/Bucuresti/Dealer auto

Di-Bas Bucuresti - Dealer & Service Opel si Hyundai

Șoseaua Fundeni 260-262, București 022329, România

Di-Bas Bucuresti - Dealer & Service Opel si Hyundai
Dealer auto
4.2
592 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
F48X+4X București, România
+40 21 240 5810
opeldibas.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 8–12
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Alex D
Alex D2 ani în urmă
Au diagnosticat problema rapid și eficient. Sunt foarte mulțumit de serviciile lor
Gogu Gogu
Gogu Gogu2 ani în urmă
Totul ok dar prețul ușor ''piperat ''!
Marian-Daniel Simoiu
Marian-Daniel Simoiu2 ani în urmă
Groaznic. Exact ca în spitalele din România.....te duci acolo cu o problema și te intorci acasă cu mai multe. Profesionalismul? Ceva necunoscut pentru ei. Știu doar sa îți ia banii și dacă se inimereste sa repare ceva, bine, dacă nu.....asta e, te mai programează odată sa îți mai ia niște bani.
I. Dona
I. Dona2 ani în urmă
Prima experienta in service Di-Bas dupa achizitia noului Tucson tot de la ei: un mic popas de urgenta impreuna cu familia, in drum spre casa la prima vulcanizare de colt de strada pentru a-mi reface lucrarea efectuata la aceasta reprezentanta. Valva montata necorespunzator. Per ansamblu, Di-Bas vanzari auto (5 din 10), Di-Bas consilieri vanzari piese (4 din 10), Di-Bas Service (2 din 10). Calitatea serviciilor scade treptat, de la achizitie pana la servisare. Di-Bas, mai bine ziceam Pas.
Marian Anghel
Marian Anghel2 ani în urmă
Cu adevărat profesioniști.
Recomand 100%
Ioan Munteanu
Ioan Munteanu2 ani în urmă
Cei din service mi-au lasat o impresie foarte favorabila dupa prima revizie. Amabili, au remediat si un defect la chei (nu sunt acoperite de garantie).

Revizia a durat aporape 2 ore, programarea preluarii a fost foarte okay.

5 stele dupa primul contact. Sper sa o tina tot asa.
Cornel Dinu
Cornel Dinu2 ani în urmă
Nu mergeti la acest service! Fantoma....habar nu au de nimik, cu programare telefonica facuta, unde am primit asigurari ca vor rezolva si problemele de garantie...ajuns in service am stat cca 5 ore sa schimbe uleiul si filtrul pentru suma de 550Ron...si apoi sa imi spuna ca nu pot face nimik in garantie si sa merg la Tiriac....foarte tare! S-a facut noapte...la ei asa e mereu
Andrei Marin
Andrei Marin2 ani în urmă
Experiența a fost una bună! Totul a decurs fără probleme.
Revizia ma costa de obicei mai putin cu ~20% la Radacini, dar am dorit sa incerc si DiBas. Era ok si daca puneau fractii de ora la manopera: Ex.: 1,5h , pentru ca nu a durat 2h.
Locații recomandate