani în urmă
La capitolul reparații 0... din luna mai,masina mea este în service,autoutilitara Ford, trebuie schimbat cablajul pentru faptul ca nu se închide etanș ușa din dreapta și mi-a plouat în mașină. Mașina la schimb ,nu ,reparație nici pana în zi de astăzi 1.10.21
Deși,trebuie făcută reparația pe garanție, nu s-a putut,ca nu se încadrează în garanția comercială,deși defectul e de când am cumpărat masina... și au fost trecute aceste plângeri în fiecare fisa de service. Plata făcută integral,reparația nu... drept urmare,aveți cel puțin un client pierdut ...
Liviu calinescu
Liviu calinescu2 ani în urmă
Consultantul din shorum auto este foarte bine pregătit, cunoaște în detaliu toate caracteristicile marilor expuse, a dat dovadă de foarte multă amabilitate, și, totodată răbdare. Recomand cu încredere locația.
Alin Purcareata
Alin Purcareata2 ani în urmă
Atentie mare cand achizitionati un autoturism, am un Range Rover Evoque 88000km, care este in garantie si ploua in masina, l a constatare mi au spus ca trebuie sa schimb parbrizul( masina nu a fost lovită, parbrizul nu a fost lovit), am solicitat sa fie schimbat in garantie, am fost refuzat pe motiv ca masina este in garantie extinsă si etanșarea parbrizului nu intra in acesta garantie.
Este penibil si o rusine pentru un asa producător ca Land Rover, sa ti ploua in masina
Maleditoru
Maleditoru2 ani în urmă
Desi la inceput am fost multumit de serviciile lor, dupa ultima experienta pot doar sa constat ca cel putin nivelul mecanicilor din service a scazut in ultimii 2 ani!
Nu ma deranjeaza daca au fost angajati pe "recomandari" sau prin alte mijloace, dar in momentul in care au un mecanic recomanda sa schimbi distributia unei masini din 2018, la 27.000 km mi se pare ca nivelul lor ca service a scazut mult calitativ!
Evident ca distributia nu trebuia schimbata (si nici nu am schimbat-o) si ca acel mecanic nu avea habar de componenta unui motor Ford Focus.
Nu vreau sa stiu ce experiente au noii angajati ai serviceului, dar cu siguranta pe mine m-au convins sa nu apelez la serviciile lor daca voi avea probleme cu masina pe viitor.
Bl adela
Bl adela2 ani în urmă
Service Land Rover: sa-i numesc neprofesionisti?sau neseriosi?sau mincinosi? Cred ca toate la un loc...
Cum s-ar descrie totusi ei insisi, dupa ce mi-au comunicat ca azi la orele 16.00 vin sa ridice masina (fiind bateria stricata la masina noua, de 1 an, dar asta nu e vina lor) si acum este 12 noaptea si nu au venit. Ulterior, in cursul dupa amiezii, nici macar nu au mai raspuns la telefon.
Sau cum i-ar descrie seful lor???
Sunt curioasa daca vor raspunde la aceasta recenzie.
Dan Olteanu
Dan Olteanu2 ani în urmă
In urma unei anterioare recenzii negative din partea mea ca urmare a unei situații neplăcute exclusiv din partea lor, am fost contactat de EXPRESSLINE, am fost programat si totul a decurs foarte bine de data aceasta! Promptitudine, profesionalism, așa DA! Șeful de service nota 10, băiatul se la recepție nota 10! Mulțumesc pentru rezolvarea problemelor!
Paula Brisc
Paula Brisc2 ani în urmă
Promptitudinea şi experienţa în vânzări sunteţi AŞI!! .La capitolul -Reparaţii Ford - sunteţi de tot râsul- plânsul.Faptul că în 21 .10. 2020 v- am adus camioneta Ford Tranzit la reparat,aţi reuşit în 3 săptămâni să- i schimbaţi 2 piese pentru care am plătit 4.ooo lei.Piesele schimbate s- au dovedit inutile pentru că ,din 3 .12.2020 camioneta staţionează la voi.Motivul? Nu reuşiţi s- ăi găsiţi hiba. Sunteţi de toată jena.
Locații recomandate