/Timis/Banca

BRD Groupe Société Générale

Timisoara, Strada Dr Nicolae Paulescu, Nr. 2, Parter, Ap. SAD 2, Timișoara 300005, România

BRD Groupe Société Générale
Banca
2.3
23 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
Q63F+5X Timișoara, România
+40 256 274 823
brd.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–16
Marți: 8–16
Mirecuri: 8–16
Joi: 8–16
Vineri: 8–16
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Alice Ghitescu
Alice Ghitescu2 ani în urmă
Ai 5 angajati cel putin, doua ghișee, doar unul disponibil cu client..5 oameni asteapta afara..Realtia cu clientul care asteapta de cel putin 10min, execrabila..foarte dezamagitor..nu inteleg de ce au program cu publicul, daca il ignora?!😡
Marius Tipa
Marius Tipa2 ani în urmă
Timpi de asteptare uriasi, casiere fara urma de bun simr
Simona Mărcuț
Simona Mărcuț2 ani în urmă
Sunt dezastru mondial! Stai foarte mult timp pana ajungi la ghișeu sa faci o operațiune, fetele de la ghișeu se mișcă mai rău ca un melc, după ce stai 30 minute ți se spune ca trebuie sa mai aștepți 30 minute ca ele au pauza. Asta în condițiile în care sunt 2 ghișee și doar unul e funcțional pt ca cealaltă doamna are "treaba". Dezgustată maxim.
Koragio Media
Koragio Media2 ani în urmă
Dezamagit..am stat 30 min la coada si cand se apropia pauza de masa a venit un angajat, Bobic si pe un mod agresiv m a expediat de nu m am vazut. Foarte uratabatitudinea !
Georgiana Țucudean
Georgiana Țucudean3 ani în urmă
Am fost sa depun numerar la unicul bancomat din acea unitate la care se poate depune numerar. Bancomatul a incasat banii, nu mi-a emis chitanta si banii nu au intrat in cont. La casierie (dupa ce am asteptat la coada aprox 45min) am aflat ca aceste lucruri "se mai intampla", este o eroare a bancomatului din cauza ca a fost "o cadere de conexiune". Nimeni nu isi asuma faptul ca banii mei au fost incasati de bancomat, lipsesc din cont si inca astept sa imi intre banii in cont. In plus, cand am sunat la call center am primit un feedback de genul "cel mai probabil la un moment dat situatia se va rezolva de la sine si poate va vor intra banii in cont".
Cel mai probabil? Si poate imi vor intra banii in cont?
Pai bun si banii mei? Mergem pe ipoteza ca "se mai intampla"... Dar nimeni nu isi asuma nimic.
Multumesc BRD
Victoria Iga
Victoria Iga4 ani în urmă
Mi-au inchis usa in fata, ca a inceput pauza de masa, desi am fost cu copilul mic si imi trebuia numai la robot ca sa pun banii pe cont. Ce fel de banca este? Daca e greu de pus banii in cont. Imaginez, cat de greu e sa le scosi?
Dan Ion
Dan Ion4 ani în urmă
Nu mai sunt client BRD din 2010, dar a trebuit sa apelez la serviciile acestei banci pentru a transfera niste bani. Am folosit sucursala BRD TM situata in Piata Victoriei si am plecat foarte multumit dupa ce am rezolvat cu transferul (ordinul de plata). 5 stele pt. amabilitatea d-nei Bobic Loredana, chiar l.a si animat pe cel mic (10 luni), in momentele cat sistemul intern al BRD-ului "macina" datele si actualizarile. M.am simtit un client respectat. Dan
Valentina L
Valentina L2 ani în urmă
DEZASTRU o stea e prea mult. Am solicitat reinnoirea unei polite de asigurare PAD, a locuintei ( cumparata cu credit prima casa BRD), refuz din ala acru "mergeti la sucursala de unde a-ti luat creditul". Le explic frumos ca doamna de acolo e in concediu medical de aia am fost trimisa la o alta sucursala. Al doilea raspuns la fel de "" zambitor" , nu se poate fara programare. Le explic din nou frumos ca asigurarea mea expira in 2 zile si nu poate suferi amanare . Degeaba vorbeti cu peretii sau doamnele de acolo, tot aia. In conditiile in care nu era nimeni la coada, nu era nimei programat cu altceva, ele imi cer programare pentru o operatine ce dureaza 2 minute.
Locații recomandate