Recomand! Sunt foarte multumita de mobila achizitionata. A venit in 2 zile de cand am dat comanda si este foarte frumoasa. RECOMAND !
Sorin Mirancea2 ani în urmă
NU, NU NU!!! Fugiti cand vedeti orice produs livrat / comercializat de WIZMAG. Am comandat un produs de la ei direct de pe site. Am primit confirmarea comenzii si... dupa un timp (1zi) am intrat sa mai verific statusul comenzii (aveam nevoie de produs pana la o anumita data pentru ca voiam sa-l fac cadou) dar surpriza... comanda anulata fara vereun telefon, fara vreun mesaj macar in aplicatie, nimic. ANULAT. Am refacut comanda si a doua zi am sunat sa intreb printre altele de ce s-a anulat comanda fara sa ma anunte astfel incat sa ma pot reorienta... cel cu care am vorbit mi-a apus ca E POSIBIL sa nu fi fost in stoc si de aceea ar fi anulat comanda. Mi-a zis ca verifica si ma suna intr-o ora... Si acum ma astept sa treaca ora aia... Atentie: lucreaza cu majoritatea platformelor (EMAG, CEL, DOMO) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vad ca "s-a trezit si proprietarul".... ma cearta (dupa 1 an) ca am scris de rau FARA SA-L CUNOSC!!!! Pe bune? inainte sa comandam ceva trebuia sa mergem la o bere???
Mai bine si-ar pune intrebarea de ce media notelor de la recenzii este 1.4....
Dragan Barbu Teodor4 ani în urmă
Excelent
Cerasela mihail2 ani în urmă
Editare ulterioara la 15 februarie: O noua comanda, urmata de o noua livrare in 24 de ore! Exista trimitere catre whatsapp, răspunsul este rapid și urmat de un apel pentru stabilirea detaliilor. Astfel, de data aceasta nu am mai folosit mecanismul clasic de adăugare în cos, completare date, trimitere comanda.
Am plasat o comanda miercuri, 19.01, în jurul prânzului, oarecum reținută, după ce am citit părerile exprimate aici. Evident, am ales plata ramburs, dar altfel... mi-am spus ca nu am nimic de pierdut dacă încerc, cu atât mai mult cu cat am anunțat ca dacă nu primesc un răspuns în 48 de ore, renunț la comanda. Vreau sa va spun ca a doua zi, pana la pranz, mama primise saltelele comandate! Pentru moment, recenzia vizează doar promptitudinea livrării. Voi reveni cu un update referitor la calitatea saltelelor.
Andrei Alex2 ani în urmă
Pe scurt: "ultima speta" de site/magazin. NU cumparati. Comanda plasata - dupa 3 zile inca niciun status de primire a comenzii. Am incercat sa discut cu cineva prin mesaje dar mereu imi zicea ca verifica urmatoarea zi si nimic... Pana la urma am cedat. Norocul meu ca am selectat plata ramburs, daca plateam card sigur ramaneam cu banii luati. Se fac 2 saptamani de cand am lansat comanda si inca nicio reactie.
Catalina Gheorghita C2 ani în urmă
Foarte prost site.ul cat si organizarea lor. Produsele care apar ca sunt in stoc nu le au pe toate si in loc sa anunte iti anulează comanda. Feriți.va de acest site.
Mona Jureschi2 ani în urmă
Neseriozitate totala!!!! Îmi pare rău că am pierdut o săptămână de așteptare și mobila nici nu plecase de la ei!!!!
Folosiți acest formular pentru a semnala probleme precum: locație greșită, orar greșit sau informații de acest gen. Formularul nu va ajunge la administratorul locației Mobila dormitor WizMag, ci la administratorul site-ului Map24.ro. Vă mulțumim!
Am comandat un produs de la ei direct de pe site. Am primit confirmarea comenzii si... dupa un timp (1zi) am intrat sa mai verific statusul comenzii (aveam nevoie de produs pana la o anumita data pentru ca voiam sa-l fac cadou) dar surpriza... comanda anulata fara vereun telefon, fara vreun mesaj macar in aplicatie, nimic. ANULAT.
Am refacut comanda si a doua zi am sunat sa intreb printre altele de ce s-a anulat comanda fara sa ma anunte astfel incat sa ma pot reorienta... cel cu care am vorbit mi-a apus ca E POSIBIL sa nu fi fost in stoc si de aceea ar fi anulat comanda. Mi-a zis ca verifica si ma suna intr-o ora... Si acum ma astept sa treaca ora aia...
Atentie: lucreaza cu majoritatea platformelor (EMAG, CEL, DOMO)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad ca "s-a trezit si proprietarul".... ma cearta (dupa 1 an) ca am scris de rau FARA SA-L CUNOSC!!!! Pe bune? inainte sa comandam ceva trebuia sa mergem la o bere???
Mai bine si-ar pune intrebarea de ce media notelor de la recenzii este 1.4....
O noua comanda, urmata de o noua livrare in 24 de ore!
Exista trimitere catre whatsapp, răspunsul este rapid și urmat de un apel pentru stabilirea detaliilor.
Astfel, de data aceasta nu am mai folosit mecanismul clasic de adăugare în cos, completare date, trimitere comanda.
Am plasat o comanda miercuri, 19.01, în jurul prânzului, oarecum reținută, după ce am citit părerile exprimate aici.
Evident, am ales plata ramburs, dar altfel... mi-am spus ca nu am nimic de pierdut dacă încerc, cu atât mai mult cu cat am anunțat ca dacă nu primesc un răspuns în 48 de ore, renunț la comanda.
Vreau sa va spun ca a doua zi, pana la pranz, mama primise saltelele comandate!
Pentru moment, recenzia vizează doar promptitudinea livrării.
Voi reveni cu un update referitor la calitatea saltelelor.
NU cumparati.
Comanda plasata - dupa 3 zile inca niciun status de primire a comenzii. Am incercat sa discut cu cineva prin mesaje dar mereu imi zicea ca verifica urmatoarea zi si nimic... Pana la urma am cedat. Norocul meu ca am selectat plata ramburs, daca plateam card sigur ramaneam cu banii luati.
Se fac 2 saptamani de cand am lansat comanda si inca nicio reactie.