/Bucuresti/Banca

ING

Bulevardul Iuliu Maniu nr. 158A, București 061118, România

ING
Banca
3.7
62 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C2M8+MH București, România
+40 31 406 1351
ing.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–13
Marți: 9–13
Mirecuri: 9–13
Joi: 9–13
Vineri: 9–13
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Roxana Videscu
Roxana Videscu2 ani în urmă
Primesc mesaje pe toate partile ...de la sms pana la mail inclusiv in homebank , sa imi actualizez datele ca altfel mi se va bloca accesul catre contul meu...ce?!? ...
Buuun....intru in homebank si urmez instructiunile pentru actualizare . Numai ca...atunci cand mi se cere sa incarc o poza a buletinului , parca s.a blocat tot si nu imi permite deci sa finalizez ce am inceput. Ceea ce inseamna ca trebuie sa merg intr.un office evident....lucru care mi.e total neplacut. Personalul de la Gorjului are un comportament care lasa mult de dorit...
Corina Copae
Corina Copae4 ani în urmă
O bancă bună, pe care altădată aș fi recomandat-o nu doar pentru serviciile bancare bune, ci și pentru personal. Astăzi nu mai sunt de aceeași părere, angajații care interacționează cu clienții, tinere domnișoare de altfel, au un comportament arogant și nu încearcă să ajute clientul cu informații suplimentare, așa că la orice vizită, clientul ar trebui dinainte să-și facă temele, că d-aia și plătim serviciile lor! Ar putea să mai lucreze la partea de customer support!
Istetia Rami
Istetia Rami4 ani în urmă
Angajații slab pregătiți, nu oferă informații suplimentare.
Încearcă sa scape de client(“nu se poate!”,”Sa rezolvat!”)
In rest serviciile online se ridica așteptărilor.
Virgil Virgil
Virgil Virgil2 ani în urmă
Este o angajata acolo te da afara din office deși ai intrat acolo cu treaba. Eu dacă am intrat sa depun bani la bancomat apoi am treaba cu cineva în spate înseamna ca am doua motive sa fiu prezent în office nu unul, nu stau degeaba la intrare. Adresați-vă folosind un ton normal, nu este normal sa dați afara oamenii fără motiv dacă nu știți nici de ce sunt prezent în office nici dacă pot sa fiu preluat sau nu de cineva din spate care se ocupa de credite.
Catalin Mitrus
Catalin Mitrus2 ani în urmă
Ce pot sa zic, le ia 4 luni sa deblocheze un cont pentru o asociatie de locatari.
Angajatii sunt foarte ok si cu bun simt, nu inteleg cum de mai lucreaza in aceste conditii.
Vad lipsa de organizare la ei si lipsa de staff in anumite departamente.
Comunicarea ineficienta intre departamente (cand ceream o explicatie pentru statusul dosarului, era ca se afla in validare, explicatie oferita timp de 2-3 luni si consultantul nu primea detalii la status).
Concluzie, angajati foarte ok, dar directia bancii lasa de dorit, nu-i de mirare ca sunt pe locul 4, ca si profit in 2020.

ING, fiti prompti, transparenti si oferiti suport angajatilor, ca sa nu ii mai puneti in situatii dificile in fata clientilor si din pacate, fara unelte ca sa ii poata ajuta!
Mult succes!
Liliana ardeu
Liliana ardeu2 ani în urmă
Sunt extrem de multumita de modul cum am fost tratata . Personalul e calificat si amabil.
Mircea T
Mircea T2 ani în urmă
Așteptăm afară la rând,doar două persoane lucrează înăuntru. Angajații se împuținează, dar compania pare că are o grămadă de business. Suntem încurajați să folosim online banking,nu numai că păstrăm distanta unii față de alții,dar ne și îndepărtăm.
Costea daniela
Costea daniela2 ani în urmă
Ar trebui să fie mai bine puse la punct bancomatele adica sa functioneze toate...din pacate din 3 functioneaza doar 2 de multe ori unul ...ar fi bine sa se faca putine schimbări sa fie mai rapide tranzactiile eventual sa se mai adaugă un bancomat ....si sa functioneze toate bineinteles....doar atât în ceea ce mă privește...in rest ING pentru mine este i banca foarte eficienta colaboratori buni personal înțelegător și de ajutor
Locații recomandate