/Constanta/Dealer auto

Jaguar Land Rover Constanta Exclusiv Auto

Șoseaua Mangaliei 78A, Constanța 900111, România

Jaguar Land Rover Constanta Exclusiv Auto
Dealer auto
4.1
366 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
5J3G+F9 Constanța, România
+40 241 545 477
exclusivauto.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 8–13
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Florin Safta
Florin Safta2 ani în urmă
Super profesioniști. Mulțumim dlui Orhan și colegilor domniei sale. Prompți, civilizați, curați, pregătiți.
Claudia Radu
Claudia Radu2 ani în urmă
Daca se putea fara nici o stea, asta selectam! Desi am fost avertizata de multe cunostinte, am zis sa le dau o sansa si sa fac tot ce tine de masina(luata de la ei, noua) in acest service. Cea mai mare greseala. Nu mai calc in acest service niciodata! Bineinteles, cu sesizarile si plangerile de rigoare direct catre producator.
GHEORGHE CARMEN
GHEORGHE CARMEN2 ani în urmă
Multumesc echipei de la Hyundai. Au dat dovada de promtitudine si profesionalism, avand in vedere complexitatea interventiei efectuate.
Amir Hrisieh
Amir Hrisieh4 ani în urmă
Incompetenti , aroganti , neseriosi si cu talente de service de 5 stele.

Te tarasc in judecata dupa ce nu se inteleg ei cu asiguratorii sa si recupereze banii. Vopsitorie praf , mecanica zero , comunicarea cu clientii praf.

Si foarte frumos din partea lor sa ti zica ca devizul aproximativ e o suma mica si cand te trezesti cu factura in fata e defapt de trei ori mai mare , lucrul care se intampla foarte des la janghina asta de "atelier"
Tractari Auto Constanta
Tractari Auto Constanta4 ani în urmă
Din punctul meu de vedere 5 stele.
Seriozitate.Profesionalism.Dialog constructiv.
Recomand.
O scurta divagatie privind comentariile citite mai jos.Din punct de vedere tehnic si informational este cel mai dotat service din Constanta.La origine sunt inginer specializat in auto si imi fac imediat idee despre felul cum se lucreaza intr-un service.Am citit celelalte comentarii si pot spune ca factorul uman este cel mai important in zilele noastre.Oamenii se formeaza cel mai greu si se pierd cel mai repede.La fel si clientii trebuie sa dea dovada de rabdare.Nu poti scoate oameni pregatiti din raft si sa ii pui la elevator sa repare o masina(din ce in ce mai performante si complexe).Este foarte important ca si client sa intelegi ca cei din service nu sunt sclavi ci sunt niste profesionisti care trebuie tratati ca atare.Daca discutia incepe cu respect din ambele parti cu siguranta asa va continua si finalul va fi happy.In trecut (cind am lucrat ca sef de service)am avut astfel de experiente si pot spune ca nu este placut sa lucrezi cind ai clienti aroganti si prost crescuti.Respecta si vei fi respectat.(Mentionez ca sunt propietar de Mitsubishi Pajero .)
COMAN LAURENTIU
COMAN LAURENTIU4 ani în urmă
Masina aflată în service din 3 mai 2019. Desi acceptul asiguratorului pentru începerea lucrărilor a fost dat pe 6.05.2019 încă nu este finalizată lucrarea ( as spune ca nici nu a fost inceputa). Este vorba despre un Hyundai Elantra, o masina cumpărată fix din această reprezentanță. Am cerut un termen de finalizare in scris dar am primit numai asigurări verbale si un SMS in care data estimativa de terminare a lucrării era 28 iunie 2019. Ieri ( 28 iunie 2019) am fost informat că tehnicianul care se ocupă de mașina este la un curs de specializare ,motiv pentru care mașina se află în aceiasi poziție si aceiași stare ca la ultima vizită , a mea ,în service ( 13 iunie 2019). În urma unei discuții cu domnul director ( o persoană amabilă, trebuie să recunosc) am fost chemat pentru o masina de curtoazie .Surprizaaa!!!! Autoturismul era ff murdar, cu scaune pătate si pline de firimituri. Cireasa de pe tort a fost o baltă de ulei aflată pe covorul de pe partea pasagerului din dreapta șoferului . Mă gândesc serios la ajutorul unui avocat . Pentru autenticitatea celor scrise mai sus vă stau la dispoziție cu poze si documente ( in speranta ca cineva responsabil din firmă citeste aceste randuri)
Marius Toropu
Marius Toropu2 ani în urmă
DESPRE EXCLUSIV AUTO

Exclusiv Auto, cel mai puternic distribuitor și reparator autorizat al mărcii Land Rover, în Constanta, este susţinut de o echipă de profesionişti, a cărei
pasiune pentru autoturisme se reflectă în întâmpinarea nevoilor de rezolvare a problemelor specifice, care execută servicii de cea mai buna calitate pentru
tine şi maşina ta.

Firma noastră, Exclusiv Auto, cu o dezvoltare dinamică în partea de Est a țării, îşi propune să devină lider al pieţei regionale în ceea ce priveşte calitatea serviciilor oferite, misiunea noastră fiind aceea de a garanta satisfacţia clienţilor în domeniul mobilităţii, cu responsabilitate faţă de mediul înconjurător şi cu dedicare din partea echipei de profesionişti care susţine existenţa firmei. Echipa noastră de profesioniști ne recomandă, devenind astfel prima opțiune în materie de servicii și produse auto, oferind cele mai bune soluții și oportunități pentru clientii si producatorii pe care ii reprezentăm.
Ionut Marin
Ionut Marin2 ani în urmă
Rusinos. Am plătit 500 de lei ca să mi se spună exact ce le-am comunicat ca şi probleme cand am venit cu masina 😂😂😂 Solutii nema decât devize colosale cu gandul că "poate din x motiv". O experienta horror. Alta data am platit pentru un Evoque reparatie sistem start stop si dupa nici 3 zile nu a mai mers. Habar nu aveti de voi si sper sa nu mai pice si altii in capcana voastra de service ambalat frumos.
Locații recomandate