/Bihor/Serviciu de instalare electrica

Electrica Distribuție Transilvania Nord Bihor

DEER SA - Sucursala, SC Electrica SA - Sucursala Oradea, Strada Griviței 32, Oradea 410520, România

Electrica Distribuție Transilvania Nord Bihor
Serviciu de instalare electrica
3.3
78 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
2WXR+PW Oradea, România
+40 259 929
distributie-energie.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–15
Marți: 8–15
Mirecuri: 8–15
Joi: 8–15
Vineri: 8–15
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
MMORPGAH Support
MMORPGAH Support2 ani în urmă
Bataie de joc, de 3 zile incerc sa intru in contact telefonic cu ei ( 3 ORE AM ASTEPTAT SA RASPUNDA CINEVA SI ABSOLUT NIMIC), le-am scris 3 petitii in decurs de o saptamana fara nici un raspuns. Pentru ce dumnezeu aveti tehnologie la mana si nu o folositi? Sau fosilele pe care le angajati nu sunt in stare sa tina pasul cu tehnologia PE CARE O AVETI??????? Bataie de joc.
Crina Beres
Crina Beres2 ani în urmă
O companie absolut mizerabila!Stau de 45 de minute la telefon și nu răspunzi nimeni pt a clarifica situația unei facturi achitate de 2 ori pt care mi a si venit plic ca urmeaza sa fiu deconectata(fiind dj achitata,am mai achitat o o data pana sa ajung la ei sa clarific sa nu ma"trezesc"cu vreo surpriza,am clarificat la sediu și azi imi vine recomandata ca mă deconectează culmea pt aceeași factura!)La telefon nici o șansă sa rascineva!!!Pai cum e posibila asemenea bătaie de joc la adresa consumatorilor????Sa va fie rușine, sunteti niște incompetenți!Nu raspunde absolut nimerit nemulțumirilor noastre nici aci!
Virag Andreea
Virag Andreea2 ani în urmă
Cea mai proastă instituție stau de o oră și nu mai ajung la rând să fac un contract. Multumesc pentru nimic
Marcel Bonta
Marcel Bonta2 ani în urmă
Compania de distributie este de DISTRIBUTIE, nu de furnizare de electricitate sau de furnizat raspunsuri legare de furnizare, facturi etc. ci doar despre retele, bransamente, racordari ... au call center la un numar scurt ... 929.
Nicu Laza
Nicu Laza2 ani în urmă
Pentru a primi o factură trebuie să trimiți o grămadă de e-mailuri..
Ciulhard
Ciulhard2 ani în urmă
Aveți o relație cu clienții mizerabila tipic socialistă cu numere la care nu răspunde nimeni.Pt ce anunțați că "convorbirea va fi înregistrată" daca vorbește doar robotul? Cum credeți că se descurca un om de la tara? Pt ce sa bata zeci de km până la sediu pt un răspuns ?
Am o reclamație din 14 ianuarie (azi 02 martie)fără răspuns și fără rezolvare, bata-va dumniezo de amatori, ignoranți și necalificați.Sta să îmi ia casa foc din cauza incompetenței vostre.Nu va meritați salariile!
George Marius Popovici
George Marius Popovici2 ani în urmă
Din 10 zile s-a facut o luna de asteptat.
Am depus o cere de eliberare al unui certificat. Dupa ce am depus o gramada de acte, copii dupa copii si semnaturi dupa semnaturi in sunetul agonisant al stampilelor, am asteptat o luna intreaga dupa un certificat, o aberatie birocratica inclusa din acest an de dupa pandemie.
Personalul de aici este foarte profesionist si dispus sa te ajute, dar dupa preluarea actelor si procesarea lor, acestea ajung la directori si alti sefi care isi bat joc de clienti, respectiv de munca lor, prin faptul ca se misca lent si astfel din 10 zile fac 30 de zile de asteptat pentru un client.
Ma bucur sa s-a liberalizat piata energiei electrice si astfel astfel aceasta companie blocata in era Edison are de pierdut.
Chris C
Chris C2 ani în urmă
Harababura totala!!! Pt. un certificat de racordare te poarta pe drumuri de 11* ori. Ca sa te prezinti la sediul lor din 09.20 trebuie sa ai si programare. Primești un număr de telefon pt asta dar nu răspunde nimeni. Organizare comunista tipica. Din păcate in anumite cazuri chiar nu poți sa i eviti , trebuie sa apelezi la ei . Rusine!!!
Locații recomandate