/Mehedinti/Serviciu de instalare electrica

ENEL ENERGIE - MAGAZIN ENEL ARAD

Calea Iuliu Maniu 65-71, Arad 310167, România

ENEL ENERGIE - MAGAZIN ENEL ARAD
Serviciu de instalare electrica
2.7
248 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
58JM+H8 Arad, România
+40 21 9977
enel.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–16
Marți: 8–16
Mirecuri: 8–16
Joi: 8–16
Vineri: 8–16
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Monica Simona Paraschiv
Monica Simona Paraschiv2 ani în urmă
Bună. Nici măcar steaua asta nu o meritați. Am bătut kilometri degeaba ca nu am fost lăsați sa intram pe motiv ca nu am avut număr de ordine.(Nu știam ca trebuie sa pierd o zi prin oraș pentru un număr de ordine.)Noua motorina cine ne plătește, plus timpul pierdut?RUȘINE!
Manu彡
Manu彡2 ani în urmă
Am luat bon de ordine dimineață la 10 și mi-a venit rândul abia la 13:20 conform bonului.
Reprezentantul cu care am discutat a fost calm și amabil.
Almaela Iancu
Almaela Iancu2 ani în urmă
Bătaie de joc vă bateți joc de omeni furați oameni pe față asta este o factura din luna 06.2021si cealaltă e din luna 08.2021 în luna octombrie am făcut cerere pentru stornarea facturi cu Nr de înregistrare și nu sa rezolvat nimic mă obligă să plătesc un index care l-am platit deja
Diana Hutopila
Diana Hutopila2 ani în urmă
In contextul epidemiologic, răspunsul pe care îl oferiți ca și scuza, am preluat contract online. Problema e ca persoana de la care am achiziționat casa sta la 2 numere distanta de mine și am preluat contractul de pe casa în care locuiește. Am transmis corect actele și factura iar telefonic mi s-a spus ca e o eroare de sistem într-adevăr dar cel mai bine ar fi sa merg intr-o agenție.
Am 55 de minute de așteptare pentru a-mi face o programare și încă nu mi-a fost preluat apelul! ! Pentru o programare!!!
Va rog sa îmi spuneți care mai e scuza acum și dacă o astfel de situație nu mai merita și câteva sesizari/ plângeri?
Avram Birau
Avram Birau2 ani în urmă
... După părerea mea , nici o stea , Am fost cu Nevastă-mea spre a rezolva o problemă , Mai ales că sunt plătitor la zi , dorind să văd ce pot să fac în cazul în care plec afară din țară și lipsesc câteva luni , La birou Funcționarele , " Jos pălăria " , în schimb jos la întrare , două angajate , împart Bonuri de Ordine , după bunul plac , sub pretextul , că s-au epuizat , Nevasta-mea având o infirmitate , stînd două ore la rînd în picioare , nici măcar nu a poftit-o , să stea pe un scaun , unde mai pui că au venit persoane în urma ei , întrebând de Bonuri de Ordine , au primit cu 15 Numere , înaintea Numărului Ei ... Cine are Ochi să Audă ... La asemenea comportament , nu fac fală Instituției ... Nu știu unde se poate Cataloga ... !
Winnie The puuf
Winnie The puuf2 ani în urmă
Nici o stea nu meritati angajatul dvs rosca azi in data de 26 ianuarie a intrat cu forta la noi in apartament sa verifice daca suntem deconectati de la gaz. Va rog sa il educati pe animalul acela
Yamin Yamin
Yamin Yamin2 ani în urmă
V-am dat o steluță, și încă prea mult. Dacă se putea mai puțin, dădeam și mai puțin. Am schimbat furnizorul de energie electrică la cei de la Digi, de la Enel. Contractul începe din data de 01.02.2022. Nici acum nu mi sa făcut transferul de la Enel la Digi. Eu nu o să vă plătesc nici o factură de energie electrică la voi, ci la Digi, începând cu data de 01.02.2022. Dacă e cazul, am să vă dau în judecată compania dumneavoastră. Dacă eu am contract de energie electrică la Digi din 01.02.2022., nu plătesc curentul electric la Enel, ci la Digi.
Maria Moraru
Maria Moraru2 ani în urmă
De ce nu anunțați când schimbați perioada de transmitere index mi se întâmplă a doua oara am vrut sa transmit indexul știind că perioada este 22-31 ianuarie și când am sunat mi s-a spus alta perioada
Locații recomandate