/Bucuresti/Agentie de turism

J'Info Tours

Strada Jules Michelet 1, București 010282, România

J'Info Tours
Agentie de turism
3.3
67 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C3VX+JC București, România
+40 21 9820
jinfotours.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–18
Marți: 10–18
Mirecuri: 10–18
Joi: 10–18
Vineri: 10–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Liviu David
Liviu David2 ani în urmă
Vacanta in Egipt, aproximativ 2008. Si-au batut joc de noi din prima pana in ultima zi. Hoteluri imputite cu gandaci si cearsafuri umede, cu pete și fire de par. Nu mai zic ca am platit 4 stele și am primit 3 stele egiptene, adica una. Am platit o calatorie cu trenul care nu s-a mai intamplat, dar nici nu fusese rezervata - deci teapa premeditata! Ne-am intors raciti si cu toxiinfectie alimentara. Cea mai proasta experienta turistica din viata noastra. Atat de dezastruoasa e aceasta agentie, incat la un moment dat exista si un website creat de clientii J'Info Tours care isi povesteau tepele. Ma mir ca agentia asta mai e pe piata, sa fraiereasca alti prosti. Daca vreti sa riscati, spunandu-va "poate mie n-o sa mi se intample", va urez succes la loterie pe timpul si banii vostri.
Later edit: ar trebui sa va dea de gandit ca cele mai multe recenzii sunt de 5 stele cu laude abstracte care suna a reclama sau de o stea cu frustrari personale explicate pe larg. 5 stele sau o stea. Cat de "pe bune" sunt cele de 5 stele?
Camelia lungu
Camelia lungu2 ani în urmă
Nu merita nicio stea! Au reclama mincinoasa si nu fac toate excursiile platite. Serviciile de asistență turistica sunt de cea mai proasta calitate! Hotelul nu merita cele 4 stele declarate! Am revenit pe 13.07.2021 dintr-un circuit organizat de aceasta firma pe Coasta Amalfitana si nu pot sa spun decat ca si-au batut joc de noi! Pacat de banii nostri! Sper ca alti turisti sa nu treaca prin ce am trecut noi! JALNIC!
Ion Glodeanu
Ion Glodeanu2 ani în urmă
Aș fi dat 0 stele dacă puteam.
O agenție fără respect față de client, neprofesioniști și cu agenți de foarte slabă calitate.
Au stricat prima mea vacanță după covid amânând-o cu 3 zile înainte de data fixată. Făcusem toate pregătirile și aranjamentele de concediu, inclusiv asigurări medicale exact petru perioada hotărâtă. Explicații și justificări puerile și neadevărate.
Nu au oferit nici o variantă care să-mi convină și nici nu au vrut să-mi returneze banii.
ȚEPARI! Evitați această agenție.
Olga Morosanu
Olga Morosanu2 ani în urmă
As fi dat 0 stele daca puteam. Impreuna cu un grup de prieteni am luat in februarie 2021 un pachet early booking, am facut si asigurare storno just in case covid. Cu 3 zile inainte de sejur, am primit de la agentie un ordin de plata pe mail si mi-au returnat banii in cont, fara explicatii, fara vreo notificare pe mail. Explicatia la telefon a fost faptul ca au anulat charter-ul ca s-au imbolnavit turistii - in conditiile in care acum aceeasi vacanta costa dublu si nu mai gasesti loc in niciun charter / hotel decent. Si btw, nu aproba comentariile negative pe pagina de facebook. Never ever J'info Tours, mi-au stricat prima vacanta dupa un an si jumatate de covid.
Sebastian Morosanu
Sebastian Morosanu2 ani în urmă
Am achitat o vacanta cu 2 luni inainte pentru un grup si cu 3 zile inainte de plecare au anulat-o printr-un telefon fara niciun mail oficial. Din verificari interne am aflat ca zborul nu a figurat niciodata in planurile de zbor la nicio companie aeriana ce opereaza in Romania. Teparii de la J'info s-au folosit de banii nostrii timp de 2 luni si cu o atitudine de piata, ne-au transmis ca se gandesc daca ne dau vreun raspuns oficial ca daca ne dau banii inapoi ei si-au facut treaba. Va dorim faliment placut, teparilor!
Marius Matache
Marius Matache2 ani în urmă
O experienta foarte neplacuta. Am cumparat o excursie in luna februarie 2020 in Turcia pt luna septembrie 2020. Datorita conditiilor existente(pandemia de coronavirus ) am vb cu agentia si le-am spus ca nu pot sa merg cu 2 copii mici si ei au spus ca ma penalizezaza 100%. Le-am explicat de mai multe ori ca nu vreau neaparat banii inapoi, ci vouchere pt anul viitor, dar raspunsul a fost acelasi: penalizare 100%. Concluzionand, pot spune ca se implica pana iti platesti vacanta, dupa aceia nu îi mai intereseaza. NU RECOMAND aceasta agentie cu capital social de 1000 de lei postat pe site-ul lor oficial
