Telekom Banking
Str. Menuetului nr.12 Bucharest Business Park, Cladirea D, etaj 4, sector 1, Bucuresti, București 013713, România
3
13 recenzii
8 comentarii
F3MF+4C București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Mi s-a intamplat de 2 ori deja. Sun la ei cu o problema. Ma intreaba 7-8 intrebari ca sa fie siguri ca sunt eu (cate conturi, de ce fel, cati bani am in contul x, cand am facut ultima tranzactie in contul y). Si apoi imi spun ceva care nu e confidential deloc. Prima data mi-au dat numarul de la alt departament. A doua oara mi-au zis ca din motive tehnice nu merge sa pui bani din contul de Telekom in cel de Revolut. Serios? Si pentru asta trebuia sa raspund la atatea intrebari?
(Original)
EXCELLENT 👌👍
Nu respectă contractul
Haos total!!!
Fugiți când auziți de alior bank!!!
Dobanda de 7,9% este valabila, precizeaza banca, pentru creditele de refinantare cu sume egale sau mai mari de 70.000 de lei si cu o conditie: virarea unui venit lunar de minim 2.000 de lei intr-un cont deschis la Telekom Banking. Eu m-am trezit cu dobândă de 10 chiar daca le-am pus 2500 de lei lunar in cont.
Ma purtati pe drumuri, pe pandemie, in locatii in care ar trebui sa aveti reprezentant Telekom Banking, insa nu e nimeni la locatie care sa ma ajute cu serviciile de banking.
- Telekom Auchan Crangasi - 3 vizite, ieri si azi, colegii de la serviciile de telefonie nu stiu nimic despre colegul de la Telekom Banking - poate e in concediu, poate vine cand vrea el - sa mai incerc
- Telekom Carrefour Orhideea - 1 vizita azi, colegii de la serviciile de telefonie au zis ca nu l-au mai vazut pe reprezentantul Telekom Banking de 2 zile
- am ajuns si la adresa Telekom Iuliu Maniu nr.59 bloc 10A la indicatiile unei colege a dvs din Call Center - aici era un magazin de haine, magazinul Telekom fiind inchis de ceva vreme - bataie de joc
Doresc sa imi reactivez contul de pe platforma de Schimb Valutar - insa se pare ca sunteti amatori in a lucra cu clientii - ma puneti pe drumuri degeaba, angajatii vostri chiulesc, call center nu stie sa dea informatii clare.
De asemenea mi-ati inchis contul de Schimb Valutar in conditiile in care pe 1 iulie 2020 eu am creat 3 conturi bancare la dvs pe platforma. Amatorism!