ING
Bulevardul Iuliu Maniu nr. 158A, București 061118, România
3.7
62 recenzii
8 comentarii
C2M8+MH București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–13
Marți: 9–13
Mirecuri: 9–13
Joi: 9–13
Vineri: 9–13
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 9–13
Mirecuri: 9–13
Joi: 9–13
Vineri: 9–13
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Buuun....intru in homebank si urmez instructiunile pentru actualizare . Numai ca...atunci cand mi se cere sa incarc o poza a buletinului , parca s.a blocat tot si nu imi permite deci sa finalizez ce am inceput. Ceea ce inseamna ca trebuie sa merg intr.un office evident....lucru care mi.e total neplacut. Personalul de la Gorjului are un comportament care lasa mult de dorit...
Încearcă sa scape de client(“nu se poate!”,”Sa rezolvat!”)
In rest serviciile online se ridica așteptărilor.
Angajatii sunt foarte ok si cu bun simt, nu inteleg cum de mai lucreaza in aceste conditii.
Vad lipsa de organizare la ei si lipsa de staff in anumite departamente.
Comunicarea ineficienta intre departamente (cand ceream o explicatie pentru statusul dosarului, era ca se afla in validare, explicatie oferita timp de 2-3 luni si consultantul nu primea detalii la status).
Concluzie, angajati foarte ok, dar directia bancii lasa de dorit, nu-i de mirare ca sunt pe locul 4, ca si profit in 2020.
ING, fiti prompti, transparenti si oferiti suport angajatilor, ca sa nu ii mai puneti in situatii dificile in fata clientilor si din pacate, fara unelte ca sa ii poata ajuta!
Mult succes!