Daniela Ulieriu
Daniela Ulieriu2 ani în urmă
Profesionalism, empatie, organizare buna, ghida excelenta (o doamna, a reusit sa multumeasca pe toata lumea, fara nicio legatura cu ghizii de la alte agentii, specialisti in ciupeli). Ne-am intors de pe coasta amalfitana, dupa un sejur de 7 zile. Raportul calitate pret, neasteptat de bun, avand in vedere ca preturile pe coasta sunt mari. Cred ca inainte sa tragem o concluzie trebuie sa luam in calcul ce faceam cu aceeasi bani in Romania si apoi sa tinem cont ca am fost in Italia, pe coasta Amalfitana, una dintre cele mai vanate zone de turistii americani, si mai ales ca, suma platita a acoperit, pe langa hotel, o demipensiune si un bilet de avion .
Hotelul decent, curat, si cu o panorama spectaculoasa, plaja la 10 minute de mers pe jos. Sigur, au aparut si probleme, in special legate de calitatea mesei de seara, dar ghida le-a rezolvat, asa ca in loc de un fel, cum era prevazut am primit doua feluri, deci aveai ce sa manaci, nu mureai de foame.
Artimona Vladutescu
Artimona Vladutescu2 ani în urmă
Am avut rezervare prin agentia j`info tours
la hotel excelsior pentru o perioada de 5 nopti, pentru 3 persoane.
Prezentandu-ne la receptia hotelului in ziua chek in-ului, ni s a luat temperatura. Temperatura baiatului, spune Dna de la receptie ca arata 37,9 si ca nu poate permite accesul in hotel. La scurt timp a venit cineva cu un alt termometru, care aplicat langa mana copilului arata 36,8. Ni s a spus sa mergem sa ne plimbam poate se racoreste copilul si se amenajeaza si camera intre timp. Am mers, am mancat, copilul nu se simtea Rau un niciun fel, ori la temperatura de aproape 38, cum spuneau cei de la hotel, nici nu ar fi putut manca. Intre timp am fost sunati de catre agentie ca ni se va acorda o garsoniera ca nu putem sta la hotel. Speriata ca si parinte, ca poate termometrul indica corect ne gandeam sa plecam acasa si am propus returnarea banilor sau o alta perioada de cazare in anul urmator. Vazand ca solicit acestea au inceput sa discute la telefon hotelul cu agentia ca vor chema dsp ul. Pe motiv ca baiatul avea temperatura 37,9 am fost cazati intr o garsoniera, nu reiese din niciun document ca am fost cazati acolo, pe langa faptul ca exista diferenta de costuri intre hotel si o garsoniera, ni s a acordat o zi de sedere in plus in locul micului dejun de la hotel.
Pe tot parcursul vacantei la mamaia copilul nu a cauzat nicun simptom, am achizitionat un termometru care in ziua aia a indicat 35,8 temperatura copilului. Am intrat in mega image in fiecare zi, unde i s a luat temperatura copilului cu un termometru identic cu cel de la hotel, termometrul nu a piuit si am fost lasati sa intram.
Stau si ma intreb daca termometrul hotelului este oare omologat?
Sau pentru ca din cauza pandemiei anul acesta au avut de suferit hotelurile, agentiile si s au gandit la o modalitate cum sa recupereze niste bani.
Pentru ca daca totul era corect, primeam niste hartii in care se specifica ca nu figuram cazati in hotel si suntem cazati intr o garsoniera, ori eu am un voucher de cazare la hotel, o factura achitata pentru cazare la hotel, nimic din care sa reiasa ca am stat intr o garsoniera.
Amenintarea cu dsp ul a fost cea mai buna carte pe care ati putut o juca, dnele de la hotel si de la agentie, bravo!!!
Cert este ca aceasta agentie si acest hotel nu va primi niciodata nici recenzii bune din partea mea, nici recomandari prietenilor sau cunostintelor si de cate ori voi avea ocazia voi povesti cat de profitori si teatrali puteti fi.
Stau si ma gandesc daca acest mesaj ar trebui sa l pun si intr un email la opc. Si cu cat ma gandesc cu atat ideea imi surade.
Sper ca pe experienta mai sus povestita si petrecuta impreuna sa va fi adus cateva zile de vacanta si dvs, dar vacanta, nu asa ca a mea intr un stres ca a inceput vacanta cu stangul, vii obosit de pe tren, cu bagaj, cu copii si nu stii ce urmeaza...o amenintare cu dsp ul, intoarcerea acasa sau cea mai grava infectarea copilului cu covid.
Va multumesc inca o data pentru eforturile depuse in a avea o vacanta de cosmar.
Locații recomandate